Joo, sitä on ollu aika puhtaana välillä liikenteessä. Joskus siihen sekotetaan pilvee joukkoon. :001:
Ihan kevätauringon vaikutuksen alaisena. :cool:
1,709 posts, 86 pages, 667,684 views
Joo, sitä on ollu aika puhtaana välillä liikenteessä. Joskus siihen sekotetaan pilvee joukkoon. :001:
Ihan kevätauringon vaikutuksen alaisena. :cool:
No juu. Tos joku aika sit oli yhdet varastobileet, johon herra poliisisetä tuli tutkimaan. Poliiseilla ei ollu paljo sanottavaa, mutta kun olin juomani piilottanu vähän matkan päähän, niin kovasti heitä kiinnosti kun mä niitä kävin yks kerrallaan sieltä hakemassa. Joka kerta sai selittää, että "ei, herra Garda. Haen vain juomaani. En tullut käyttämään huumeita tänne pusikkoon."
Pelkäänpä että tuollaiset tapaukset tekevät paljon hallaa UG-psykekulttuurille.
"Klubeilta saisi esitteitä ja tietoa hätätapauksien varalta"
http://www.helsinginsanomat.fi/uutiset/juttu.asp?id=20030331KA2
No jos se kaveri menee apokalyptiseen shokkiin, niin ei siinä auta kovinkaan paljoa sanoa, että "mene vankilaan, mene suoraan vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta".
Jos joku kavereistani napsisi essoja niin mieluummin haluaisin tietää mitä tehdä jos sille jotakin sattuu, ennemmin kuin puolustelisin ankaraa rankaisupolitiikkaa loppuun asti.
No jos se kaveri menee apokalyptiseen shokkiin, niin ei siinä auta kovinkaan paljoa sanoa, että "mene vankilaan, mene suoraan vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta".
No niin niin, en minä muuta väittänytkään.
Sitä just yritin sanoa :l
Juttua median huumeuutisointitavasta:
http://www.journalistiliitto.fi/journalisti/kesk/lahdenma.htm
Suurimmalle osalle huumeiden käyttäjistä aineet eivät aiheuta vakavaa riippuvuutta. Tilanne on sama alkoholinkin kohdalla.
Käyttöä tarkastellaan tutkija Mikko Salasuon mukaan vain narkomanian näkökulmasta, mikä on yhtä absurdia kuin puhua alkoholista pelkästään alkoholismin kannalta.
Tutkijat Nils Christie ja Kettil Bruun kirjoittavat klassikkokirjassaan "Hyvä vihollinen", että vaarallisinta huumeiden käyttöä on niiden poliittinen käyttö.
Tiedotusvälineet välittävät kritiikittä uutisia "huumehörhöistä"
Tosiasiassa suurin osa suomalaisista ei ole koskaan käyttänyt huumeita eikä ole ollut niiden kanssa muutenkaan missään tekemisissä.
Epärealistiset huumeuutiset estävät huumekysymysten käytännönläheisen tarkastelun ja kasvattavat aiheetonta pelkoa käyttäjiä kohtaan.
"By giving us the opinions of the uneducated, journalism keeps us in touch with the ignorance of the community." - Oscar Wilde
Mä oon vastaan huumeita, eikä mun kaveripiiriin kuulu ollenkaan käyttäjiä. Joskus kuului ja se tyyppi oli hyvä ystävä. Sen takia meni välit paskaksi ja se oli liian raskasta mulle, joten en edes halua enää kokea mitää sellasta.
Mulle on sama, jos joku käyttää kamaa, mut eipä mulle oo tultu tarjoamaan, enkä kyllä koskisi, jos tultaisiin. Kunhan vaa huumeet ei kytkeydy mun elämään mitenkään, niin kaikki on hyvin.
Kaikkien oma asiahan se on, mutta jos kaveripiirissä joku käyttäysi.. se olisi automaattisesti muakin koskeva asia.. eikä se ole kivaa.
Originally posted by iniz
Sahan olet tosi ystava, jatat sun hyvan ystavan ihan vaan sen takia etta se ei juo sun kanssa omppupomppua vaan polttaa hatsia tai popsii pillereita!? Ja seko oli paha ihminen?
mun mielipide on kovasti se, etta kuka vaan saa kayttaa mita vaan, ma en puutu
Kaikki huumeiden orjat eivät ole trendikkäitä klubbareita tai hienoja ihmisiä.
Sahan olet tosi ystava, jatat sun hyvan ystavan ihan vaan sen takia etta se ei juo sun kanssa omppupomppua vaan polttaa hatsia tai popsii pillereita!? Ja seko oli paha ihminen?
Juttua median huumeuutisointitavasta:
No ihan hyvä argumentti mielestäni jos miettii mitä huumeet keskivertoihmisille ovat, jotain pahaa ja tuntematonta jota kukaan kunnollinen ihminen ei ainakaan käytä.
Termi huume ei viittaa päihdyttäviin aineiisin eikä edes laittomiin päihteisiin vaan aineisiin joiden käyttö ei ole yhteiskunnassa hyväksyttyä. Jos jostain tulee hyväksyttyä se ei enää ole huume.