Ihmisiä rupesi kiinnostamaan tuolla
Ihanteellinen bilettäjä topicissa muiden asiat liikaa, joten tänne kirjoittelen vastauksia:
Ovatko kaikki nyt tyytyväisiä?
Ei.
Mun suurin ongelma on siinä, että jengiä kiinnostaa asiat, jotka ei kuulu heille. Saa toki keskustella, kyllä minäkin työnnän nokkani moneen soppaan ja lusikkani toisten asioihin, mutta pyrin olemaan antamatta kieltoja asioissa, jotka pidän henkilökohtaisina. => Huumausainet, vaikkakin laittomia, ovat silti jokaisen oma asia, jos siitä ei minulle tai ympärilläolijoille tule välitöntä haittaa. (Esmes piikkejä nurkissa, tai agressiivinen piripää.)
Minun mielestäni huumausaineet tulisi saada pois varsinkin alle 20v käsistä. Parikymppisen pitäisi olla jo niin fiksu, että jos aivonsa tuhoaa, niin tekee tietoisen valinnan. Mutta jos joku sen ruiskun käteensä työntää itse ja vapaaehtoisesti, eikä sitä tee naapurinkakaroiden silmien alla, niin minulla ei valitettavasti ole koulutusta, eikä valtuuksia toimia poliisina, syyttäjänä, tuomarina, valamiehistönä ja pyövelinä. En pidä siitä, että se narkkari sitten kuluttaa minun verorahoja sairaalassa ja vieroituksessa ramppaamiseen, mutta kyllä sitä toisaalta aika paljon muuhunkin turhaan sitä rahaa menee valtiolta, kuin valtiolta.
Lastenkodista saa holhota, jos haluaa sellaista tehdä. Vaan ei sieltä kyllä taida bileissä käyvän ikäisiä löytyä.
No toisaalta jos ihmiset saa smettikset housuun sillä, että ne kyttää toisten tekemisiä, niin eipä siinä. Sitten kytätkää. Ja jos ejakulaatio on sitä suurempi, mitä isommalle taholle pääsee valittamaan, niin 10022 on poliisin hätänumero, johon voi soittaa vaikka bileistä jos siellä näkee jonkun käyttävän aineita ja röyhkeästi oikein nauttivan olotilastaan.