Paras tv-mainos

591 posts, 30 pages, 324,645 views

Amethyst

#101 • • Amethyst A wonderful purple gemstone
Olikohan Saarioisten vai minkä mainos... rankkasateessa: ”Tänään ei sada yhtään niin paljon kuin eilen”! *nauru*

-Amethyst-

--
-Amethyst-

DJ Rx

#102 • • DJ Rx FINRG Recordings
”... ja jos sanani syön, niin mörökölli minut vieköön... ” aivan loistava mainos ... *iihhih* ainiin ja se uus rachet ja klank mainos missa ne pojat leikkii sillä magneettitykillä...

[muokattu 29.11.2003 12:44]

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Uhuu

#103 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
Ray:n perheväkivalta mainos on kyllä osunut aika lujaa...
kuvittelin ensin siitä vaahteramäen eemelistä ja idyllisestä ympäristöstä, että tulee joku kiva ja valoisa mainos. mainoksen loppupuolella olin ihan järkyttynyt, kun ensivaikutelma jälleen kerran petti. mut loistava idea ja vaikuttava kokonaisuus...

-uhuutheeemeli

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Armin

#104 • • Armin surffitukka
No, yleensä mainokset ärsyttää muakin ja nelosen mainoskatkot on ihan liian pitkiä (no, eikö kaikki ole)

Mut siis tykkään sellasista ihku-mainoksista:
Finnairin illaksi kotiin - mainos, se missä se pikkuporo jolkottaa mamin luokse : übersöpö *pihkassa*
Valion minä täällä hei-mainos se vaan on niiiiiiiin ihana.

Noi spriten mainokset on kanssa tosi hyviä ”image is nothing, thirst is everything, obey your thirst, sprite”

*iloinen*
Nefertete

#105 • • Nefertete pile-eläin
mie tykästyin siihen taffelin mainokseen 'juhlat ilman taffelia on kuin ratsastaja ilman hevosta'...
Sattuu olemaan omakohtaisia kokemuksia ilman hevosta juoksentelusta eteisen lattialla (harjoittelin ratoja kisoihin), et se voi olla osasyy *blush*

edit: joo, ja tosiaan toi mäkin 'syökää kanaa' mainoksen idea on loistava *plur*

[muokattu 1.12.2003 21:06]

--
Toiset tykkää muhkummasta.

flygfisk

#106 • • flygfisk

Rx:
se uus rachet ja klank mainos missa ne pojat leikkii sillä magneettitykillä...

[muokattu 29.11.2003 12:44]

Tuo on kyllä hyvä kaikessa huvittavuudessaan. *iihhih*
äm

#107 • • äm
Saan aina hymyn huulille Mäkin uudesta mainoksesta (sen kaikista versioista), missä possu huutaa maailman suloisimmalla äänellä ”syökää kanaa, syökää kanaa” *pihkassa*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

oules

#108 • • oules
Tiimarin mainokset ovat yleensä olleet hyviä. Pelkistettyjä ja yksinkertaisia, mutta olennainen tulee aina esille.
-Santtu-

#109 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

äm:
Saan aina hymyn huulille Mäkin uudesta mainoksesta (sen kaikista versioista), missä possu huutaa maailman suloisimmalla äänellä ”syökää kanaa, syökää kanaa” *pihkassa*

Mulla varmaa jää joulukinkut syömättä sen possu-raukan takia kun se on NIIN herttanen ja rassukka. Syön kanaa. Thank you MÄKKI.. *possu*
Tetsu

#110 • • Tetsu Naksutohtori
Rachet ja Clank, ja syökää kanaa mainokset. Loistavia ovat nuo! *nauru**joo*
lostgone

#111 • • lostgone

Uhuu:
kuvittelin ensin siitä vaahteramäen eemelistä ja idyllisestä ympäristöstä, että tulee joku kiva ja valoisa mainos. mainoksen loppupuolella olin ihan järkyttynyt, kun ensivaikutelma jälleen kerran petti. mut loistava idea ja vaikuttava kokonaisuus...

-uhuutheeemeli

Jep samainen mainos o munkin suosikki. Hyvä ideointi vanhan tutun pohjalta ja käsikirjoitus loistava.
Palkittiin kuukauden mainoksena.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

#112 • • kelasin Guest
se peli-mainos mis ne testailee niit aseita *hih*

fun, anyone?
Susu

#113 • • Susu The Nasu

Uhuu:

-uhuutheeemeli

Mulle taas tuli tosi pahat fiilikset siitä vaahteranmäen eemeli jutusta. Kyseessä on kuitenkin lasten erittäinkin paljon pitämä satu ja nyt se liitetään noin kammottavaan juttuun kuin perheväkivalta.
Idea mainoksessa muuten on ihan loistava, mut yhdistäminen satuun, missä ei tapahdu kellekkään mitään pahaa, ei oikein toimi*eiei*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

#114 • • hyperventilaatio Guest

äm:

Se possu on aivan ihana! *sydän**possu**sydän*
PuuhaOsku

#115 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...
Se mainos jossa laitapuolen kulkija kurvaa datsun 100 a:lla
siihen pihaan ja sanoo sille työmiehelle että osta sika.
Se on mun lemppari *nauru*
*pahis**pahis**pahis*
Lost-Soul

#116 • • Lost-Soul los pallos
Canonin mainos on aika kiva. Jotenkin rauhallinen, eikä siin oo sellasta värihulabaloota

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

tiipi

#117 • • tiipi
no se coca colan pullo-mainos on ainakin jäänyt mieleen, jossa luetellaan keille kaikille cokis on, optimisteille, pessimisteille, ...meille kaikille. ja se on kyllä aika sulonen joissain vaiheissa, sillon esim. kun kaksi pulloa 'kaulailee' ja miesääni sanoo 'rakastuneille'. *hih*

ja dna:n mainokset on myös ollu hauskoja, niitä nyt onki aika monia =)

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

ella_

#118 • • ella_

angel78:

Mulle taas tuli tosi pahat fiilikset siitä vaahteranmäen eemeli jutusta. Kyseessä on kuitenkin lasten erittäinkin paljon pitämä satu ja nyt se liitetään noin kammottavaan juttuun kuin perheväkivalta.
Idea mainoksessa muuten on ihan loistava, mut yhdistäminen satuun, missä ei tapahdu kellekkään mitään pahaa, ei oikein toimi*eiei*

mun mielestä nimenomaan toimii. tietysti sitten jos aletaan pohtia mainonnan eettisyyttä, niin ehkä tää mainos ei olis ihan ihannetapaus. mutta mainoksen tehtävä on valistaa, ja siinä se onnistuu oikein hyvin.

--
Elementary, my dear.

Vexe

#119 • • Vexe
”Ostakaa kanaa. Ostakaa kanaa”

hyvä mainos =)
äm

#120 • • äm

Vexe:
”Ostakaa kanaa. Ostakaa kanaa”

hyvä mainos =)

Se on syökää kanaa. Ja se ei ole hyvä. Se on paras *sydän*