1,058 posts, 53 pages, 423,452 views
Mainittakoot nyt, että joissakin formuloissa (muista merkeistä ei tiedä) on jakotaajuuden säätö pellin alla. Sekin on varmaan ihan mukava ominaisuu :)
Myy mulle sit Xone 32 :)Tuli ostettua Allen&Heathin Xone:32 ekaks mikseriks. Ei ole toistaiseks ollu mitää valittamista (päinvastoin) kyseisestä laitteesta, kaikenlisäksi kyseinen malli on edullinen hinnaltaan (alle tonnilla saa mistä vaan). Oon kyl aatellu vaihtaa sen jonkun ajan kuluttua hieman järeämpään
Myy mulle sit Xone 32 :)Tuli ostettua Allen&Heathin Xone:32 ekaks mikseriks. Ei ole toistaiseks ollu mitää valittamista (päinvastoin) kyseisestä laitteesta, kaikenlisäksi kyseinen malli on edullinen hinnaltaan (alle tonnilla saa mistä vaan). Oon kyl aatellu vaihtaa sen jonkun ajan kuluttua hieman järeämpään
Jokos miikkah ja mizzione tai joku muu on saanu Rane Empathin kokeiluun? Millainen on vehje?
T-kauppa näyttää myyvän hintaan 1039e
Onko kenelläkään kokemuksia UREI 1601/1601S mikseristä? Olis tarkoitus hankkia high end mikseri lähinnä haussin soittoon. Urei 1601 ja Rane TTM 56 pyörivät samoissa hinnoissa, mahdollisesti jompi kumpi tulee hankittua. Allen & Heatin Xone 32 taitanee jäädä laittamatta oudon gain ratkaisun takia. Urei Ja Rane ovat vain battle miksereitä, mutta niistä löytyy säätövaraa sen verran hyvin että pitäis kai niidenkin soveltua hyvin myös smoothimpaankin miksaamiseen, vai mitä?
Onko kenelläkään kokemuksia UREI 1601/1601S mikseristä? Olis tarkoitus hankkia high end mikseri lähinnä haussin soittoon. Urei 1601 ja Rane TTM 56 pyörivät samoissa hinnoissa, mahdollisesti jompi kumpi tulee hankittua. Allen & Heatin Xone 32 taitanee jäädä laittamatta oudon gain ratkaisun takia. Urei Ja Rane ovat vain battle miksereitä, mutta niistä löytyy säätövaraa sen verran hyvin että pitäis kai niidenkin soveltua hyvin myös smoothimpaankin miksaamiseen, vai mitä?
joo... ku sain ton xone:32:n käsiini tuli ihmeteltyä pitkään mihin ne on jemmannu ne gainit. mut toisaalta on siinä hyvätkin puolensa, että ne on piilossa siellä edessä takana. Ei tule häslätessä vahingossa hiplattua niitä. Mutta räkkiasennusta ajatellen niin aika vittumaiseen paikkaan laitettu.
Tietenkin Xone32 olis haaveissa korkealla, mutta se menee tän hetken budjetista kovasti yli.
Ja siinä häiritsee ne gainit :(
Aaaaapuva siis tarvittaisiin.
Nuo2 olis halpa, mutta eq killit o mun käytössä turhia.
Ja muutekin toi mikseri ei vastaa ihan niitä ajatuksia mitä sekoittimelta haluaisin.
707 puolestaan olis tuttu ja turvallinen Pinohiiren peltipurkki.
Soundi on nähtävästi paaaljon parempi kuin 500/600 sarjaset.
Mutta silti.
Se on Pioneer.
Hinta sillä on edullinen, mutta halvalla ei hyvää saa.
Jotkut taas ovat kokeneet että DJM-707:nkaan soundi ei ihan huippulaatua ole.
Tietenkin Xone32 olis haaveissa korkealla, mutta se menee tän hetken budjetista kovasti yli.
Ja siinä häiritsee ne gainit :(
Aaaaapuva siis tarvittaisiin.
Osta multa. Kyl niitten gainien outoon sijoitukseen tottuu. :hah:
Jotkut taas ovat kokeneet että DJM-707:nkaan soundi ei ihan huippulaatua ole.
Jep, totta tuokin. Himassa menee hyvin kun pitää huolta että on muutenkin paska äänentoisto ja sekä gainit, että masteri pysyy mikseristä alhaalla. Muuten tuo on oiva mikseri. Loistava crossi ja equt.
Quu sen sanoikin. Ihan jees sekoitin himaan, muta ei tietty mikään Rane tai A&H.
Well maybe someday I have the A&H Xone:92.
Harkinnassa kuitenkin ollut tuo vestaxin vmc004 ja lähinnä ajattelin kysellä että onko kellään kokemusta ja mitään sanottavaa tuosta aparaatista?