#3 • • 2001 Anonymous Guest Benn. Kaksi n-kirjainta. Erittäin maistuvaa soittoa. C H E C K !! Toivottavasti keikkaa riittää. PARASTA TEKNOA SUOMESSA.
#4 • • 2001 benn Guest Thanks, pojat! Heitän tähän sen Airfare-videon linkin jos joku haluu katsella mun ja Dixonin settiä... eli http://www.hauze.dk/hege/airfare/airfare.avi
#6 • • 2001 benn Guest Ei kai tässä kukaan kenenkään ohi aja... teknobileitä vaan enemmän niin kaikille riittää keikkaa
#7 • • 2001 Anonymous Guest Ei mitään sopupeliä. Nyrkit pystyyn tekno- kuninkuudesta !!! Molemmat rokkaa aivat törkeesti. Jep.
#9 • • 2001 Anonymous Guest Originally posted by alke: ehkä meidän pitäs perustaa oma mäiske/sambaklubi Ja meikä voi hoitaa räppi osuudet... sekä strippauksen. Klubi pystyyn ja HETI !!
#10 • • 2001 benn Guest Strippaamisen voit unohtaa mut jos breikkaat niin otetaan sut, Harri! Ei mutta tuo klubi vois olla ihan toteutuskelpoinen idea...
#12 • • 2002 MindFlow Guest Originally posted by tiKlu: mitäääääÅÅÅH??? kuka mainitsi strippppppaamisen?!?!?!?!?!?!!!11 hemmetti. ??? Mitämitä ??? Kui sä noin hiileksi menit?
#15 • • 2002 eemi Guest Mitämitä? Onko sulla bändäreitä? Miten sellaiseks pääsee? Kerta kiellon päälle ja kehuen, loistavan mahtava setti UV:na, kiittää ja niiaa
#16 • • 2002 benn Guest Perustakaa fan clubi... vuosimaksu on 15 euroa (tai uudet villasukat), sillä saa vuoden aikana mun uuden miksauksen (jos saan aikaseks), topless-kuvan nimmarilla ja hyvän mielen kun on jelpannu köyhää DJ:n alkua
#17 • • 2002 benn Guest No nyt on miksaus taas netissä, tsekkaa linkki ylhäältä. Tulossa myös Antenniosastolle kohtapuoliin... AudioGalaxyllakin pitäisi löytyä [ 04 February 2002: Message edited by: benn ]
#18 • • 2002 benn Guest Nyt olisi tarjolla lyhyt video Jet.3-bileistä: http://personal.inet.fi/koti/soinla/jet3.avi ...tulossa myös yli tunti mun setistä mp3sena.
#19 • • 2002 kimitys Guest kuka omistaa kuka?! benn :-) kiitti vielä vääntelystä jetissä. truly awesome *tanssii punaset lamput päällä*
#20 • • 2002 benn Guest TURNTABLETANGO VOL. 2 NOW AVAILABLE FROM DETUNEZ RECORDS [ 09 March 2002: Message edited by: benn ]