Benn [tekno] (The TDC, Mental, livesets.com)

99 posts, 5 pages, 18,051 views

#41 • • thomas Guest

Uudet kotisivut avattu osoitteeseen http://www.detunez.com/benn/ :)

hienoimmat sivut sitten hampsterdance.com:in :)

propsei sedälle.
#42 • • k1mm0 Guest
jo kaksi sivua... benn on tampereen miss jarea :D

sivut on hienot ja mixaukset hyviä.
#44 • • benn Guest
october 2002:

01 V/A: Neapolis 2 [Design 13LP2]
02 Tuomas Rantanen: Scapes [Definition 10]
03 Oliver Ho: Jackal [Blueprint 19]
04 Luke Slater: Stars and Heroes (Adam Beyer & Henrik B Remix) [Mute 272]
05 Oscar Mulero & Christian Wünsch: Unexpected [Sheep 30]
06 Adam Beyer: Ignition Key [Truesoul LP 1]
07 Misstress Barbara vs. Barbara Brown: Vol 1 [Relentless 9]
08 The Advent: Sketched For Life [Tresor 195]
09 Don Williams: Impression [Pure Plastic 42]
10 Space DJz: Bang 2 Rightz [Tortured 27]

november 2002:

01 Markantonio: Percussive Mission [Analytic Trail 3]
02 Chris Liebing: Next Try EP Remixes (Ian J. Richardson & Ben Sims) [CLRetry 5]
03 Gaetano Parisio: Ritmatica [Conform 19]
04 Paul Mac: EP [C-Side 5]
05 DJ Shufflemaster: Re: Weekender Saturday 10:00pm [DisQ 7]
06 Sami Koivikko: Satamakatu [Festplatten 14]
07 The Advent presents: Recreations [Kombination Research 2LP]
08 Tom Hades: Conception (Rino Cerrone & Bryan Zentz remixes) [MB Electronics 4]
09 Vandross: Hurt Me I'm Waiting [Sandwell District 2]
10 Fumiya Tanaka: Floor.People.Tension [Torema 23]
#45 • • benn Guest
benn - emotions

uusi miksaus sisältää 53 minuuttia parasta teknoa kolmella dekillä miksattuna.

5 euron ryöstöhintaan myyn/lähetän. privaviestiä tai sähköpostia mulle [email protected] mikäli kiinnostaa :)
#46 • • Kalle Karvanen Guest

benn - emotions

uusi miksaus...

Tracklistiä kehiin kiitos.
#47 • • benn Guest
Mut tässä jotain artisteja mitä mixiltä löytyy:
Octave One, DJ Rolando, Surgeon, The Advent, Gaetano Parisio, Ben Sims, Tobias Von Hofsten jne. :) Eli detroitimpaa saundia, sambaa, italoteknoo...
#48 • • Kalle Karvanen Guest
PIHTARI!!!!

:)
#49 • • mandalay Guest
Anteeksi jos olen ilonpilaaja, mut onko toi ihan laillista myydä ite tehtyä mix-CD:tä jossa käsittääkseni on kuitenkin tekijänoikeussuojattua materiaalia?? Vai ootko clearannu kaikki biisit kustantajilta ja levy-yhtiöiltä?
#50 • • benn Guest

Anteeksi jos olen ilonpilaaja, mut onko toi ihan laillista myydä ite tehtyä mix-CD:tä jossa käsittääkseni on kuitenkin tekijänoikeussuojattua materiaalia?? Vai ootko clearannu kaikki biisit kustantajilta ja levy-yhtiöiltä?

Jatkappa tuolla "Demomixit laittomia vai laillisia?"-topicissa:
http://www.platinum.ac/forums/showthread.php?s=&threadid=63

Että tsiigaillaan ;)
#51 • • mandalay Guest

Jatkappa tuolla "Demomixit laittomia vai laillisia?"-topicissa:
http://www.platinum.ac/forums/showthread.php?s=&threadid=63

Että tsiigaillaan ;)

Jatkoin siellä, mutta täytyypä vielä kommentoida tännekin ja kysäistä että miksi ihmeessä MYYT tuota mixiä? Laitonta hommaahan se on. Jotenkin vielä ymmärtäisi jos laittaisit sen taitojesi esitteyn nimissä nettiin ihmisten iloksi ilmaiseksi ladattavaksi, mutta vaikka tuo hinta onkin ihan vironpiraattitasoa eli halpa, niin en silti voi hyväksyä että teet rahaa toisten ihmisten työllä.

Tapansa ja moraalinsa kullakin..
#52 • • benn Guest

Jatkoin siellä, mutta täytyypä vielä kommentoida tännekin ja kysäistä että miksi ihmeessä MYYT tuota mixiä? Laitonta hommaahan se on. Jotenkin vielä ymmärtäisi jos laittaisit sen taitojesi esitteyn nimissä nettiin ihmisten iloksi ilmaiseksi ladattavaksi, mutta vaikka tuo hinta onkin ihan vironpiraattitasoa eli halpa, niin en silti voi hyväksyä että teet rahaa toisten ihmisten työllä.

Tapansa ja moraalinsa kullakin..

Hohhoijjaa.

1) cd:t maksaa
2) postittaminen maksaa
3) kaikilla ei ole mahdollisuutta imuroida mp3:sta netistä
4) mp3 on yhtälailla laiton kuin cd
5) ilmaiseksiko pitäisi cd:itä lähetellä/antaa kaikille halukkaille
6) antaisit olla jo
#53 • • mandalay Guest
1) cd:t maksaa

Jep, about vähän alle euron zibale.

2) postittaminen maksaa

Kyllä, alle euron sekin.

3) kaikilla ei ole mahdollisuutta imuroida mp3:sta netistä

Sinänsä mielenkiintoinen pointti kun mainostat CD:tä internet -foorumissa johon päästäkseen täytyy olla nettiyhetys.

4) mp3 on yhtälailla laiton kuin cd

Totta, mutta pointtini olikin että omien mixaus- ym. skillsien esittelytarkoituksissa tehdyn mixin uppaaminen nettiin ILMAISEKSI ladattavaksi on moraalisesti huomattavasti kestävämpi ratkaisu kuin piraattiCD:n myyminen. En kyllä välttämättä suosittelisi Suomessa sitäkään.

5) ilmaiseksiko pitäisi cd:itä lähetellä/antaa kaikille halukkaille

Ei. Itse olen tehnyt jokusen mixin ja lykännyt niitä ihan antamisen ilosta CD:llä lahjaksi muutamalle kavereille joiden tiedän sen tyyppisestä musiikista diggailevan. En niitä kaikille halukkkaille lähettelisi, en edes korvausta vastaan.

6) antaisit olla jo

Ymmärrän kyllä että on kannaltasi kiusallista keskustella asiasta julkisesti, mutta halusinpa vain kartoittaa motiiveitasi ja perusteita toiminnallesi. Enpä tiedä mitä esimerkiksi työnantajasi levykauppa olisi mieltä siitä että myyt "tiskin alta" omaan laskuusi musiikkia? Eipä tuo juuri minua kosketa, mutta mistä löydät oman oikeutuksesi - se jäänee "ketä kiinnostaa" -tyylisistä kommenteistasi päätellen arvoitukseksi. Onnea jatkopeleihin.
#54 • • Edited benn Guest
Originally posted by mandalay

Sinänsä mielenkiintoinen pointti kun mainostat CD:tä internet -foorumissa johon päästäkseen täytyy olla nettiyhetys.

Eipä silti ole kaikilla tarpeeksi nopeaa yhteyttä. Ja on se kuitenkin eri juttu 50 meganen tiedosto kotikoneella kuin cd kansineen kädessä jonka voit ottaa vaikka autoon kuunneltavaksi jos siltä tuntuu. CD:itä tulee myös kuunneltua ennemmin ja useammin kuin mp3:sia jotka ainakin itselläni jäävät kovolle pölyttymään muiden joukkoon. Näin ainakin omalla kohdallani.

Totta, mutta pointtini olikin että omien mixaus- ym. skillsien esittelytarkoituksissa tehdyn mixin uppaaminen nettiin ILMAISEKSI ladattavaksi on moraalisesti huomattavasti kestävämpi ratkaisu kuin piraattiCD:n myyminen. En kyllä välttämättä suosittelisi Suomessa sitäkään.

Laitonta silti. Ei voi mitään. Olisiko se sitten sinusta moraalisesti hyväksyttävämpää jos pyytäisin cd:stä sen 2-3 euroa mitä cd+postitus maksaa kuin tuon huimat 5 euroa? Jos minulle jää ne pari euroa taskuun niin menevät taatusti itseni promoamiseen (eli cd:iden lähettelemiseen promoottoreille). Rahaa kun ei ole liikaa minullakaan.

Ei. Itse olen tehnyt jokusen mixin ja lykännyt niitä ihan antamisen ilosta CD:llä lahjaksi muutamalle kavereille joiden tiedän sen tyyppisestä musiikista diggailevan. En niitä kaikille halukkkaille lähettelisi, en edes korvausta vastaan.

Itse taas tahdon miksaukseni kuuluviin useammalle kuin "muutamalle" korvaparille.

Enpä tiedä mitä esimerkiksi työnantajasi levykauppa olisi mieltä siitä että myyt "tiskin alta" omaan laskuusi musiikkia?

Eipä ole cd:täni saatavilla minkään levykaupan tiskin alta. Ja toisekseen se on vain minun työharjoittelupaikka, ei "oikea" työ.

Onnea jatkopeleihin myös sinulle ja jatkahan taisteluasi maailman pahuutta vastaan arvon Mandalay ;)
#55 • • Anonymous Guest

Jos homma menee tohon, niin tästä maasta ei löydy
ainoatakaan tiskijukkaa, jolla on taloudellisia resursseja
tehdä demo/mixaus-ceedee. Eli mun mielestäni melko aiheetonta
käydä keskustelua moisesta.
#56 • • deiv Guest
"DJ Benn kunnioittaa meitä jälleen läsnäolollaan" vai miten se män :p
#57 • • benn Guest
Pistin vähän uutta väriä kotisivuihin ja lisäsin valokuvat Tallinnan reissulta eli tarkastakaapa ulos http://www.detunez.com/benn/ ja 'visual'.
#58 • • benn Guest
Seuraavat keikat:

28.03.2003 destination 3 / tivoli - rovaniemi
29.03.2003 xing / x - helsinki
05.04.2003 technopsy / mixei - tampere

Saapi tulla kuuntelemaan ja ehkä jopa tassuja heiluttamaan :)
#59 • • J-P Guest
ja soittaa paljon menevää musaa, jopa white labeleita!! ;)
#60 • • benn Guest
...ja keskiviikkona 2. huhtikuuta Club Target Kotkassa :)