Mun käytössä tarttee kyl tosiaan olla tosi kestävät potikat ja liu-ut kun koko aja jotain siin veivaa.
Toi tascam vaikuttaa mielenkiintoselta mutta enkö ole oikeassa jos sanon et toi Pioneer DJM-600 on todella useassa paikassa mikserinä? Jos jonnekin menee soittelemaan tulevaisuudessa olis varmastikin hyvä jos olis kotona tuo sama mikseri niin sais siitä sit esim. keikallakin paljon irti kun on kotona samanlainen harjoittelussa.
Ja eikös tuo DJM-600:nen ole ihan toimiva jos sitä säännöllisesti huoltaa. Noi potikat, liu-ut ja crossfaderi tarttee tosiaan olla tosi kestäviä mun käytös ja DJM-600:ssa on se kiva efektipuoli sisältäen sämplerin ja muut sälää...
noh...
sehän on näil palstoil todettu monta kertaa et pioneerin huonoin puoli on se
et se ei kestä. liu'ut, crossi ja kuulokeliitin tuppaa olemaan brakakaavia osia.
efektin on/off napilla on kans taipumusta jumitukseen.
totta on et pioneer on monessa paikassa, mut se on silti ihan vaan pirjo-perusmikseri,
samaan layouttiin perustuu valtaosa miksereistä. gain, 3bandEQ, liu'ut löytyy
lähes kaikista muistakin miksereistä likimain samoista paikoista. ei niissä niin
isoo eroo oo. jos osaa soittaa yhdellä, osaa kaikilla.
ja se efektipuoli sitten. kelaappas semmonen tilanne et sä oot harjotellu DJM-600sella
kaiken maailman kikkoja ja sit sä joudutkin keikalle mis on joku efektitön mikseri.
yhtäkkiä sulta putoo pois puolet sun repertuaarista ja koko homma kuulostaa
(sun korviin) vajavaiselta. eli ei niihin efekteihin niin paljon kannata nojaa.
ne on kuitenkin vaan lisämauste.
pioneerillä pääsee kyllä soittamaan ihan tarpeeks kun se tosiaan on joka
paikassa. ei siihen tarvi erikseen tutustua. mun mielestä se on lähinnä
säälittävää kun nykyään tulee vastaan DJ:tä jotka ei millään muulla osaakkaan
soittaa.