SiSu:
---
nomic:
kaikki ostos TV:n mainokset kaikki alkaa tällä tavalla
tämä uusi keksintö on mullistanut jo koko amerikan
sen jälkeen yleensä tulee joku äijä joka sanoo näin:
olen käyttänyt tätä jo 20 vuotta ja se on toiminut
sitten se alkaakin pistää miettimään että mitä tarkoitetaan uudella tuotteella jos toinen sano käyttäneensä sitä jo n.20 vuotta
no kuiteski kaikki ostos TV:n mainokset loppuvat tällä tavalla:
tätä et saa tavallisesta kaupasta HUOM! jotkut kaupat voivat itse valita tuotteensa
ja yleensä valitaan ne parhaat eikä mitään rihkamaa
...jos soitat puolen tunnin sisällä niin saat mukaan käyttö ohjeet...
mitä käyttö ohjeilla tekee kun yleensä esim. pölyn imuria tai mitä tahansa tuotetta on helppo käyttää
ja kuka laittaa numeron muistiin niin että soittaa kolmen tunnin päästä
tai kuka soittaa ylipäätänsä sinne?
---
unohdit lausahduksen:''EIKÄ SIINÄKÄÄN VIELÄ KAIKKI''
joo no enhän mä noita kaikkia voi muistaa vaikka olenki suuri ostos TV:n fani olen seurannut sitä jo n.8 vuotta tjsp...
mutta vaikka joka jakso on samanlainen niin ne on kuitenki semmosii että
olis hienoa jos tulis pieni juonen käänne vaikka että kesken nauhoitusken aromipesän mikko muuttuu gorillaksi ja pitää atomipesää sotapottana tai sitten että avaruuspuvussa oleva mies kävelis kesken lähetyksen kameran ohi tjsp...
miks tämmöisiä ei käytetä mä oon kyllästyny jo tohon ostos TV:seen ja en enää seuraa sitä niin paljon...käsikirjoittajalle voisin heittää muutamia ideoita tässä tuli mieleen että kesken mainoksen vois tulla paikalle desifiointi miehet kaasupuvuissa ja varoittaa kansaa neutronipommin säteilystä ja jos ostaa vaikkapa tän vanhan atomipesän niin säästyy neutronipommin säteilyltä varsinki jos pomppaa atomipesän uumeniin piiloon...
mä voisin alkaa vääntä käsikirjoitusta johinki mainokseen...
ärsyttää kun mainoksissa on liian vähän huumoria ja jos sitä löytyy se on yleensä jotakin tyhmää (putki-aivoille sopivaa ) mustaa huumoria mainoksiin...paras tapa mainostaa on käänteinen tapa eli siis vaikkapa pilkataan omaa tuotetta mutta ei vakavasti vaan sillain että ihmiset ( me ) tajuaa että kyseessä on huumoria ja sitten kameralle pitäisi näyttää legendaarinen Applause kyltti
mä väännän teille loistavan mainoksen iha mistä aiheesta vaan...
niin tosta huumorista vielä sen verran että on se mukavaa jos sitä on mukana varsinki suomalainen huumori hyvä esimerkki on mörökölli mainos...
siinä on mukava käänne ja se on humoristinen ja helposti ymmärrettävä...
ei aina jaksa noita tylsiä mainoksia (dressman-mekkomiehet) niissä ei tapahdu mitään kivaa
olis hyvä ku ne kävelee kameraa päin niin yks niistä alkais vaikka runkkaa*nauru* no ei tommosia ei sais olla netissä mut kuiteski HUUMORIA MUKAA (vaikka tätä tyhmää huumoria)
mutta sen takia koska ihmiset haluavat hyvänolon jokaisesta asiasta ja tuote myy varmasti paremmin jos se tuottaa hyvän olon ihmiselle niin siitä saa semmoisen lämpimän kuvan eikä mitään töykeetä et rikkaitten tavaraa on täällä! mainoksia...
aijoo tulimieleen joku hammas tahna mainos mikä pitäisi tehdä:
aluksi kuvataan kauheita pommin räjähdyksiä sen jälkeen jotakin hymyilevää dokua ja sitten vielä kiveä mitä porataan...sitten tulee teksti että: haluatko että sinulle käy näin?
sitten näytetään sitä saatanan hammastahna mössöä eikä kerrota katsojalle että mitä tää mainos tarkoittaa? eli tarkoittaako sitä että kun safkaat sitä hammastahnaa niin suu on sen jälkee mätä vai tarkoittaako se sitä että sitten tulee joku jenkki smile
iloisella on harmaat hampaat....