ei tommoset hienoudet ole tehty kestämään kovaa käyttöä.
276 posts, 14 pages, 94,677 views
Otin eilen neulan pois raisasta, katsoin, ja laitoin takaisin. Se ei mennyt sisään loppuun asti
Hankinnassa on nyt Ortofonin Concorde Night Club E:t, jahka saksmannit saa ne toimitettua tänne kotikamaralle.
Myipä kyseinen sälli rasiat nyt mulle ja väitti ostaneensa elektronista. Pieni valkoinen valhe, mutta kusettaminen on sellainen asia jota mä en henkilökohtaisesti voi sietää!
Neula hyppää uralta kun se hiton pölypallo pyörii uran ja piikin välissä?
oletko kuullut harjoista tai vaikkapa kätevästä suulla aikaansaadusta omatekoisesta paineilmasta?
Tämä oli se ominaisuus, joka sai minut lopullisesti luopumaan M44G-rasioista. Kumpaankin tuli tuo vika - ja samalla tavalla: neula pois, katselua, neula takaisin -> rasia ilmeisesti vääntyi sisältä päreiksi.
Itse ostin Shure M35S äänirasian viime viikolla, ja todella LÄMMIN saundi. Tietääkö kukaan, miten paljon ko rasia syö levyä?
originally posted by Peter Skogberg:
Itseäni pelottaa, jos keikalla tulisi vastaan naarmu, jota et ole ennen huomannut, ja levy jää junnaamaan paikoilleen,...
Lötyykö kokemuksia Shuren Whitelabel äänirasioista, hyvä ääni? onko niissä elliptinen vai normaali neula? Tarvisin infoo kun ostan joko Whitelabelit tai Ortofonin Nighclub S rasiat.
Millaisia kokemuksia ihmisillä on Stantonin 500 AL 2 -rasioista? Nykyisellään Shureista kuluu liian nopeasti neulat ja noita Stantonin neuloja on kehuttu nimenomaan pitkäkestoisiksi. Mutta millainen äänenlaatu noissa perus-Stantoneissa on? Ja onko se tracking niin huono kuin monet pelottelevat?