Platinumjengin ikäkartoitus

220 posts, 11 pages, 29,666 views

#61 • • eddie Guest
Minä juhlin 18v. synttäreitä Labyrinth 2000:ssa, eli tällä hetkellä on kertynyt 19 kpl ja pari kuukautta
#62 • • general dynamix Guest
jeess! ny saa pätee :P

ikä: 21v

ekat: members of mayday -95 ...aaaahhhh!!

aktiivisesti: 18v alkaen. sitä ennen lähinnä
tampereella 16v-bileissä, ku ei stadis ollu

(ykkös)musalinjani menny suunnilleen:
maydayreiv>hc>acid>tekno>mono>kiksu>polkka...

en ole koskaan ollut "genreistä" kauhean tarkka.
kaikki laadukas konemusa kelpaa.
#63 • • Anonymous Guest
kaksikymmentäkolmevuottaolenmä.
bileinnostus lähti käyntiin
españan reissusta, siäl oli
sellanen kivanastajeejeeklubi
jol tuli ravattuu varje dag.
vuoshan siit vast on aikaa.

puolustuksella ei lisättävää
#64 • • melu Guest
ikä: 21
ekat bileet: syksy 2000 iisalmessa =) ts. turistipaska =)
kuunnellut: lapsena huosea, italodiscoa, ~93 prodigyä, ~95 alkaen kaikkea mahdollista teknoa ja into senkun kasvaa kokoajan.
#65 • • Anonymous Guest
* Täyttääpi hän syksyllä 22 vee

* Koneellisen musiikin kuuntelu alkanut joskus
90-luvun puolessa välissä, ensin industrial-
metallin muodossa, josta on sujuvasti siirrytty
enempi tanssipuolelle

* Ekat varsinaiset bileet on ollu jotkut-en-nyt-
just-muista edesmenneellä Hype-klubilla about pari
vuotta sitten. Sen jälkeen käyny tasaisen harvaan
erinäisissä tapahtumissa johtuen lähinnä omasta
maantieteellisestä sijoittumisesta tänne kehäteiden
taakse (Lahti rok sity)

* Ei turhan tarkka musiikkityylistä, kunhan on hyvää
ja jalka alkaa vipattaa sopivasti

[ 30 July 2001: Message edited by: LizzyThee ]
#66 • • Edited tiKlu Guest
..
#67 • • Lothar Guest
* Ikää tulee syksyllä 23 vuotta
* Ekat bileet vois olla -94? Prodigy Tullikamarilla
* 94-99 epäsäännöllisesti 99-00 liikaa ja nyt 1-2 kertaa kuussa
* House(ei hard),trance ja proge toimii
#68 • • duracell-pupu Guest
-ikä: 18
-ekat bileet:Labyrinth 2000& Gatecrasher
Muistan kyllä ku katoin Labyrinth meets Gatecrasher julistetta Lepakon ulkoseinästä ja mietin et tonne on pakko päästä.Nykyään käyn joka weekend jossain,jos vaan on pipaloita.
-musiikki:joskus kun vielä telkkaristani näkyi viva ni sieltä katselin RMB:n ja Marushan videoita ym. muuta hömppää.
Energyltä kuuntelin Extravadancea sillon ku se vielä tuli ja oli hyvää.
Nykyään kiksuu, trancee, housee, hard trancee&housee... ja muuta siltä väliltä...eniten kuitenki kiksuilen....

tässähän tätä nyt oli...
#69 • • JsL Guest
- Ikä 23 vee
- Ekat bileet Planet of Love@Paasitorni 96
- 96 - 98 aktiivista pomppimista, 99 - 01 vähemmän mutta uskoisin koneiston iskeneen koneeni käyntiin taas
- kaikennäköistä tulee kuunneltua mutta enimmäkseen gabbaa ja muuta rankempaa mättöä
#70 • • Edited xybo Guest
---
#71 • • Leopard Guest
- Ikä 23
- Unity syksyllä '99
- Suurinpiirtein joka viikko yhdet bileet.
- Bileissä toimii parhaiten trance, HH.
Kotona kuuntelen mieluiten Elektroa, Housea, technoa ja progempaa trancea.
#72 • • Aku Guest
Ikä: 20 (4.10.1980)

Ekatbileet: joskus vuonna 97? sea expossa järjestetyt ravet, taisi olla kyhätty dbtl:län yhteyteen. Jos joku muistaa nimen ja edes muutaman esiintyjän, olisin kiitollinen

Billetys nykyisin: Heti 18 täytettyäni aloin koluamaan kaikki Turun alueen pippalot. Menoa vuonna 99 haittasi vähän armeeja harrastus, taisi kahdet, kolmet bileet koko vuoden aikana väliin... Tällä vuosituhanella olen kiertänyt lähes kaikki Turun bileet, josta täytyy kiitää tyttöystävääni, jolta ei ole tarvinnut kysyä kahdesti mennääkö vai ei.

Muusikkimaku: Kaikki alkoi prodigyn exeperiensen kuuntelusta, joka toimii vielläkin todella mahtavasti. Ennen tuon levyn ulostuloa, olin saanut nauttia koneelisesti tuotetuista musiiksita, josta saan kiitää isoveljeäni. Kouluaikana 96-98 kuulin asialista konemusiikkia koulukaveriltani, jolta ehkä sain lopullisen innostuksen raveissa käynteihin. Nykyisestä musiikkimausta voidaan kuvailla sanalla laaja: HC(eri muotoineen), HH, Trance(eri muotoineen), acid, techno, samalla minuun uppoaa suuresti Jimi Hendrixsin kitara saundit ja viimeismpänä ja kauniinpana M.A Numminen siinä kaverissa on munaa (kaukana väijyy Ystäviä )

Bileissä käyn musiikin lisäksi nauttimassa tunnelmasta ja ihmisistä. Tykkään pukeutua bileisiin muutetkin kuin pelkiin farkuihin ja T-paitaan(hameita löytyy pari kappaletta ja lisää on valmistumassa).

Että tälläinen kaveri...
#73 • • Tres Guest

Originally posted by Aku:
viimeismpänä ja kauniinpana M.A Numminen siinä kaverissa on munaa (kaukana väijyy Ystäviä )

Jeah! Mauri Antero
on kova. TJEU:
Laulu jossa on
tunnelmaa
tai
Tehtaan vahtimestarit.
Esa

#74 • • Esa

Ekatbileet: joskus vuonna 97? sea expossa järjestetyt ravet, taisi olla kyhätty dbtl:län yhteyteen. Jos joku muistaa nimen ja edes muutaman esiintyjän, olisin kiitollinen

DBTL Rave tai mikälie Afterdark elektronic musik weekend.. Shy FX, Ellen Allien, Eliot Ness, Jokke, Angel, Alimo, Jasse, Sasse jne. Tässä vielä tekstimuotoinen flaba ko. bileistä.

Olihan nuo ihan kivat bileet..
#75 • • climate Guest

Jos joku muistaa nimen ja edes muutaman esiintyjän, olisin kiitollinen

Ja mul on ton shy fx:n nimmari. Ööööh, taisin olla aika pihalla kun menin sille jotain läppäämään
#76 • • climate Guest
Näitä lukiessahan ihan herkistyy. Muistelee vanhoja hyviä aikoja. Ekat tsembalot mulla tais olla joskus 93-94-95 tjsp... Planet of Love tampereella, nääs. Oiskohan se ollut tämä (planet of love 95 tre) vai onko ennen POL95'ttä ollut esim POL94 tai 93? Tietääkö joku? Damiconista ei löytynyt, mutta mulla on hämärä mielikuva että olisin ollut ennen 95 pariinkin otteeseen Treella. Ja paras olo noista aloitteluaikani bileistä tuli kunmayday oli 1995 vanhalla... aah, ei voi olla hymyilemättä. Ja weekenderin tyyppiset tapahtumat olivat kanssa ihan uskomattomia. Oi voi. Alkuaikoina biletys oli harvakseltaan sellaista "1 kerta 2-3 kuukaudessa", mutta siitä se sitten kiihtyi ja oli yhdessä vaiheessa jopa 3-4 kertaa viikossa bileilyä. Siihen tietysti auttoi Hkiin muuttaminen. Mutta sitten nylon meni kii, hypellä yritin paikata mutta snif. Nyt sitten on ollut vähän enempi hiljaiseloa ja tahti on hidastunut takaisin johonkin "1 kerta 1-2 kuukaudessa" tasolle. Tosin viimeaikaiset bilekokemukset ovat olleet jopa niin hyviä, että alkaa vähän usko palautumaan : : ))) ja alkaa jaksaa taas nostaa jalkaa.

pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam

Ottaa muuten päähän kun nykyään tuntuu olevan joku kumma muoti tiputtaa biitti pois just parhaassa nousussa. Siinä sitten vaan pitää yrittää leijua ettei kompastu kun yhtäkkiä dj päättää vetästä maton jalkojen alta pois. No offence intended.

pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pa-pa-pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam pam
#77 • • rhedlund Guest
omasta mielestäni minun elektroonisen tanssimusiikin kuuntelut alkoi aikanaan kun isä osti minulle 6-vuotis lahjaksi cd-soittimen ja Depeche Moden "Violator"-plattan. Muistan myös pitäneeni erityisesti Kraftwerkin "The Robots"-biisistä silloin kun se soi MTV:n Greatest Hits-ohjelmassa 1985-86 kun itse sain telkkarista kyseisen kanavan kaapelilla näkymään. Sittemmin muistan kun Aphex Twiniltä tuli "On"-musavideo joka oli mielestäni kanssa ihan kerpeleen hyvä.
    - Ikää on 20
    - "teknoa" tullu kuunneltua noin 13-14 vuotta
    - Ekat bileet Rave Alert part 1, Porissa joskus 1994 muistaakseni
    - kuuntelen nykyisin teknosta electroon

- talbot
#78 • • Salla Guest
minä myös:

-oon siis kohta 22 (IIIKS!), tosin olo on vieläkin kuin 18 vuotiaalla (näinköhän se ikinä muuttuukaan... lue PeterPan-syndrooma)

-bileissä, niinkus näissä UG bileissä oon käyny vuodesta 1999 asti

-ennen bileissä käyntiä oon kuitenkin diggaillu housemusaa aikasen paljon, jotain pari-kolme vuotta, about

-eka "UG musaäänite" mikä kolahti TOSI pahasti oli Mr. A:n miksaama DOOM kasetti

-bileissä juoksin jotain pari vuuotta kuin reikä päässä. Erityisen rasittavaa siitä teki sen että asun Kotkassa ja jouduin JOKA IKINEN viikonloppu dösällä matkustamaan stadiin ja takaisin HUH!

-nyttemmin on bilessä käymisvauhti hieman hidastunut (kunto petti?? en tiiä...)

-päättänyt kuitenkin olen ett ellen täysin persoonaani vahingossa onnistu muuttamaan niin varmasti tulen käymään bileissä enemmän tahi vähemmän vielä piiiiiitkän aikaan

piis
#79 • • yana Guest

Originally posted by Salla:

-bileissä, niinkus näissä UG bileissä oon käyny vuodesta 1999 asti

plääääh ei sua taaskaan nähny vähään aikaan. tuu täälläkinpäin käymään joskus beib
#80 • • Taurus Guest
- 26 a
- Mitkä ovat bileet? Konemusiikkibileissä oli 95 ja
taas nyt -01. Eli turisti enkä muuta väitäkään; yritän kyllä olla enemmän lonely planet- kuin aurinkorantaturistimallia.
- Ennen olin kova ug-metallimies. Enpä enää. Nykyään kuuntelen kai Cohenia, Bowieta jne.
- Koska en tiedä mikä on polkkaa ja mikä housea, en voi sanoa mikä niistä uppoaa. Jotkut industriaalityyliset jutut kai eniten, ei mikään purkkapoppia muistuttava.

* proge tarkoittaa muutakin kuin jotain konemusiikin
alalajia *