DJ mikserit (Pioneer, Vestax, Gemini jne.)

1,058 posts, 53 pages, 401,037 views

Avatar
#101 • • Keba Guest
->Lasty

No siis lähinnä hain sitä tolla ontuvalla ilmauksella, että tosta on pieni matka Pioneeriin, ei tartte opetella kaikkia nappien paikkoja uudelleen.
Avatar
#102 • • Quu Guest


No siis lähinnä hain sitä tolla ontuvalla ilmauksella, että tosta on pieni matka Pioneeriin, ei tartte opetella kaikkia nappien paikkoja uudelleen.



Siinä säästää monta sekuntia. :rolleyes:
Avatar
#103 • • thomas Guest
aloitinpa tuossa tänään hyvän & kohtuullisen halvan 2ch mikserin
etsimisen.. featureina ovat:

- hyvät 3 alueiset eq:t
- hyvät, tarkat ledit
- hyvä kuunteluominaisuudet
(pystyy kuuntelemaan enempää kuin yhtä kanavaa kerrallaan)
- isot potikat, yleensä halpismiksereissä on toivottoman pienet.

löysin yhden hyvän vaihtoehdon: gemini umx-5 mutta eipä tuota
enää mistään taida saada, vai saako, kommenttia ihmiset ?
Avatar
#104 • • ilkka Guest
voisku joku listata mulle kaikki mixerit joissa on efektejä?
ei tule mitää muuta mieleen kun pioneerit...
thanx
Avatar
#105 • • Peter Skogberg Guest


voisku joku listata mulle kaikki mixerit joissa on efektejä?
ei tule mitää muuta mieleen kun pioneerit...
thanx



Monissa Stantonin miksereissä on, ja Numarkilla on sarja Kaoss Padilla varustettuja miksereitä, kuten myös Korgillakin. Kyllä niitä riittää;) , se vaan, että kannattaisiko ostaa efektiboksi erikseen...?
Avatar
#106 • • Faini Guest
Onko kenelläkään kokemusta tästä pöydästä?
Nimittäin mä en edes löytänyt yhtään tarkkoja, isoja kuvia tästä mikseristä netist.. :(

3649b.jpg
Avatar
#107 • • Daniel Braun Guest


Onko kenelläkään kokemusta tästä pöydästä?
Nimittäin mä en edes löytänyt yhtään tarkkoja, isoja kuvia tästä mikseristä netist.. :(



Oikeesti, ootkos harkinnu ton ostoa? En kyllä itse menis kuluttamaan rahojani tollaseen lootaan. Näyttää kyllä niin ei-käyttäjä-ystävälliseltä, että!
Ymmärrän kyllä tuon retroiluasenteen, mutta silloin mikserissä täytyis olla liukujen tilalla nupit...

Kyllä mä ainakin henk. koht. kaipaan kanavakohtaista eq:ta. Ja muutenkin, kyllä toi Stanton jotenkin niin lelulta näyttää. Jätä ostaminen nyt tälläkertaa. On niitä parempiakin miksereitä tollahinnalla saatavilla...
Avatar
#108 • • phadej Guest



...Ymmärrän kyllä tuon retroiluasenteen, mutta silloin mikserissä täytyis olla liukujen tilalla nupit...



siihen saa nuppeja jos halua... optiona...
Avatar
#109 • • Faini Guest




siihen saa nuppeja jos halua... optiona...



mut saaks tohon eqta optiona??
Avatar
#110 • • Edited phadej Guest



mut saaks tohon eqta optiona??



sen option nimi taitaa silloin olla rm-80, jota ei näkynyt thomannilta kirjotushetkellä tai sitten rm-100, jonka hinta on +106e (455e) rm-50 verrattuna...

en tie saako tolla hinnalla jo muita "retro"-miksereitä jo...
vestaxin halvin? (pcv-25) on jo taas satasen kallimpi ja vaan 2 kanavainen...
laadusta en osaa sanoo, kun en niitä koskaan edes nähnyt IRL.

edit: kyllä niitä valmistaja sivuja voi selaila ;)
Avatar
#111 • • Quu Guest


Onko kenelläkään kokemusta tästä pöydästä?
Nimittäin mä en edes löytänyt yhtään tarkkoja, isoja kuvia tästä mikseristä netist.. :(



Mä luulen että ton saa hyvin pelkästään räkkiin kiinni, ts. johdot tulevat "pohjasta" ulos.
Sitä ei siinä tapauksessa mihinkään pöydälle laiteta. :(
Avatar
#112 • • Faini Guest
no ku ton pöydän saa nyt 180 erolla ljudiasta, sen takii mä sitä vähän kattelinkin ku sen ohv on jotaa 448 ekee..
Avatar
#113 • • Tuppu_ Guest
Heh, mä arvasin, että ton ljudian tarjouksen takia kyselitkin tota!
Ite katoin samaa, mutta jätin idean samantien... ;)
Avatar
#114 • • Faini Guest
noh, päätin sit hankkii ton Vessun PCV-002, ärsyttää vaan ku siin ei pysty kuuntelee masterii kuulokkeis.. :(
Caro²

Posts: 5,301

#115 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2


noh, päätin sit hankkii ton Vessun PCV-002, ärsyttää vaan ku siin ei pysty kuuntelee masterii kuulokkeis.. :(


Varmaan kannattaa opetella soittamaan niiku muutkin :D
Osta vaikka pinohiir.. tai omnitronik :D
Avatar
#116 • • Dj Vertigo Guest


Onko kenelläkään kokemusta tästä pöydästä?
Nimittäin mä en edes löytänyt yhtään tarkkoja, isoja kuvia tästä mikseristä netist.. :(

3649b.jpg



Olen soittany kyseisellä pelillä kerran, eli senpuolesta vaikee sanoo juuta tai jaata. Kai sillä soittaa vaikka vanhalla Vivancolla jos on monitorit kunnossa, mut kyl jos haluu laatua, ni se o joko Pioneer tai Vestax (kuka mistäki tykkää)......Tietysti Rane on iha luku eriksee mutta siihen tarvitaan lottovoitto....
Avatar
#117 • • Faini Guest



Varmaan kannattaa opetella soittamaan niiku muutkin :D



Tää on taas tätä rasismia!! :D
Avatar
#118 • • Faini Guest
Kertokaas mulle että Vestax pcv-002:sen ledit, nii näyttävätkö ne masteria vai kanavia?
Avatar
#119 • • Mikko/Airvision Guest
Itse suosin henk.kohtaisesti Pioneer 600 mallia!Ja voin suositella lämpimästi muillekin :)

Pari vuotta oli käytössä mut möin sit pois :(
Avatar
#120 • • Edited timppa^ Guest


Itse suosin henk.kohtaisesti Pioneer 600 mallia!Ja voin suositella lämpimästi muillekin :)

Pari vuotta oli käytössä mut möin sit pois :(



huhhahhei mikä postaus! :eek:

njoo. henk koht kuussatanen on niin mielikuvitseton laite että kiinnostaa lähestulkoon yhtä paljon ku hatullinen paskaa. vois sydän lämmetä nyt jollekin 2-3 -kanavaiselle, jossa ois vaan helveti hyvät etuasteet ja eq:t, ts. helvetin hyvä soundi. myöskin mietiskelin tässä semmosta, että soveltuisko joku skrätswikiwikijoutsikaakoumikseri ihan normaaliin miksauskäyttöön, ku käytän kuitenkin kanavafadereita miksaamiseen? kiinnostais lähinnä siks että noissa taitaa olla tuo valmistuslaatu 574832234x parempi.

edit:
mainittakoon nyt tässäkin topicissa, että mun vestax pmc170a on ollut varsinainen kipu perseessä. equt on hyvät jne, mut cuetuspuoli on hermoja raastava. kuuluu vähän radioo taustalla, vähän suhinoita ja kaikkee mukavaa ylimääräistä. plus että vähän ehkä miinusta siitä että cue on vaan "naps, kanava päälle, naps kanava pois"