Paras tv-mainos

591 posts, 30 pages, 324,668 views

J.J.

#61 • • J.J. Mutta missä on..?
Aika jyrkkää Kuilun teksti tossa edellisellä sivulla. Ja ne sotkan, vaatehuoneen yms. mainoksethan on ihan perseestä! Antimanokset on jotkut ihan hauskoja, mutta Voima-lehteen en kyllä koskis pitkällä tikullakaan.

Hyvät mainokset lähentelee usein lyhytelokuvia - varsinkin ne mitä näytetään esim ennen leffoja. Koffin buffalo billy mainos parin vuoden takaa on jääny hyvin mieleen. Uusista Honda mainokset toimii erilaisuudellaan - tosin nyt alkaa toistaa itseään jo vähän liikaa.

Mainosalan kuolemaahan povattu jo pitkään... ja välillä markkinat elikin aika nollakasvua, mutta kasvu on taas tainnu alkaa. Kaiken lisäks vois olla ihan kiva ammatti: vaihtelevaa hommaa, haastavaa, hyvin palkattua, pääsee toteuttaa itseään yms. Itte kyllä mielummin toteutan itteeni jollain muulla alalla, mutta kuintekin.

--
"Kuolema kuittaa univelat"

Jone

#62 • • Jone Archibald Haddock
Ehdottomasti ärsyttävimmät mainokset mitä tiedän tällä hetkellä ovat Créme Bonjourin inhottavat ”ota rennosti, olet virtuoosi”-tsemppauspläjäykset. Niin v*tun Marko Bjurstörm-naminamia ettei niitä voi mitenkään hyväksyä.

Toisena hyvin ärsyttävänä mainossarjana pidän Kuilunkin mainitsemia Magnumin seitsemän syntiä mainoksia. Erityisesti yhden niistä kohdalla sisäinen miesasiamieheni nostaa isoa päätään ja tekisi mieleni kirjoittaa essee siitä kuinka nykyään asenteet tuntuvat olevan sellaiset että miehiä ja miehisyyttä saa halventaa kaikin keinoin, mutta naisilla ja naiseudella on täydellinen koskemattomuus vastaavissa asioissa.

Itse olen seurannut markkinointimaailmaa sekä kuluttajan että mainonnan tuottajan näkökulmasta ja olen ehdottomasti sitä mieltä että niitä tuotteita, joiden mainonnan kokee edes jossain määrin vastenmielisenä ei kannata ostaa siitä huolimatta millaisia tuotteet itse ovat. En siis osta hyväksi tietämiäni tuotteitakaan jos niiden mainonta jättää pahan maun suuhuni. Mitä tasa tulee mainosalalla työskentelyyn, niin todennäköisesti suuntaan sille takaisin opiskelujeni jälkeen jo osittain senkin takia että mun mielestäni on erittäin mielenkiintoista miettiä keinoja, joilla saadaan suuri yleisö lankeamaan ostamaan joku tietty tuote mielellään siitä huolimatta tarvitsevatko he sitä.

Yksityishenkilönä kannatan rationaalista kuluttamista, mutta ammatin puolesta (silloin kuin ko. töitä teen siis) pyrin edesauttamaan kerskakuluttamista. En koe asiasta edes mitään syyllisyyttä, koska mielestäni mainostoimistojen syntilistaan ei voida lukea sitä jos kuluttajat eivät ajattele juuri ollenkaan.
nomic

#63 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

SiSu:
---
nomic:
kaikki ostos TV:n mainokset kaikki alkaa tällä tavalla
”tämä uusi keksintö on mullistanut jo koko amerikan”
sen jälkeen yleensä tulee joku äijä joka sanoo näin:
”olen käyttänyt tätä jo 20 vuotta ja se on toiminut”
sitten se alkaakin pistää miettimään että mitä tarkoitetaan uudella tuotteella jos toinen sano käyttäneensä sitä jo n.20 vuotta
no kuiteski kaikki ostos TV:n mainokset loppuvat tällä tavalla:
”tätä et saa tavallisesta kaupasta” HUOM! jotkut kaupat voivat itse valita tuotteensa
ja yleensä valitaan ne parhaat eikä mitään rihkamaa
”...jos soitat puolen tunnin sisällä niin saat mukaan käyttö ohjeet...”
mitä käyttö ohjeilla tekee kun yleensä esim. pölyn imuria tai mitä tahansa tuotetta on helppo käyttää
ja kuka laittaa numeron muistiin niin että soittaa kolmen tunnin päästä
tai kuka soittaa ylipäätänsä sinne?

---

unohdit lausahduksen:''EIKÄ SIINÄKÄÄN VIELÄ KAIKKI''*iloinen*

joo no enhän mä noita kaikkia voi muistaa vaikka olenki suuri ostos TV:n fani olen seurannut sitä jo n.8 vuotta tjsp...
mutta vaikka joka jakso on samanlainen niin ne on kuitenki semmosii että*poks*
olis hienoa jos tulis pieni juonen käänne vaikka että kesken nauhoitusken aromipesän mikko muuttuu gorillaksi ja pitää atomipesää sotapottana tai sitten että avaruuspuvussa oleva mies kävelis kesken lähetyksen kameran ohi tjsp...*täh*
miks tämmöisiä ei käytetä mä oon kyllästyny jo tohon ostos TV:seen ja en enää seuraa sitä niin paljon...käsikirjoittajalle voisin heittää muutamia ideoita tässä tuli mieleen että kesken mainoksen vois tulla paikalle desifiointi miehet kaasupuvuissa ja varoittaa kansaa neutronipommin säteilystä ja jos ostaa vaikkapa tän vanhan atomipesän niin säästyy neutronipommin säteilyltä varsinki jos pomppaa atomipesän uumeniin piiloon...*täh*
mä voisin alkaa vääntä käsikirjoitusta johinki mainokseen...
ärsyttää kun mainoksissa on liian vähän huumoria ja jos sitä löytyy se on yleensä jotakin tyhmää (putki-aivoille sopivaa ) mustaa huumoria mainoksiin...paras tapa mainostaa on käänteinen tapa eli siis vaikkapa pilkataan omaa tuotetta mutta ei vakavasti vaan sillain että ”ihmiset” ( me ) tajuaa että kyseessä on huumoria ja sitten kameralle pitäisi näyttää legendaarinen ”Applause” kyltti *nukkuu*
mä väännän teille loistavan mainoksen iha mistä aiheesta vaan...
niin tosta huumorista vielä sen verran että on se mukavaa jos sitä on mukana varsinki suomalainen huumori hyvä esimerkki on mörökölli mainos...
siinä on mukava käänne ja se on humoristinen ja helposti ymmärrettävä...
ei aina jaksa noita tylsiä mainoksia (dressman-mekkomiehet) niissä ei tapahdu mitään kivaa
olis hyvä ku ne kävelee kameraa päin niin yks niistä alkais vaikka runkkaa*nauru* no ei tommosia ei sais olla netissä mut kuiteski HUUMORIA MUKAA (vaikka tätä tyhmää huumoria)
mutta sen takia koska ihmiset haluavat hyvänolon jokaisesta asiasta ja tuote myy varmasti paremmin jos se tuottaa hyvän olon ihmiselle niin siitä saa semmoisen lämpimän kuvan eikä mitään töykeetä et ”rikkaitten tavaraa on täällä!” mainoksia...*justjoo*
*nukkuu**nukkuu**nukkuu**nukkuu**nukkuu**nukkuu**nukkuu**nukkuu*
aijoo tulimieleen joku hammas tahna mainos mikä pitäisi tehdä:
aluksi kuvataan kauheita pommin räjähdyksiä sen jälkeen jotakin hymyilevää dokua ja sitten vielä kiveä mitä porataan...sitten tulee teksti että: haluatko että sinulle käy näin?
sitten näytetään sitä saatanan hammastahna mössöä eikä kerrota katsojalle että mitä tää mainos tarkoittaa? eli tarkoittaako sitä että kun ”safkaat” sitä hammastahnaa niin suu on sen jälkee mätä vai tarkoittaako se sitä että sitten tulee joku jenkki smile *iloinen* iloisella on harmaat hampaat....
Jammailija

#64 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
DNA-uudet mainokset on aika jees:
Kaveri kurvaa datsunilla satamaan ja hyppää säkin kans ulos.
”Osta sika!”
”Onko hyvä?”
”Sikahyvä.”
”Miksei se liiku?”
”Noo, se on tämmönen rauhallisempi yksilö.”

Hah haaa!*nauru*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Blues

#65 • • Blues Koning van Afrika
DNA-Prepaid mainos on myös loistava kun kaikki huutavat kuorossa laskun tullessa *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

super-enkuli

#66 • • super-enkuli
Helsingin sanomien mainos joka pyörii tällä hetkellä telkkarissa. Se on kaunis ja hyvin toteutettu. Markkinointi/mainos osasto on mielestäni onnistunut siinä hyvin. ”Miksi toisille niin vähän on toisille niin paljon” Tästä elämästä

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

#67 • • jesus Guest
Silja Linen lokkimainos! *sydän*

Aivan loistava! Tulee välittömästi hyvä mieli. Oli jopa pakko kaivaa kirjastosta se biisi joka soi siinä.
abcdtatu

#68 • • abcdtatu kaljupunapersepaviaani
mun mielest se tvlupamaksu mainos on aika hyvä... *hymy*
miguel

#69 • • miguel
nykyään tosi moni mainos on hyvin toteutettu. Parhaita on Siljan lokkimainos *hali* ja myös Kurkolonkeron mainokset on tosi hauskoja *hahjust*
Erika

#70 • • Erika

Baby-G:
kurko -mainokset on kyl hyvii *nauru*

Samaa mieltä*joo*
typ0

#72 • • typ0 syntax error
kurko lonkero mainokset *iloinen*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

ericmeister

#73 • • ericmeister

Jone:
Ehdottomasti ärsyttävimmät mainokset mitä tiedän tällä hetkellä ovat Créme Bonjourin inhottavat ”ota rennosti, olet virtuoosi”-tsemppauspläjäykset.

Hehee, totta *nauru* muita maininnanarvoisia ovat Sotka & Robin Hood mainokset, joiden tahaton komiikka pistää lähes itkettämään. Oma lukunsa ovat pikkuhousunsuoja mainokset; naisilla kun tuntuu olevan hirmuisen hauskaa lähes poikkeuksetta, oikeastaan voisin ostaa alwayssia itsekkin jos sillä on tuollainen vaikutus! Saisi ainakin hetkeksi tuon viisaudenhampaiden poistoista aiheutuneen vuodon hellittämään..*hih*

Jotkut mainokset tehdään tosin tahallaan ärsyttäviksi jotta tuotteen nimi jäisi ihmisten mieleen, itsekkin ostelen Créme Bonjouria, kun haluan ottaa rennosti! *iloinen*
pr0ton

#74 • • pr0ton mörökölli

Uhuu:
en tiedä muistaako kukaan enää sitä yhtä hamsterimainosta... se kipitti siinä juoksupyörässään laulaen jotakin viisua... se oli ihan helmi!!

Tais muistaakseni olla Volkswagenin mainos muutama vuosi takaperin

*hymy*

--
onks kaikki oke? oooookke.

pupuankka

#75 • • pupuankka poly-wtf?!
kettuterrierin äiteenä äänestän tietysti olvi-mainoksia! Etsi Jeppe! *hih* ja olvihan on ainoana suomalaisena parasta bissee, sitä paitsi *sydän*

mä oon tykänny myös niistä fazerin paahtoleipämainoksista. esim. se missä se tyttö aikoo karata bändin mukana eurooppaan ja henk. koht. suosikki missä pikkupojat aikoo ajella perheen skyenterrierin.. ”sehän kulosti hyvältä” *hymy*

eli koiria sisältävät mainokset uppoo täällä..

kurko-mainoksia olen sen sijaan vihannut alusta asti..*eiei* no, eiköhän ne vetoa ”kansan syviin riveihin” *poks*
POSER

#76 • • POSER Wimp and Poser
Se uusin kurko mainos, missä ne laulaa sitä ihme viisua on aivan tajuttoman ärsyttävä. Itse ainakin boikotoin Cream Bonjouria, just sen paskan mainoksen takia, se on oikeesti just sellanen ”kanava vaihtuu ny” mainos.

--
Keppiä Jehoville!

MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA

#77 • • MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA Godfather
Näin joskus kouluaikoina Heurekassa hyvän tuplamainoksen siel oli sellanen kone mist pysty kattoo vanhoja mainoksia. Se mainos oli joku länkkärijuttu mis oli tupalacity ja sit jotku varkaat vei kaikki kaupungin tuplat... ei enää oikeen muista kunnol... se oli hauska. *iloinen*

--
money talks !!!!! ITÄMAFIA

Dee

#78 • • Dee ass-shaking sista
Se Siljan lokkimainos on niin söpö...*hymy* ja pinkku on kans huippu*nauru*

--
one love

TR3OX

#79 • • TR3OX
nokian ---> kastemato ja hakkapeliitat

zr0
ilarip

#80 • • ilarip

Baby-G:
kurko -mainokset on kyl hyvii *nauru*

Kurko on kirosana. En voi käsittää miten ne mainokset voi upota ihmisiin. Sanoin vaikea kuvailla miten paskoja ne ovat. Tuli tehtyä tutkielmakin kyseisistä mainoskampanjasta jossa totesimme vielä samoin.

Pandalla on loistavia mainoksia Lakumix ja Lakupalat IMO