Itsellekin on ensi viikolla odotettavissa saapuvaksi uusi mikseri. Tilasin tuossa Tascam X-9:n, voisin lähitulevaisuudessa kirjoitella jonkinlaisia kommentteja laitteesta kunhan ensiksi kerkeän hakemaan vähän tuntumaa.
1,058 posts, 53 pages, 423,478 views
Joten odotan mielenkiinnolla kommentteja :-)
erittäin hyvä valinta, oon tykännyt ihan osmona käyttää. pioneerin soittimien kanssa tietty vielä lisäarvoo...Nyt lähti Pioneerin 707 Saksanmaalta Suomeen päin. \o/
Nyt lähti Pioneerin 707 Saksanmaalta Suomeen päin. \o/
Mä venailen kanssa lappua himassa kuin kuuta nousevaa. Meinaa tulla pissa housuun.
Huonot puolet näin nopsaan:
*EQ:t ei tapa ääntä (-26dB)
Tämähän on vaan hyvä puoli mikserissä.
Tämähän on vaan hyvä puoli mikserissä.
jaa, miten sen nyt ottaa. esim ranen 2016:sessa eq:t tappaa kaiken mut eq:t ei vaikuta luureihin. tällöin voit kaivaa pelkällä eq:lla juttuja miksaukseen, ja pysyt silti biitissä. mun mielestä paras eq-konffaus ikinä.
Joten odotan mielenkiinnolla kommentteja :-)
Joo,.. itekin olen kiinnostunut noista kommenteista. Mikseri näyttää kuvissa ja muissa tiedoissa mielenkiintoiselta, mutta tuo Tascamin merkki vain hieman hirvittää tuossa (tais olla kyseisen merkin miksereitä myynnis joskus 90-luvulla Bilteman luettelos.. :scared:). :)
Vestax vmc-004 +ja-
Vestax vmc-004 +ja-
mites noi gainit tai trimmit tossa.. saaks niillä volaa reilustikin kovemmalle, jos joutuu soittelee jotain, jossa on äänenvoimakkuus prässätty kovin alhaiselle tasolle? noi killin omaavat eq:t kuulostaa kyl vähän pelottavalta. :scared:
Vestax vmc-004 +ja-
itteä ei kyllä haittaa tuo pätkääkään, ettei voi cuettaa kun yhtä kanavaa kerrallaan.