Kuvia oman kodin soittonurkkauksesta.

606 posts, 31 pages, 134,402 views

#141 • • JussiS Guest

Niin ja miksi ostaa himaan 3Ke kamat jotta voi tehdä miksauksia / "harjoitella" soittamista?

???

Ei kaikki sit varmaan oo tollasia luonnonlahjakkuuksia kuin sä. Mä ainakin tykkään soitella levyjä, yleensä tunnin päivässä. Ei siihen mitään ihmekamoja tarvii.
#142 • • -Orfeus- Guest
No juu, en kyl nää pointtii tossa et miksei kotiin sais hankkii hyviä soittimia?
Ite soitan about 2h päivässä ja tykkään siitä todella paljon! Itekkin vuoden reloop/ruoskittu teknari paketilla soittelin ja tiedän että sillä homma hoituu yhtä lailla(ellei jopa haasteellisemmin) mutta soittimet nyt hallitsee mun huonenäkymää aika lailla niin onha se nyt kivempi kattoo hienoja soittimia päiväst toiseen ku jotai maalittomia tms. + jos niillä on viel mukavampi soitella kun jollai ruoskilla :laugh:
#143 • • Hasse G Guest
Toisaalta jotkut (mm. allekirjoittanut) pyörittelevät levyjä ainoastaan kotonaan, eivätkä keikkaile laisinkaan, jolloin vähintäänkin "kelvollisten" tai jopa klubistandardi-tasoisten laitteiden hankinta on suotavaa. Miksailua puoliammattilaisena tahi ammattilaisena harrastavilla ei imho tarttis ollakaan kotona sen kummempia vermeitä, kun soittaminen tapahtuu pääasiassa siellä klubilla/lähibaarissa.

Ja tietenkin tulee muistaa, että nämähän ovat pääasiassa jokaisen henk.koht. valintoja (harkittuja sellaisia tai pakon edessä tehtyjä :crybaby: esim rahatilanteen takia), eli tehköön kukin miten lystää.

Mä allekirjoitan myös tuon, että levyt ovat tärkeämpiä kuin härvelit, mikäli finanssijuttujen takia joutuu panostamaan vain toiseen :excellent:
#144 • • -Orfeus- Guest
Joo, ite en kans keikkaile (näillänäkymin eka keikka tossa ensivuoden puolella) joten pidin järkevänä hankkii hyvät vermeet kotiin ku niillä pelkästää soitan! Ja tottakai levyt on tärkeempii mut mulki aika nihkees ollu levyhankinnat ku kaikki tietää ton hard nrg ja freeform scenen kohtalon tällähetkellä :crybaby:
#145 • • Keba Guest
Uv-putkia saa kaikista discovaloja myyvistä liikkeistä yleisesti, Discolandista omani ostin.

Onneks tossa kuvassa ei näy, kuinka vinossa sen on, humalatilassa kun satuin sen asentelemaan siihen =D

Rahankäytöstä..Itse asun vielä kotona, siitä syystä, kun ei ole mitään järkeä muuttaa pois, intti edessä, eikä ole opiskelupaikkaa vielä. Rahaa tulee tehdasduunista (8 / 8,5h arkisin + ylityöt) ja keikoista, joita on 1-4 viikossa. Autoista en välitä, jos tartten, niin porukoilta saan lainata ihan tarpeeksi.

Piti nyt panostaa kunnolla, kun Discolandissa oli noille kasisatasille vielä hyvä tarjouskin. Eikä onneksi ole nuo teknarit, vaan vain reloopit, eikä mikserikään ole Pioneer, vaan Behringer..:)
#147 • • JussiS Guest

uutta kuvaa suoraan IKEA-mallistosta =)

Tossa on kaks niitä neliön mallisia pöytiä vierekkäin? Kuin korkee toi on?
#148 • • kisumisu Guest

uutta kuvaa suoraan IKEA-mallistosta =)

Tossa on kaks niitä neliön mallisia pöytiä vierekkäin? Kuin korkee toi on?

Näyttäs LACKille, jos niin ni korkeutta on 45 cm ...hintaa noille molemmile taitaa kertyä yhteensä hitusen alle 20e :D
#149 • • JussiS Guest

Näyttäs LACKille, jos niin ni korkeutta on 45 cm ...

*auts* (selkään sattuu jo valmiiks)

Eikös dj-pöydän optimikorkeus oo 90 cm?
#150 • • jUSSi Guest

Eikös dj-pöydän optimikorkeus oo 90 cm?

Mulla se optimikorkeus mitataan niin, että kun laitetaan kädet kiinni vartaloon ja taitetaan kyynärpäistä 90-asteen kulmaan niin kämmenen pitäisi olla noin 5-10 sentin korkeudella levyn pinnasta.
#151 • • JussiS Guest

Mulla se optimikorkeus mitataan niin, että kun laitetaan kädet kiinni vartaloon ja taitetaan kyynärpäistä 90-asteen kulmaan niin kämmenen pitäisi olla noin 5-10 sentin korkeudella levyn pinnasta.

Mä taas tykkään et sen pitäis olla aika paljon viel korkeempi tosta.
#152 • • Homegrove Guest

Nyt kun koitin niin mulla on kotona juurikin noin. On just sopiva. :)
#153 • • Tapsa Guest
[/quote]
Mulla se optimikorkeus mitataan niin, että kun laitetaan kädet kiinni vartaloon ja taitetaan kyynärpäistä 90-asteen kulmaan niin kämmenen pitäisi olla noin 5-10 sentin korkeudella levyn pinnasta.[/quote]

PRKL!
Mulla kymppi kans, haluun 8cm..
Tosin toiki kelpaa..

*kitisee*
Liian matala on kaamee
*/kitisee*
#155 • • Juki54 Guest
Tässäpä nyt kuva minunkin nurkkauksesta.. Huom! suurin osa levyistä ei näy kuvassa (ne on lattialla) :D

1012980.jpg
#156 • • Faini Guest

Tässäpä nyt kuva minunkin nurkkauksesta.. Huom! suurin osa levyistä ei näy kuvassa (ne on lattialla) :D

Äijäl on enemmän plättyy ku mul :D
#157 • • metsis Guest
oma auraalinen komentokeskukseni nähtävissä täällä

pian pitäis keksiä joku funktionaalisesti pätevämpi levynsäilytystila, kenties uusi hyllykkö tms. :o
#158 • • OSC8 Guest
Tälläinen "nurkka jota emäntäkin rakastaa" ( NOT! ) löytyis meidän makuuhuonesta :hah:

192.JPG

:hearts:
#159 • • happosepi Guest
Tämmönen huoneen keskellä sijaitseva "nurkka":

soittonurkka1.jpg
soittonurkka2.jpg
#160 • • -Orfeus- Guest
Tässä ois mun uus nurkkaus:) Kajareitten alle sijotettuja postin laatikoita on turha dissata sillä ne on helvetin rumat ja lähtee vaihtoon heti kun saan jonku järkevämmän alustan noille :D

nurkka1.jpg

nurkka2.jpg