1,058 posts, 53 pages, 424,246 views
http://www.skratchworx.com/news/comments.php4?id=251
Mielenkiintoinen photoshop-kyhäys..
Eclerin SMAC:eja harkitsevat odottakaa! Kevään aikana tulee päivitetyt mallit Nuo2/3/4 korvaamaan SMAC:it. Nuoissa tulee olemaan Eclerin Pro Faderit ja 3-mallista ylöspäin voi asentaa Eternal krossin. Nuo3:n hinta tulee olemaan 500 euron hujakoilla ja jos siihen saa n. 150 euroon Eternal krossin, tulee se olemaan identtinen HAK360:n kanssa yhdellä ekstra kanavalla.
NUO3
Ainakin Ecler NUO5 on helvetin hyvä mikseri. Saa nähdä mihin NUO3:sta ja NUO4:stä on. Ainakin NUO4 on aika mielenkiintoinen sekoitin saa nähdä paljonko tuosta joutuisi pulittamaan, hinta pyörii varmaankin +-500e?
jos ostaisin vaikka numark:in cm200usb mikserin niin kuinka niis menee nämä yhteensopivuudet esim pioneerin cmx3000 kans...?
Siltä kantilta että toimiiko fader start toiminto yhteen, vai onko niis aiva eri tekniikka...
Joissakin miksereissä ainakin faderin toiseen päähän nakkaaminen lähettää databitin ja joissakin pelataan korkeammilla jännitteillä?!!
miten joku voi maksaa noin paljon jostain numarkista! ei herneitä! :eek:
miten joku voi maksaa noin paljon jostain numarkista! ei herneitä! :eek:
Jostain muistelisin semmosta läppää, että Numarkin vanhemmat (siis ei kuitenkaan nämä mitä nykyään vielä myydään) mikserit olivat hyvinkin laadukkaita ja sitten jonkun fuusion/yritysoston jälkeen laatu meni rytinällä alas.
Mulla oli Numarkin DM3002X käytössä kolmisen vuotta, enkä ainakaan kyseisen mikserin perusteella voi Numarkkia suositella (tosin toimi pari vuotta hyvin)..
Mulla oli Numarkin DM3002X käytössä kolmisen vuotta, enkä ainakaan kyseisen mikserin perusteella voi Numarkkia suositella (tosin toimi pari vuotta hyvin)..
Kuulostaa tutulta.. ootas.. mikäs se oli se yks massamerkki.. Ainii, Pioneer.
Kaikki ei tartte, varsinkaan kotikäyttöön, mitään vimpanpäälle laitetta, mut kyllä henk.koht odotan vehkeen kestävän vähän enemmän ku vaan muutaman vuoden. Köyhän ei oo varaa ostaa paskaa. Tietty mikäs siinä jos on varaa vaihtaa konetta parin-kolmen vuoden välein. Vaihteluhan virkistää.
In Formula Sound I trust!
Kuulostaa tutulta.. ootas.. mikäs se oli se yks massamerkki.. Ainii, Pioneer.
Sanokaahan nyt isot pojat mikä mikseri lähtee kotiin hinta max 1000€. Denonin 1500:sta oon vähän katellu. Entäs kannattaisko odotella Eclerin NUO4:sta? Pioneer DJM-600 hmmm... Minkä mikserin itse ostaisit ja miksi?
Sanokaahan nyt isot pojat mikä mikseri lähtee kotiin hinta max 1000e. Denonin 1500:sta oon vähän katellu. Entäs kannattaisko odotella Eclerin NUO4:sta? Pioneer DJM-600 hmmm... Minkä mikserin itse ostaisit ja miksi?
Jos mulla ois tonni kukkarossa, ostaisin Eclerin NUO-5:n tai Ranen Empathin.
Molemmat näyttäis olevan 999,- esim. Deejayladenissa.