Kuulokkeet

508 posts, 26 pages, 220,757 views

#261 • • ken-guru Guest
Heip.

Sennheiserin hd-25:sta alkaa pikkuhiljaa nuo pehmusteet hajoamaan joten kyselenkin mistä niitä saisi tilattua halvalla? Bonusta jos samasta paikasta saisi tilattua ko. malliin sopivia vaihtojohtoja.
#262 • • Edited serotonot Guest

Heip.

Sennheiserin hd-25:sta alkaa pikkuhiljaa nuo pehmusteet hajoamaan joten kyselenkin mistä niitä saisi tilattua halvalla? Bonusta jos samasta paikasta saisi tilattua ko. malliin sopivia vaihtojohtoja.

Thomannilla näyttäis olevan molempia.
#263 • • miikkah Guest

Heip.

itse tilasin juuri elektroni.comista. 13,50 / pari + posti. toivottavasti kestävät taas pari vuotta teipillä.

itse en oikein tykkää soittaa sonyillä ym. raskaammilla kuulokkeilla. pikkaisenkin nyökyttää päätä, niin valuvat/tipahtavat paikaltaan.
#264 • • ken-guru Guest

Heip.

itse tilasin juuri elektroni.comista. 13,50 / pari + posti. toivottavasti kestävät taas pari vuotta teipillä.

Mua himottais ostaa sellaset samettiset pehmusteet :) Niitä ei näyttänyt elektroni.comissa olevan :(
#265 • • miikkah Guest

Mua himottais ostaa sellaset samettiset pehmusteet :) Niitä ei näyttänyt elektroni.comissa olevan :(

ai niitä on samettisinakin? enpäs muistanut.. ovat luultavasi hieman kestävämmät. punainen satiini vois kans olla aika pimp :D
#266 • • Mikko Guest

www.decks-records.de auttaa sekä uusien johtojen & samettisten pehmusteiden kans..
Caro²

#267 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Kelpais varmaan teillekkin ..

lol.gif

Mainittakoot tässä, että vaihdettuani pienen superloni-kalvon mikä on elementin ja pehmusteen välissä, kiksukarva palaseen, diskantit hieman vaimenivat (paksumpi kangas). Muuten soundi toki ennallaan :)
Klikkaa kuvaa, ja tutkaile läpi koko työvaihe.

11_luurit_paassa.jpg
#268 • • Mikko Guest
caro perkele, toihan on sama ku laittas ferrariin 13" peltivanteet :D
#269 • • ken-guru Guest

Kelpais varmaan teillekkin ..

:D

Hienot :-D

Hmm joo, pitäisi varmaan pistää tilausta vetämään tuonne Saksanmaalle tässä piakkoin. On se vaan niin keleen kallista tilata yhtiä kuulokkeen pehmusteita.
#270 • • JussiS Guest

www.decks-records.de auttaa sekä uusien johtojen & samettisten pehmusteiden kans..

Thomannilta saa kans.
#271 • • Tuli Guest
n*gga, that's gay shit...*huoh* pinkkiä...just joo...
Caro²

#272 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

No homohouseahan tässä soitellaan.. Ainaki sillontällöin :)
#273 • • Mantis Guest
Hankinnassa olisi uudet kuulokkeet, mutta en osaa päättää kahden välillä(Numark PHX vs. Stanton DJ Pro 2000 S).
Jos joku on kokeillut molempia, haluaisin tietää kummat on paremmat. Nimenomaan eristys ja äänenlaatu kiinnostaa. Luurit tulee nimenomaan DJ -käyttöön.

Myös jos joltakin löytyy nuo Stantonin luurit, haluaisin kuulla hyviä ja huonoja puolia.
#274 • • Inditm Guest

Myös jos joltakin löytyy nuo Stantonin luurit, haluaisin kuulla hyviä ja huonoja puolia.

Kyseiset luurit olivat mulla duunikäytössä noin vuoden. Miksaukseen soundi soveltuu ihan hyvin, basso on yllättävänkin tiukka (ei siis muhkea ja ylikorostunut). Sankojen rakenne melko heikko, liimalla ovat pysyneet kasassa. Streetissä voit näitä luureja itsekin kokeilla.
#275 • • BetaFactory Guest
Ovatko nämä speksit aivan perseestä:

HD 200-V1

Impedance 64 Ohm
Contact pressure ca. 5 N
Transducer principle dynamic, closed
Ear coupling circumaural
THD, total harmonic distortion <0,3 %
Sound pressure level (SPL) 106 dB(SPL)
Frequency response (headphones) 12.....22000 Hz

Ja kotistudiotarkoitukseen tulisivat...
#276 • • Protesti Guest
Alkoi ottamaan päähän SP mallin Y-johto ja piuhoihin kuristuminen.

Idea mallin muuttamisesta niin, että piuha lähtisi vain toiselta puolelta sai alkunsa siitä, kun huomasin, että elementit saa käännettyä niin, että liitin on ylöpäin. Eipä siinä sitten muuta kuin piuha kiertämään kutistesukan avustuksella yläpuolelta.

Koska halusin säilyttää keskiosan pehmusteen lisäsin molemmille puolille 5cm mustaa kutistetta. Näin johdon sai nätisti kiertämään yläkautta. Toiselle puolelle jäi hieman ylimääräistä pituutta johtoon, mutta sen sai hyvin kutisteen alle piiloon.

Toteutuksesta tuli yllättävän siisti, eikä se juurikaan muistuta tyypillistä teippiviritystä. Elementit kannattaa tosiaan irrottaa kutisteen lämmittämisen ajaksi ettei pehmusteet pääse sulamaan. Kekipehmusteen kanssa saa olla myös varovain, koska se sulaa helposti.
#277 • • okiru Guest
Noniin ajattelin kysellä täältä hieman tuoreita mielipiteitä seuraavien luurieni hankinnasta. Sonyn 700:set meni rikkoutumaan akselin kohdalta (muovi halkesi, ei mitenkään järkevästi korjattavissa. Seuraavasta räjäytyskuvasta osat 11 ja 17. Uudet osat maksaisivat yhteensä 130e joten en vitus maksa uusien luurien hintaa tosta huvista). Olen nyt tällä hetkellä funtsinu Sennujen HD-25-1 tai Pioneerin HDJ-1000 kanssa, että kummat. Molemmissa hinta suhkot sama, kun sennuille tarvii kuitenkin se jatkojohto ostaa. Sennuja on tullut käytettyä usein ja niiden saundin tiedän. Mites Pioneerien kanssa? Kuullut paljon kehuja, että ovat laadukkaat ja saundi erinomainen, istuu päähän erinomaisesti jne. Ovat eniten lähellä Sonyn mittoja ja muotoilua ja ite diggasin sonyista ja sen saundista. Harmi vaan kun meni paskat hajoon 1½ vuoden aktiivisen, lähes päivittäisen käytön jälkeen.

Vanhoja postauksia en jaksa alkaa edes tsekkaan, joten heittäkääs mielipiteitä ja varsinkin ihmisiltä jotka omistavat nuo pioneerit.
#278 • • Loopy Guest

Mites Pioneerien kanssa?-- heittäkääs mielipiteitä ja varsinkin ihmisiltä jotka omistavat nuo pioneerit.

Kaverilla on noita Pioneerin luureja ollut vissiin viidet ja jokainen meni takuuhuoltoon. Se puoli niissä ainakin toimi. :D

Vois kysyä kaverilta uudestaan, niin ei tule puhuttua läpiä päähänsä. Toisaalta sama kaveri vaihtoi Pioneerin tonnisista Sonin 500:siin.
#279 • • -dago- Guest

Noniin ajattelin kysellä täältä hieman tuoreita mielipiteitä seuraavien luurieni hankinnasta. Sonyn 700:set meni rikkoutumaan akselin kohdalta (muovi halkesi, ei mitenkään järkevästi korjattavissa. Seuraavasta räjäytyskuvasta osat 11 ja 17. Uudet osat maksaisivat yhteensä 130e joten en vitus maksa uusien luurien hintaa tosta huvista). Olen nyt tällä hetkellä funtsinu Sennujen HD-25-1 tai Pioneerin HDJ-1000 kanssa, että kummat. Molemmissa hinta suhkot sama, kun sennuille tarvii kuitenkin se jatkojohto ostaa. Sennuja on tullut käytettyä usein ja niiden saundin tiedän. Mites Pioneerien kanssa? Kuullut paljon kehuja, että ovat laadukkaat ja saundi erinomainen, istuu päähän erinomaisesti jne. Ovat eniten lähellä Sonyn mittoja ja muotoilua ja ite diggasin sonyista ja sen saundista. Harmi vaan kun meni paskat hajoon 1½ vuoden aktiivisen, lähes päivittäisen käytön jälkeen.

Vanhoja postauksia en jaksa alkaa edes tsekkaan, joten heittäkääs mielipiteitä ja varsinkin ihmisiltä jotka omistavat nuo pioneerit.

Voisin sanoa että senikoissa on paras ääni ja istuvat päähän parhaiten. Itseltäni löytyy myös pioneerin se-dj5000 jotka eivät ole päässä läheskään yhtä hyät, painavat päälakea kun vähän kauemmin pitää päässä. pioneerin 1000 sit taas painavat korvan lehtiä.
Eikös noihin sonyn 700 oo tehty muutos ettei enää hajois tuosta kohti?
#280 • • Edited Tuli Guest

No homohouseahan tässä soitellaan.. Ainaki sillontällöin :)

jeps jeps joo...ite en ymmärrä, miks sotkit noi kuulokkeet tollasiks, vaik jonkun (monenkin) mielestä onkin siistit...oli vaan pakko kommentoida.

edit: En muuten usko, että Senikat ois muutenkaan parhaat DJ-käyttöön hintaisikseen. Eivät (25-halvempi malli) peittäneet ulkopuolista melua kokeillessani (merkittävästi) yhtään paremmin kuin mun 10 euron kuulokkeet. Toisin sanoen, taisin löytää aika saatanan hyvät ja halvat kuulokkeet halvalla...ovat merkittömät, enkä ostanut DJ-käyttöön, enkä myöskään Suomesta...mutta toimivat paremmin päässä kuin testaamani Sony 700:t ja Sennheiserit tai Behringer 2000:set....