Kuvia oman kodin soittonurkkauksesta.

606 posts, 31 pages, 134,056 views

#241 • • Remotion Guest

Musanurkka koneen suuntaan:

Paljonko tollanen vaimennus pyramidi vaahtomuovi hässäkkä maksaa, onko neliö tavaraa, onko eri värejä vai voiko sen maalata ilman että vaikuttaa ominaisuuksiin paljoo?
#242 • • HydroGen Guest

Blaa uus kuva vihdoin...
http://uk.f2.pg.photos.yahoo.com/ph/hydrogen_832000/detail?.dir=/e118&.dnm=cc8c.jpg

Onko STR8-100 täyttänyt hyvin tehtävänsä?

Itse asiassa STR8-80 kertaa 2.... Hel**tin hyvät soittimet!!
Ei ollu pahan hintaset ja huomaa kyl että laatu on kohdallaan, ostin noi viime kesänä käytettynä ja pelaa täysin!!

Kohtuullisesti toimintoja, ehkä vähä liikaaki mut aina se on hyvä ku löytyy kaikkia herkkuja...ite oon ollu tyytyväinen!
Mikseri täytys vaan vaihtaa, loppuu kanavat, ja olis kiva jos löytyis jotain efektejä...
#243 • • bulk Guest

Musanurkka koneen suuntaan:

Paljonko tollanen vaimennus pyramidi vaahtomuovi hässäkkä maksaa, onko neliö tavaraa, onko eri värejä vai voiko sen maalata ilman että vaikuttaa ominaisuuksiin paljoo?

Hässäkkä maksoi 10e/m^2 Thomannilla, leikkelin sen itse muotoonsa. Väri oli pelkästään harmaa. Koostumus on käytännössä vaahtomuovia, joten maalaaminen todennäköisesti kovettaa pinnan, joka vaikuttanee pelkästää aivan ylimpien taajuuksien absorptioon.

Omasta mielestä nuo pehmensi sopivasti betoniseinäisen huoneen yläpäätoistoa, tosin samalla laitettiin toiseen sivuseinään ryijy.

Bassopuolta tuo ei vaimenna sitten yhtään, mutta sitä varten on kirjahyllyt ja raskasta tavaraa täynnä oleva kaapit ja melkein koko lattiaa peittävät matot + iso vuodesohva.

Tarkoitus olisi vielä rivoittaa katto puulistoilla tuosta työpöydän päältä ja hieman sen takapuolelta.

Suppasen sijoitus pitäisi vielä myös arpoa kohdalleen. Pitäisi saada jostain lainattua kunnollinen PC-RTA akustiikkamittauksia varten, niin voisi laskea tarvittavat diffuusorit, absorptioelementit + resonaattorit.

Ja pitäisi tietysti opiskella, kuinka rakentaa hyviä helmholz-resonaattoreita laajalle kaistalle. Helpoin tapa toteuttaa tuo olisi muutama kaljakori täynnä osittain (eri verran) tyhjäksi juotuja kaljapulloja, mutta vaimo voi olla niiden esteettisestä arvosta toista mieltä. ;)
#244 • • mosaik Guest
teemun_poyta.jpg
#245 • • ken-guru Guest
soittop1.jpg
#246 • • Quu Guest
Kaksi kanavaa ja kolme teknaria? :confused:
#247 • • ken-guru Guest

Kaksi kanavaa ja kolme teknaria? :confused:

Mun edellinen mikseri oli nelikanavainen Omnitronic jonka vaihdoin tuossa vähän aikaa sitten tuohon Pioneeriin. En ole vielä kerennyt palauttaa tuota yhtä teknaria joka on eräältä tutulta lainassa :-)
#248 • • root Guest
Lundia: Respect!

Pioneer: Kurkkupurkki!

Prömmm..prömmm... Tosin ei mikään mikseri poista laukkaa.
#249 • • mosaik Guest

Housussas sull'on suolakurkku.
Caro²

#250 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Housussas sull'on suolakurkku.

Lämpöisen ilman katkakrapu..
#251 • • rhedlund Guest
Mut mistä noita Aphex Twin -slipmatteja saa? :eek: i just gotta have one!!! :hearts:
#252 • • paanos Guest
Koska kaikkia varmasti kiinnostaa :scared:
soittonurkkaus.JPG
#253 • • Tapsa Guest
Yäk !
:panic:
#254 • • akir0 Guest

Koska kaikkia varmasti kiinnostaa :scared:

Soittokorkeus taitaa olla aika matala? :)
#255 • • paanos Guest

Soittokorkeus taitaa olla aika matala? :)

pualmetriä, mutta mä istun aina :D
#256 • • Tapsa Guest

pualmetriä, mutta mä istun aina..

:)

Japski ?
#257 • • paanos Guest

Japski ?

turkulaine :happyroll:
#258 • • ipe Guest
IMG_0553.jpg

Pääasia että on kivan värisiä vinyylejä! ;)
#259 • • Samuel Guest

Pääasia että on kivan värisiä vinyylejä! ;)

jäbä o ostanu teknarit, jee! \o/
:)
#260 • • kytkönen Guest
ok ei maailman paras kuva mut joo. tohon menee hyvin muutama sata levyy toiselle puolelle.... päätevahvari lepää siel alhaal kans.
skobet on vähän yli metrisillä hiekalla täytetyillä standeilla n. 4m päässä

stencil1.jpg