Nyt mä en ymmärrä. Eikös semmonen Poliisiopisto I -tyyppinen nainen sinne koppiin olis parempi?oi vit, semmonen olis ehkä eniten über! live assistant :D
pönttö eikä koppi. other chat eikä freestyle :(
606 posts, 31 pages, 134,470 views
Nyt mä en ymmärrä. Eikös semmonen Poliisiopisto I -tyyppinen nainen sinne koppiin olis parempi?oi vit, semmonen olis ehkä eniten über! live assistant :D
Täh? Tosissanneko te olitte sitä kättä motorisoimassa liveaktia varten? Mä haluun nähdä sen keikan.other chat eikä freestyle
Tässäpä nyt kuva minunkin nurkkauksesta.. Huom! suurin osa levyistä ei näy kuvassa (ne on lattialla) :D
Tai ehkä ne levyt vain on piilossa? :excellent:
Ei millään pahalla, mutta minua ihmetyttää se, että useissa kuvissa löytyy kyllä hyvät dj-välineet, mutta levyjä ei ole paljoa paskaakaan. Tekeekö teknarit DJ:n? Mielummin itse ottaisin pari paskaa levaria ja tuhat levyä kuin teknarit ja muutaman tusinan levyjä. Tai ehkä ne levyt vain on piilossa? :excellent:
Ei millään pahalla, mutta minua ihmetyttää se, että useissa kuvissa löytyy kyllä hyvät dj-välineet, mutta levyjä ei ole paljoa paskaakaan. Tekeekö teknarit DJ:n? Mielummin itse ottaisin pari paskaa levaria ja tuhat levyä kuin teknarit ja muutaman tusinan levyjä. Tai ehkä ne levyt vain on piilossa? :excellent:
..meitsin vanha mikseri :D
..meitsin vanha mikseri :D
Niin on :D Hyvin toimii vieläkin :heart: Vaikkakin ostan kyllä uuden heti kun saan rahaa ;)
Mun mielestä on fiksumpaa jo uran
alkuvaiheessa sijoittaa kunnon
työkaluihin ennemmin kuin johonkin
rimpuloihin joiden kanssa soittaminen
on yhtä tuskaa. :scared: Lisäksi
levykokoelma kertyy vuosien varrella
kuin itsestään, alkuvaiheessa ei kannata
intoilla liikaa levyhankintojen kanssa.
vikoja hetkiä vanhojen CDsoitinten kaa.. *haikeehymiö*
Blaa uus kuva vihdoin...
http://uk.f2.pg.photos.yahoo.com/ph/hydrogen_832000/detail?.dir=/e118&.dnm=cc8c.jpg