408 posts, 21 pages, 92,559 views
No hemmetti, pitää sit kai siirtyä viuluun =D
oon jo pitkään koittanu udella ihmisiltä ton denonin 2500 käyttöön liittyviä asioita.. Eikö kukaan osaa neuvoo. Esim. se samplerin toiminta. tai "voice reducer"...
Sattuuko joku muuten seuraamaan käytettyjen laitteiden hintoja? Paljonko olisi kohtuu hinta suht hyväkuntoiselle, aktiivikäytössä (ravintolassa)olleelle Denon 2500:lle?
Itselleni on tulossa ensimmäinen DJ-CD-soitin ensi kuun alussa, päädyin CDJ-100-soittimeen, ja olen ainakin kuullut pelkkää positiivista, jopa vertailtaessa CDJ-500 soittimiin. Pistän sitten kommenttia.
itse en henk.koht vaihtaisi vehjettä pois enää koskaan, osaan nimittäin mielestäni miksata sillä aika hyvin ja projektit sen kun jatkuu...
[/B]
Onko kellään hajuakaan, paljonko uusi crossi maksaisi ja mistä niitä saisi?
Ite tilasin joskus uuden crossin Omnariini(mallia en muista) Ljudiasta. Ei se ainakaan hirveen paljon maksanu.
Entä mistä sais crossin edullisimmin mun pioneerin 300-mikseriin?
IMO CDJ-100:n pitch bend-pyörä on älyttömän epätarkka verrattuna esim. CDJ-500S:n. Välillä sentin siirto vaikuttaa paljon, ja välillä saa pyörittää muutaman kierroksen...
Ihan hyvä perussoitinhan se silti on.
Kyllä toi 500s vie mielestäni selkeän voiton verrattuna 100s -soittimiin, jotka mulla on himassa.
Lukupää on se osa, joka "hajoo" ekaks, oli soitin mikä tahansa.
:D
Rohkenen olla erimieltä..
Numarkista (CDN-24) hajosi ensiksi sekä play että cue napit... napit vaihdettua hajosi toinen kelkka...
Lukupäät toimii edelleen (toisesta ei voi varmuudella sanoa kun se ei vedä edes kelkkaa sisälle) :001:
:003: