408 posts, 21 pages, 92,443 views
Mitäs niin hienoja ominaisuuksia cdj-200:ssa on, että sitä kannattaisi odottaa ja maksaa sen 500e tsipaleesta? Mp3-toisto..*Nojee* =) Vrt Kasisatku 600e ja huomattavasti fiksumpi laitos, tai denonin tonni 500e myöskin kaikilla miljoonalla efektillä ja mp3-tuella yms.
Hienohan toi kakssatanen on, siitä ei pääse mihinkään.
IIK. :eek:
http://www.pioneer.co.uk/uk/product_detail.jsp?product_id=9032&taxonomy_id=44-106
OT: Samalla tilaamani Behringer DJX-700 mikseri on myös osoittautunut hyväksi laitteeksi.
Efektit eivät tosin tee vaikutusta eivätkä ole esim. Pioneerin tasoa nähneetkään.
Pioneerin mitä?
Nimim. Juuri allen & Heatin potikoita hiplannut.
Onko CDJ-800 parasta mitä saan 600 eurolla?
Onko CDJ-800 parasta mitä saan 600 eurolla?
Omalla kohalla 800lla ei saa biittiä kasaan juuri mitenkään.
1000nen istuu paljo paremmin käteen, ja muutenkin tuntuu paremmalta soittaa. Tiedä sitte onko miulla piässä enemmänki vikaa, mutta ei ne kyllä samat koneet ole...
Joten vastaus lienee, eiku 500II-ltd.
Sun päähän ja sen (mahdollisiin) vikoihin en ota kantaa.
Olet kuitenkin oikeassa. 800 ja 1000 tatsi on erilainen vaikka ovatkin saman valmistajan laitteita.
Mulla on 800:set kotona ja olen soittanut muutamia tunteja 1000:lla. Mä ainakin pärjään vallan mainioisti "vaan" 800:lla.
Oosny. Kyllä kaikki tietää jo sun soitinpuristisuutesi. ;)
Efektit eivät tosin tee vaikutusta eivätkä ole esim. Pioneerin tasoa nähneetkään.
Pioneerin mitä?
Nimim. Juuri allen & Heatin potikoita hiplannut.
Säästä siihe 1000seen. Omalla kohalla 800lla ei saa biittiä kasaan juuri mitenkään. 1000nen istuu paljo paremmin käteen, ja muutenkin tuntuu paremmalta soittaa. Tiedä sitte onko miulla piässä enemmänki vikaa, mutta ei ne kyllä samat koneet ole...
Onko tosta Denon DN-S3000:sta kokemuksia kellään?
minulla on yks kappale ollu tossa teknareiden kaverina ja voin sanoa hyvillä mielin että se on iha saatanan hyvä. :hearts: