Kyl mun mielestä dj voi suoraan sanoa, et millaset vehkeet pitää olla. Ja sanotaan näin, et jos mä järjestäisin bileet, ni kyl toi backstage olis varustettu muullaki ku parilla pullolla siidua.
Jatketaan tätä Ohi Topickin jauhantaa, mutta ihan pakko oli...
Kyllä juu, ehkä jotkut harvat dj:t, mutta tästä maasta löytyy noita levyjukkia xxxx+n kappaletta joten veikkaisinpa vähän että jokaikinen soittaja ei todellakaan pysty
vaatimaan mitään.
Pyyntöjä ja toiveita voi esittää, mutta toteutuvatko ne...?
Jokaisen noname-dj:n on aivan turha ryhtyä olettamaan että hän voi vaatia sitä ja tätä promoottorilta.
Jos nimisoittajatkaan eivät ihan kaikkea voi vaatia niin miksi sitten noname soittajat sitä voisivat tehdä?
Ja tosta jos sinä järjestäisit bileet...
Siitä vaan, se oliskin hauska nähdä kun bileiden kustannuksiin täytyis laskea suht kohtuullinen summa rahaa pelkästään backstage tarjoiluihin.
Tosiaankin, se muutama siideri/kalja/drinksu on ok, eip enempää.
Vai ajattelitko mahdollisena järjestäjänä kykeneväsi kaikkien muiden menojen jälkeen hoitamaan tarjoilun 3-5 soittajalle?
Kalliiksi tulisivat bileet, olettaen siis että ne eivät todellakaan olisi mitkään 1000+n asiakasta vetävät bileet.
Ei mua kyllä yhtään ihmetytä että denoni tuntuu paremmalta soittaa ku pioneeri
Ei se muakaan niin pahasti yllättänyt, mutta jotenkin toi ero oli niin kova että aiheutti sellaisen "mitä v*ttua" reaktion.
Toi Denon tuntuu tukevammalta, kestävämmältä, luotettavammalta...
Ihan jees valinta...