Hah mulle alkaaki aukeemaan mitä tässä tarkotetaan pro-säätämisellä. Se varmaan onstuu mitkä tahansa luurit päässä, kunhan näyttää kuulilta.
Elkää rikkoko kuitenkaan ihan kauheesti lakia, jatkakaa.
Mielenkiintoista vihjailua.
508 posts, 26 pages, 220,928 views
Hah mulle alkaaki aukeemaan mitä tässä tarkotetaan pro-säätämisellä. Se varmaan onstuu mitkä tahansa luurit päässä, kunhan näyttää kuulilta.
Elkää rikkoko kuitenkaan ihan kauheesti lakia, jatkakaa.
Ok. Eli "huonolla systeemillä" ei voi saada aikaan pro-meininkiä? Mitäs se pro sitten onkaan, jos kaikki pitää olla niin trancee ja hifigearia? ;)
EDIT: Unohdin sanoo, ettei täällä kaikki kuuntele trancea.. Bulkin musataustaa en tunne
Päivän kysymys kuuluukin että onko k240studioissa voimakkaampi passojen toisto? Kannattaako lähteä vaihtamaan studioihin (bassojen toivossa) vai pysynkö monitoreissa? Hinta puhuu monitorien puolesta mutta miten muut ominaisuudet?
Varmasti hyvät kuulokkeet mm. miksaamiseen.
Toivottavasti puhut "studio"-tyyppisestä miksaamisesta, etkä esm dj-keikasta.
Kertokaahan uunolle, että mitä eroa on Sennheiserin malleilla HD 25 II, HD 25 C II, HD 25-1 II ja HD 25-13 II?? Onko erot vain kosmeettisia?
Kertokaahan uunolle, että mitä eroa on Sennheiserin malleilla HD 25 II, HD 25 C II, HD 25-1 II ja HD 25-13 II?? Onko erot vain kosmeettisia?
ainakin II, C, ja -1 ero on johdossa (joissain pitkä, joissain lyhyempi ja jossain semmonen spiraali). ja jossain tulee joku pussukka mukaan.
eli: "onk ero?" vastaus: "eippal paskaakaa!" :)
Kertokaahan uunolle, että mitä eroa on Sennheiserin malleilla HD 25 II, HD 25 C II, HD 25-1 II ja HD 25-13 II?? Onko erot vain kosmeettisia?