olennainen asia mikserin valiunnassa ole !
Ne ei kuitenkaan ihan hulluna maksa.
1,058 posts, 53 pages, 423,594 views
Kaikissa krossi kuluu, musta toi ei niin
olennainen asia mikserin valiunnassa ole !
Ne ei kuitenkaan ihan hulluna maksa.
Nojoo... Tosi on. Mut toisaalt kyl sen luotettava pitäis ol
Kaikissa krossi kuluu
ranen empathissa sen ei kai pitäis kulua kun se on optinen...
Tämä oli aika kiinnostava :
DENON
DN-X1500
Mut hiukan on lelun näköne... Tosin en tie...Joku?
Tarkoititko tätä ?
'..The new Rane magnetic fader (patent pending) is the fastest, most accurate, and longest lasting on the planet. The design uses non-contact technology previously reserved for the most demanding aerospace and industrial applications. No travel noise -- no bleed -- ever..'
Ranen empathissa on kai aina ollu p&g:n faderit. Noi magneettifaderit löytyy ttm-56:sta, ja on oikeasti ihan tajuttoman hyvät.
Nii ja jos vähänki enemmän meinaa raapia nii itse ainakin tiputtaisin pioneerin 600:sen välittömästi pois listalta.
Nojoo... Tosi on. Mut toisaalt kyl sen luotettava pitäis ol
Juu gylmaar.
Mut mä kun hommaan uuden mikserin,
niin valitsen sen aivan muin perustein,
kuin krossin kestävyyden takia !
Tarkoititko tätä ?
'..The new Rane magnetic fader (patent pending) is the fastest, most accurate, and longest lasting on the planet. The design uses non-contact technology previously reserved for the most demanding aerospace and industrial applications. No travel noise -- no bleed -- ever..'
Tämä oli aika kiinnostava :
DENON
DN-X1500
Mut hiukan on lelun näköne... Tosin en tie...Joku?
Heikki helvata! Käytä haku-toimintoa. Oon kertonut tuosta mikseristä pariinkiin otteeseen tässä samassa viestiketjussa.
PS. Tollasta koitin kaupatakin sulle. :)
Oho, hups... Sori...
Jos miulta kysytään, ni joka mikserissä sais olla Penny+Gilesin faderit. Niiden tuntuma on vaan ihan järettömän hyvä <3
Onkost jollain nyt jotain tosi huonoa sanottavaa siitä?
Itse tilasin jenkeistä nyt sitten ton DJM-707, maksoin jotain 277e rahteineen.
jos siihen nyt jotain ekstraa vielä pamahtaa ni ei oo silti paha hinta, mun mielestä markkonoiden paras mikseri tällähetkellä. tulee koti käyttöön ja trance soittimeks jota ei renklata vaan käytetään smoothisti ni pitäis kestääkin...
nyt enää odottelen rahatvastaanotetuks ja lähetysvahvistusta, sit samalla vois odotella et CDJ-200 tulee myyntiin ja sit oiskin ihan kivat soittimet taas vähäks aikaa. 707 jenkki virtalähde saattaa vaatia vielä jotain muutoksia tai muuntajaa peräänsä, mutta ei todellakaan paha rasti.
Itse tilasin jenkeistä nyt sitten ton DJM-707, maksoin jotain 277e rahteineen.
jos siihen nyt jotain ekstraa vielä pamahtaa ni ei oo silti paha hinta, mun mielestä markkonoiden paras mikseri tällähetkellä. tulee koti käyttöön ja trance soittimeks jota ei renklata vaan käytetään smoothisti ni pitäis kestääkin...
nyt enää odottelen rahatvastaanotetuks ja lähetysvahvistusta, sit samalla vois odotella et CDJ-200 tulee myyntiin ja sit oiskin ihan kivat soittimet taas vähäks aikaa. 707 jenkki virtalähde saattaa vaatia vielä jotain muutoksia tai muuntajaa peräänsä, mutta ei todellakaan paha rasti.
No niin, nyt on sitten laite virallisesti UPSin kuljetettavana kohti suomea ja itse tulen lomilta takas 14pv niin laite pitäis olla silloin minulla.
Kustannuksista sen verran että niitä tuli lisää vielä n 35e rahalähetyksen kuluja (mulla ei oo luottokorttia) ja 40,25e maksoi Partcosta hetki sitten ostamani 50VA 230/110V muuntaja.
Eli lopullinen summa kohos tuonne 350e tietämille, mikä on minulle jo kova summa mikseristä kun en niin paljoa miksaile, mutta olen tyytyväinen ja säästin silti puolet kotimaan hintoihin. ekana vuonna jos hajoo jotain komponentteja niin huollot on tietty kotimaista yksilöä kalliimpia koska takuu ei ole voimassa täällä.
Sieltä sitten pistin tulemaan Thomannilta sen Denon DN-X1500:sen....
--->ny röökil.... :panic: