Mikä on mielestänne hyvä, edullinen ja helppo käyttää.
Itselläni ei ole mitään tietoa näistä ohjelmista.
Olen kuullut, et on olemassa joku "nero", joka olisi melko hyvä.
25 posts, 2 pages, 7,016 views
Originally posted by slain:
Riippuu myös siitä mitä polttelee. Esim. clonecd ja blindwrite ovat parhaita *kunnon* kopioiden tekemiseen, mutta ihan peruspoltto-ohjelmista voisi suositella tuota Neroa, www.ahead.de. Itse käytän Neron lisäksi cdrwiniä, mutta valikko-orientoituneelle se ei ole kiva ohjelma. Joskus myös kokeilin jotain NTI CD-Maker demoa, sai ainakin pitkät filenamet poltettua ja myös labeliin mahtui muistaakseni 32 merkkiä.
Joo, tuli tekstiä. Elikkäs melkein tuo Nero.
Originally posted by Secur:
Itse olen huomannut että Easy cd creator on paras ohjelma, siinä on ainakin kaikki ominaisuudet mitä itse tarvitsen...
Originally posted by Taedium:
Blindwrite on hyvä, jos olet piraatti. Mutta sitähän sinä et ole, ethän?
Blindwrite ei välitä kopiointisuojauksista ja muusta roskasta. Siksi se on hyvä piraateille, mutta itse en sitä käytä, koska kopioin CD levyistä vain varmuuskopioita, sekä oman datan varmuuskopiointia.
Siksi itse olen käyttänyt Aheadin Neroa. Siitä versio 5.5.2.4 on koneessa, ja kun tätä luin, niin lataampa siitä tuon 5.5.8.2 version.
Jos et ole koskaan polttanut mitään CD:tä, niin Adaptecin Easy CD Creator on helppo, mutta bugaa aika pahasti joidenki CD levyjen kanssa. Nero on vähän tottuneemmalle, vaikkei sekään nyt vaikea ole. Sillä saa määriteltyä itse kaiken jos haluaa. Siksi itse Neroa käytän.
Originally posted by slain:
Lisätäänpä hieman vettä myllyyn...
Elikkä olisi tarve ohjelmalle, joka tekisi mix-cd:stä suoraan .mp3-filen, ja rakentaisi siitä samalla .cue-filen. Olen tähän saakka hoitanut homman cdrwinillä (extract sectors), josta tulee .wav-file ja .cue-file, ja jälkeenpäin convertoinut .wavin .mp3:ksi. Mutta mikä tekisi tuon suoraan?
Originally posted by Quu:
Mun CD -polton historia:
Easy cd creator: Ei toimi mikään.
Originally posted by Quu:
[QB]
Nero: Kaikki toimii täydellisesti.
QB]
Originally posted by FM:
DVD-poltto kusee Nerolla erittäin tehokkaasti. Ohjelma ei osaa polttaa standardin mukaista DVD-levyä. (ainakaan kuukauden vanha versio) Eli Nerolla poltetut DVD:t eivät toimi käytännössä toimi missään.
Originally posted by HiVoltage:
Mitähän tällä mahtanee olla hintaa? Ja kyllähän ne varmaan liikkeessä tietää, et toimiiko se DVD:tä polttaessa.