Sennheiserin hd-25:sta alkaa pikkuhiljaa nuo pehmusteet hajoamaan joten kyselenkin mistä niitä saisi tilattua halvalla? Bonusta jos samasta paikasta saisi tilattua ko. malliin sopivia vaihtojohtoja.
508 posts, 26 pages, 220,790 views
Heip.
Sennheiserin hd-25:sta alkaa pikkuhiljaa nuo pehmusteet hajoamaan joten kyselenkin mistä niitä saisi tilattua halvalla? Bonusta jos samasta paikasta saisi tilattua ko. malliin sopivia vaihtojohtoja.
Heip.
Heip.
itse tilasin juuri elektroni.comista. 13,50 / pari + posti. toivottavasti kestävät taas pari vuotta teipillä.
Mua himottais ostaa sellaset samettiset pehmusteet :) Niitä ei näyttänyt elektroni.comissa olevan :(
Mua himottais ostaa sellaset samettiset pehmusteet :) Niitä ei näyttänyt elektroni.comissa olevan :(
Kelpais varmaan teillekkin ..
www.decks-records.de auttaa sekä uusien johtojen & samettisten pehmusteiden kans..
Myös jos joltakin löytyy nuo Stantonin luurit, haluaisin kuulla hyviä ja huonoja puolia.
Mites Pioneerien kanssa?-- heittäkääs mielipiteitä ja varsinkin ihmisiltä jotka omistavat nuo pioneerit.
Noniin ajattelin kysellä täältä hieman tuoreita mielipiteitä seuraavien luurieni hankinnasta. Sonyn 700:set meni rikkoutumaan akselin kohdalta (muovi halkesi, ei mitenkään järkevästi korjattavissa. Seuraavasta räjäytyskuvasta osat 11 ja 17. Uudet osat maksaisivat yhteensä 130e joten en vitus maksa uusien luurien hintaa tosta huvista). Olen nyt tällä hetkellä funtsinu Sennujen HD-25-1 tai Pioneerin HDJ-1000 kanssa, että kummat. Molemmissa hinta suhkot sama, kun sennuille tarvii kuitenkin se jatkojohto ostaa. Sennuja on tullut käytettyä usein ja niiden saundin tiedän. Mites Pioneerien kanssa? Kuullut paljon kehuja, että ovat laadukkaat ja saundi erinomainen, istuu päähän erinomaisesti jne. Ovat eniten lähellä Sonyn mittoja ja muotoilua ja ite diggasin sonyista ja sen saundista. Harmi vaan kun meni paskat hajoon 1½ vuoden aktiivisen, lähes päivittäisen käytön jälkeen.
Vanhoja postauksia en jaksa alkaa edes tsekkaan, joten heittäkääs mielipiteitä ja varsinkin ihmisiltä jotka omistavat nuo pioneerit.
n*gga, that's gay shit...*huoh* pinkkiä...just joo...
No homohouseahan tässä soitellaan.. Ainaki sillontällöin :)