Kuvia oman kodin soittonurkkauksesta.

606 posts, 31 pages, 134,589 views

#221 • • serotonot Guest

oi vit, semmonen olis ehkä eniten über! live assistant :D

Nyt mä en ymmärrä. Eikös semmonen Poliisiopisto I -tyyppinen nainen sinne koppiin olis parempi?

pönttö eikä koppi. other chat eikä freestyle :(
#222 • • Taedium Guest

other chat eikä freestyle

Täh? Tosissanneko te olitte sitä kättä motorisoimassa liveaktia varten? Mä haluun nähdä sen keikan.
#223 • • Edited SAMi Guest
setti.jpg
#224 • • Kosmonaut Guest
1.jpg
2.jpg
3.jpg

Meijän ukko teki ton tason mulle, se tosin on vähän vielä vaiheessa mutta kelpaa. Hyvä puoli on mahdollisuus säätää korkeutta. Haitaksi en myöskään laske sitä että materiaalit taisi maksaa reilusti alle 10e :D
#225 • • Kosmonaut Guest

Tässäpä nyt kuva minunkin nurkkauksesta.. Huom! suurin osa levyistä ei näy kuvassa (ne on lattialla) :D

1012980.jpg

..meitsin vanha mikseri :D
#226 • • pjz Guest
Ei millään pahalla, mutta minua ihmetyttää se, että useissa kuvissa löytyy kyllä hyvät dj-välineet, mutta levyjä ei ole paljoa paskaakaan. Tekeekö teknarit DJ:n? Mielummin itse ottaisin pari paskaa levaria ja tuhat levyä kuin teknarit ja muutaman tusinan levyjä. Tai ehkä ne levyt vain on piilossa? :excellent:
#227 • • ovv Guest

Tai ehkä ne levyt vain on piilossa? :excellent:

eiköhän se näin ole. omassa kuvassa näkyy tuolla oikealla taustalla kaksi tuollaista valkoista kuutiota jotka ovat syöneet sisäänsä ison läjän levyjä, sen lisäksi vasemmalla kuvan ulkopuolella olevassa hyllysä on aika läjä lisää. :)

ja kyllähän se voi olla niin, että monella on tosiaankin tullut hankittua ne hyvät vehkeet ja sitten vasta alkanut kasata sitä levykokoelmaa. eiköhän tähänkin tapaan löydy vielä joku dissaamaan.. ;)
#228 • • Tres Guest

Ei millään pahalla, mutta minua ihmetyttää se, että useissa kuvissa löytyy kyllä hyvät dj-välineet, mutta levyjä ei ole paljoa paskaakaan. Tekeekö teknarit DJ:n? Mielummin itse ottaisin pari paskaa levaria ja tuhat levyä kuin teknarit ja muutaman tusinan levyjä. Tai ehkä ne levyt vain on piilossa? :excellent:

Mun mielestä on fiksumpaa jo uran
alkuvaiheessa sijoittaa kunnon
työkaluihin ennemmin kuin johonkin
rimpuloihin joiden kanssa soittaminen
on yhtä tuskaa. :scared: Lisäksi
levykokoelma kertyy vuosien varrella
kuin itsestään, alkuvaiheessa ei kannata
intoilla liikaa levyhankintojen kanssa.
#229 • • bulk Guest

Mieluummin ottaisin teknarit ja sata hyvää levyä kuin halvat levarit ja tuhat huonoa lättyä.
#230 • • Juki54 Guest

Niin on :D Hyvin toimii vieläkin :heart: Vaikkakin ostan kyllä uuden heti kun saan rahaa ;)
#231 • • Kosmonaut Guest

Niin on :D Hyvin toimii vieläkin :heart: Vaikkakin ostan kyllä uuden heti kun saan rahaa ;)

En ois itekään luopunu ellei siitä ois puuttunu toimintoa jossa saa masterin kuulokkeille. Kerrostaloon muutto toi pienen pakon tolle toiminnolle :scared:
#232 • • Edited sauce Guest
:laugh:
#233 • • LyoN Guest
Täytyy jatkaa tuota pöytäkeskustelua. Itse ostin Bauhausista 60x180cm höylätyn ja hiotun kuusipuulevyn, jonka lakkasin tammen sävyisellä petsilakalla. Ostin IKEAsta 5kpl säädettäviä jalkoja, jotka sitten ruuvasin levyyn kiinni. Tuloksena on aivan helvetin hyvä 98cm korkea DJ-pöytä, johon saa esim. 3xteknari + DJM600 + jokin singleCDpyöritin + jotain muuta sälää. Hintaa koko paketille tuli n. 100e.

Täytyy laittaa kuva viritelmästä kunhan saan jostain kameran lainaan.
#234 • • drS Guest
kotipoyta.jpg

vikoja hetkiä vanhojen CDsoitinten kaa.. *haikeehymiö*
#235 • • paXe Guest
dustinurkkaus.jpg[/img]
#236 • • miikkah Guest

Mun mielestä on fiksumpaa jo uran
alkuvaiheessa sijoittaa kunnon
työkaluihin ennemmin kuin johonkin
rimpuloihin joiden kanssa soittaminen
on yhtä tuskaa. :scared: Lisäksi
levykokoelma kertyy vuosien varrella
kuin itsestään, alkuvaiheessa ei kannata
intoilla liikaa levyhankintojen kanssa.

Teknarit ja jees mikserin saa tonnilla ja ostosten tekemiseen menee aikaa tunti. Tuhannen ostamisen arvoisen (eli siis erinomaisen) levyn etsiminen, kuunteleminen ja ostaminen vie aikaa pikkaisen enemmän ja rahaakin kevyesti kymppitonnin. Ehkä siksi levyjä ei kaikilla ole niin hurjan paljon.
#237 • • Magellan Guest

kotipoyta.jpg

vikoja hetkiä vanhojen CDsoitinten kaa.. *haikeehymiö*

Mun vanhat CD soittimet... *haikeehymiö* :)
#238 • • tempest Guest
hups, opetellaan loggaan ulos ;) toi äskönen oli siis mun!