Saako VST-synan GUIn avautumaan jonkun pikanäppäinkomennon avulla? En siis jaksais aina kaivaa hiirtä esiin, kun pitäis saada raidalle valitun VSTin oma ikkuna auki... siis hiirellähän se aukee mm. siitä metkasta pikku-e:stä, ja kun kursorin pistää siihen päälle niin selitteeksi ilmestyy "edit MIDI channel" tjsp. En löytänyt key commandseista, onko jollain ollut parempi onni?
hmm...
"CTRL+CAPSLOCK" ja "CTRL+SHIFT+CAPSLOCK" korvaa ainakin mulla ton et tollasta ei sen takia oo tullu kyllä ees tarvittua... tää tosin edellyttää ettet sulje vst-instrumentin ikkunaa siitä rastista.
Ja sitten kenkumpi juttu: Mulla on "arrangement"-ikkunassa valittuna alue, jota SX looppaa = cycle päällä. Lokaattoreiden välinen alue näkyy yläpalkissa vaaleansinisenä, ja jos mä nyt otan hiirulaisella kiinni siitä söpöstä viivasta ja muutan siten valittua aluetta, ni SX jostain *tun syystä triggeroi partteja, ja playback pätkii. Mulla on yleensä Battery kehissä soittamassa jotain lyhyitä looppeja, ja nää loopit triggeroituu niin että koko paska laukkaa. Mulla on mahdollisesti väärä tekniikka, eli miten niitä lokaattoreita kannattaa liikutella ettei tunnelma latistuis?
Any help mucho appreciado (jos kukn tajus ees mitn...)
hämärää... tollaseen triggeröintiin ei oo tullu aiemmin törmättyy.
Mutjoo... jos tää auttaa yhtään niin nopeampi tapa asettaa lokaattorit haluamalles alueelle on valita vaikka part (jonka ympärille haluut cyclen) ja paina "SHIFT+G".