Originally posted by Mistahype:
Jos et osaa soittaa Omnitronicin levareilla, ei kannata kuvitella että pyhät teknarit tekisivät susta hitti-deejiin. Mark my words.[/QB]
Kylla pitaa paikkansa,mutta...pyhat teknarit auttoivat esim.mua nopeammin oppimaan soittamaan.Eli,kun oli puoli vuotta sitten levarit tarpeena,niin paattelin etten laita 7000 markkaa teknareihin,vaan ostan 3500 markalla pari reloopia 3000 mk 3-sia.Nain tein,ja olin varma kuukauden verran etta ne on ihan jees,ja se etta en oikein pysty soittaa niilla sillain kun pitaa,johtuu ainoastaan minusta itsestani..Sitten olin kerran jarkkaamassa bileita,jonne kutsuin soittamaan kaverin,joka pyorittaa levyja 10 vuotta.Omat vehkeeni olivat paikalla{2 reloopia,denon 2000f ja Omnitronic 524}.Kaveri ei sanonut mixerista mitaan,eika han cd:lla soittaa,mutta levareista sanoi,etta han tuo paremmin omat teknarit kotoa.Nain teimme,ja kun tuli mun vuoro,laitoin levyn soimaan jo valmiina siihen,etta vaihdot menee pain v....a,kuten se kotona aina reloopilla tapahtui..
Mut sitten huomasin,etta sujuu paljon helpommin,ei tulee niin kauhea laukkaa{teknarin mottoorin ja pitchin takia}ja muutenkin Technics on paljon hauskempaa ja jattaa enemman aikaa kikkailuun,efekteihin,ym.Naiden bileiden jalkeen en pystynyt enaa soittamaan Reloopeilla,kun muisto Teknareista vaivasi pahasti. Ja kun pari kertaa viela sain teknareilla soittaa senkin jalkeen,ero tuli jo niin selvaksi,etta myin reloopit,vanha denoni ja omnitronic pois,ja saatuilla rahoilla ostin teknarit,vestaxin mixeri ja denon 2600.{tietysti saatuja rahoja ei riittanyt,joten ostin osamaksulla kayttoluottolla isani kautta,ja osari on edelleen pahasti jaljella }Mutta nyt olen tyytyvainen ja ainakin minun mielestani miksaukseni tulivat nyt jopa kuuntelukelpoisiksi.Enka ole yhtaan varma,olisiko asiat samoin,jos edelleen soittaisin reloopeilla...
Ja omasta mielestani omnitronic ja reloop-levareilla on yksi ero:nimi.Muuten laatu on aika lailla sama.Jos olen vaarassa,niin korjatkaa mua,please!
Muita levareita olen kokeillut myos,mm.Denon,Omnitronic,Stanton,Kam,Reloop,Numark ja joku ihme merkki just niilla AV-messuilla,valitettavasti ei jaanut mieleen. Ja luokitellen oman kokemuksen perusteella nain:
1.Ei niin hyvat:reloop,stanton,kam ja omnitronic
2.Hyvat enon ja Numark
3.Teknarit
Geminista ja vestaxista en voi sanoa mitaan,ei ole tietoa.
Yhteenveto-En osaa soittaa omnitronicilla,myonnan pois!Ja en haluakaan:kun on Teknarit. Ei ne minusta tietenkin
huippu-dj:ta tee..Mutta kun sanotaan,ma en ole niin rikas etta pystyisin ostaa halvat tavarat.Ma ehka vaan rakastan itseani niin paljon etta haluan paasta helpolla{meinaan teknarit}Ja jos uskallan sanoa,niin kovatkin teknareiden vastustajat muuttuvat niiden kannattajiksi ,kun vaan saa mahdollisuuden hakea niita.Tietysti se on vain minun mielipide...
En tarkoittanut loukata kenenkaan tunteita,nakokulmaa,ym. Oli vaan sen verran kauan keskusteltu tasta,etta lopulta piti purkaa kaikki,mita kyseisesta oli paassa pyorinyt.Ja mihin viela niita voisi purkaa,kun ei platinumiin...
Etta olipas taas pitka...