Saundi on Superwave p8 tavalaan ohkasempi ja vähemmän bassonen. Laajuutta enemmän yläpäissä. Ilmeisesti lähempänä alkuperäistä.
237 posts, 12 pages, 34,189 views
Yhen biisin oon tehny jossa oon tota käyttänyt. Alun basso ja saha liidit on tosta sahakoneesta.Dauni se tästä.
Saundi on Superwave p8 tavalaan ohkasempi ja vähemmän bassonen. Laajuutta enemmän yläpäissä. Ilmeisesti lähempänä alkuperäistä.
Suomalaista insinööriosaamista?
http://antti.smartelectronix.com/
Lämpönen soundi.
Yhen biisin oon tehny jossa oon tota käyttänyt. Alun basso ja saha liidit on tosta sahakoneesta.Dauni se tästä.
muutama efekti
Eli oliskohan mun aika formatoida kone vai... Kone ollut käytössä joku 8kk jonka aikana en ole xp:tä kertaakaan uudelleen asentanut.
Aijoo toi synthedit-juttu pitää kyl osaltaan paikkaansa, mutta mä en oo löytänyt vielä niin paljoa käyttöä esim just tolle superwavelle, että avaisin sitä enemmän kuin yhen kappaleen. ;)
Perus ms-20 antaa häiriöääniä, mutta legacy collection. Saako sillä aikaan vastaavaa. Jos keikalla sattuis olaémaan läppäri ja legacy collection, niin oisko siitä mulle mitään iloa. pitää saada häiriöääniä.
MS20 softa on kyl ihan vitsi verrattuna oikeaan laitteeseen.
Ku en ole hetkeen seurannut VST-syna skenee, ni onko mitään uusia ûber-synia/efuja putkahtanut markkinoille? Ajattelin josko tossa syssymmällä rupeis taas viritteleen studiosysteemejä-pikkuhiljaa, tälläkertaa ihan puhtaasti softapohjalta.