mitkähän pitäs muun melun poissa hyvin ympäristöstä ja musan jne, eli jotku hyvin suljetut kuulokkeet millä vähän kovempaakin kuuntelu onnistuis ilman säröntää ja halvat?!?!
508 posts, 26 pages, 220,717 views
Hmmm. Tämä topicci vaikuttaisi olevan täynnä "DJ-Sony 500"-juttua :D , mutta kysäisempä tähän väliin seuraavaa:
Onko Beyerdynamic DT990PRO-luurit hyvät studiokäyttöön?
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-106865.html
Jos jollain on kokemusta, niin kiinnostais seuraavat tiedot:
-puristavatko pahasti, vai istuvatko miellyttävästi päässä, eli jaksaako pitää kauankin päässä ilman tuskaa? (Ainakin korvaläpät vaikuttaisivat olevan kuvan mukaan pehmeät (silkkiä?) "beyermäiset" => ovatko siis?)
-Millainen äänenlaatu?
Äänenpainetta en tarvitse, vaan luurit, joita on miellyttävä pitää päässä ja äänenlaatu korkea, että esim. matalimmatkin bassot toistuvat, taajuusvaste suht. suora ja keski- ja ylä-äänet selkeät ja ennenkaikkea puhtaat.
Ja että voisi siis musiikkiakin ihan nautiskellen mahdollisesti kuunnella?
Jos tiedät noista jotain, niin kerro ihmeessä!
:)
Näkyy olevan tuohon sarjaan umpimallikin DT770PRO..
Mitähän eroa noissa umppareissa on avoimiin verrattuna noin soundillisesti?
Saattavat varmaan olla aika lähellä toisiaan, veikkaisin. Tosin luulen, että noi avoimet soivat paremmin / elävämmin.
Yleensähän resonansseja yms tulee lisää, jos kaiutin laitetaan "koteloon". Sama kai pätee myös tossa. Lisäksi esim. dipoli-kaiuttimet soivat yleensä paremmin kuin kotelokaiuttimet, joten luulen, että avoimet kuulokkeet saattaisivat soida suljettuja paremmin.
Mutta edelleen kiinnostaa, jos jollain on tollaset 990pro:t käytössä, niin millanen äänenlaatu? Itse arvelen, että voisi olla aika hyvä.
Hmmm. Tämä topicci vaikuttaisi olevan täynnä "DJ-Sony 500"-juttua :D , mutta kysäisempä tähän väliin seuraavaa:
Onko Beyerdynamic DT990PRO-luurit hyvät studiokäyttöön?
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-106865.html
Jos jollain on kokemusta, niin kiinnostais seuraavat tiedot:
-puristavatko pahasti, vai istuvatko miellyttävästi päässä, eli jaksaako pitää kauankin päässä ilman tuskaa? (Ainakin korvaläpät vaikuttaisivat olevan kuvan mukaan pehmeät (silkkiä?) "beyermäiset" => ovatko siis?)
-Millainen äänenlaatu?
Äänenpainetta en tarvitse, vaan luurit, joita on miellyttävä pitää päässä ja äänenlaatu korkea, että esim. matalimmatkin bassot toistuvat, taajuusvaste suht. suora ja keski- ja ylä-äänet selkeät ja ennenkaikkea puhtaat.
Ja että voisi siis musiikkiakin ihan nautiskellen mahdollisesti kuunnella?
Jos tiedät noista jotain, niin kerro ihmeessä!
:)
Mulla on ollut tuollaiset DT-990 luurit 3 vuotta ja voin sanoa että on hyvät! (paremmat kuin Sennheiser HD-25 :p )
Noi Sennheiser HD525:set kusee kyllä huolella. Mulla oli tollaset jonku aikaa, mutta kettuunnuin juuri ylhempänä todettuun ongelmaan. Sitten ostin Sennheiser HD25 SP:t ja oon ollu todella tyytyväinen. Ne kumisee todella mukavasti ja mitään ongelmia ei ole ollu. Tota Sonyn MDR-V700 en ole päässy testaamaan. Varmasti hintansa väärti laitos...
Joo itsekin olen ollut tyytyväinen noihin karvalakkisenikoihin eli sennhaiser HD-25 Sp:hein... sointi on mielestäni ihan tarpeeksi tarkka ja toimivat myös mukavasti kannettavan cd:n kanssakin. Onko muuten kuulokkeiden välisillä eroilla eroa mixaus tyylin kanssa... eli nopeuksia etsiä kuunteleeko kuulokkeista vain tulevan kanavan vai niinkuin itse teen molempia.. eli pidän molemmat luurit päässä...?
itse mixaan beatin ensin luureihin ja heitän luurit pöydälle kun alan nostamaan ja siis nostan sen ylös monitoreilla. on kivampi kun kuulee mitä masterista ulos tulee.
peace
paha sanoa muiden mixaustyylistä mitään mutta mä ainakin oletan että suljetut on paremmat nimenomaan jos kuuntelee beatin kohdalleen toisella korvalla silloin ainakin kuulee mitä sinne tulee ...
Originally posted bai Zeraf
MUTTA arvosteluissa ihmiset ovat haukkuneet niitä kyllä aikas paskoiks. Esim. tuolla jotain:--->
http://www.audioreview.com/PRD_126638_2750crx.aspx