1,058 posts, 53 pages, 423,873 views
kannattaako "tuhlata" rahojaan behringer ...
Siinä se tuli. Osta joku muu merkki. Unohda tuo, unohda omnitronic.
Pioneeri kuulostaa peltiämpäriltä.
Onx noista uusista behringereistä mitään kokemuksia? Esimerkiks tosta pioneer 500/600 kopiosta. Tekeeks niillä mitään?
Pioneerin oletetussa "paskassa" äänessä on yleensä 2 heikkoa kohtaa:
.
:confused: :scared:!
Ja toisaalta:
Kerman paljon kehuttu ääni pro mixerillä ja pro kamoilla ei kyllä vakuuttanut.
Oletetussa? Sehan on todettu asia.
:confused: :scared:
siinä tapauksessa kannatais mennä "vakuuttumaan" uudestaan :)
Onx noista uusista behringereistä mitään kokemuksia? Esimerkiks tosta pioneer 500/600 kopiosta. Tekeeks niillä mitään?
Pete Input
Jotta noita pääsis kunnolla vertailemaan, pitäs vaihtaa samalla äänentoistolla tiskiä pinoohiirestä muihin, ja takasin..
:confused: :scared:
siinä tapauksessa kannatais mennä "vakuuttumaan" uudestaan :)
Jaa. Onkos siellä tapahtunut jotain radikaalia muutosta äänen suhteen noin niinku viikon sisällä?
Niin joo... ja on tuolla Turun Klubillakin Pioneeri + hyvä PA ja kuulostaa ihan helvetin hyvältä... Et en mä kyllä ymmärrä tuota Pioneerin dissausta.
Eli ei se Pioneeri nyt niin huono ole.
Tasan viikko sitten Kermassa oli itse asiassa Djm-600.
Siellä soittaneelta dj:ltä tiedustelin oliko Rane kova peli.
Vastaus: "Äh, Pioneer siellä oli kiinni, ei jaksanut lähteä pelleilemään millään potikoilla."
Tasan viikko sitten Kermassa oli itse asiassa Djm-600.
Siellä soittaneelta dj:ltä tiedustelin oliko Rane kova peli.
Vastaus: "Äh, Pioneer siellä oli kiinni, ei jaksanut lähteä pelleilemään millään potikoilla."
No huhhuh. Mä maksaisin mitä vaan että pääsisin kuuntelemaan suosikkilevyjäni tuon 3500euron esiputkivahvistimilla tuetun rotaatiotiskin läpi.
Joo sinänsä. Kaikki tietää että että pioneerin komponentit häviää laatumixerien komponenteille. Mutta ei ne nyt niin kamalan huonoja ole.
Halpa on halpaa.. Efektipuoli toimii tuossa behrin 700ssa juuri niinkuin on tarkoitettu.. Miinuksena vaan, että koko efektipaketti on ihan pelkkä vitsi esm pinohiiren efektiboksiin.
Osat ei kestä hurjaa runkkausta kovinkaan kauaa (puolivuotta/vuosi).
Peruskäyttöä luulis kestävän kaummin kyllä, mutta jos liukuja hakkaat / krossia runkkaat, niin eiköhän ne rupea vuotamaan melko nopeasti (näin ainakin usealta suunnalta tullut palautetta, Kysy Fineltä)..