siis huhhu, NYT on pojilta HIEMAN karannut rakentelu käsistä: http://www.jeddahboys.com/vb/showthread.php?t=37016
eehhh..
Mulle jäi vielä vähän epäselväksi moneen asentoon noi ovet taipuu :D
1,119 posts, 56 pages, 233,254 views
siis huhhu, NYT on pojilta HIEMAN karannut rakentelu käsistä: http://www.jeddahboys.com/vb/showthread.php?t=37016
eehhh..
Jotta saa sen kumin kulutuksen maksimoitua ja ripusteisiin riittävästi momenttia, että taipuu vauhdissa.Eeeh joo. Voisko joku selittää, miksi nuo takarenkaat on tolleen lintassa? Onko se ns. siistiä?
Jotta saa sen kumin kulutuksen maksimoitua ja ripusteisiin riittävästi momenttia, että taipuu vauhdissa.Eeeh joo. Voisko joku selittää, miksi nuo takarenkaat on tolleen lintassa? Onko se ns. siistiä?
Ja onhan pyörätuoleissakin renkaat vähä lintassa.
Ah aikoja, meni eikä meinannu.
:cool:
Mun mielestä toi keulan "klassinen" tuuletusräppänä on ruma.
Voi helvetti tätä maailman menoa. Toi on kyllä turhin auto ikinä.
4 turboa 10 cooleria.
Jos olisin vitun turhmainen miljardööri, ostaisin noita pari kappaletta ja antaisin kaikille naapureille.
Just siks se ainakin mun mielestä onkin niin mahtava! Toi on niin ylilyönti koko auto, että en mä ainakaan tollasta ostais ja onhan se nyt kuitenkin aikamoinen insinööritekniikan saavutus! Tollasesta on kiva haaveilla, mut vaik rahaa oliskin, eihän tolla mitään tekis. Missään ei voi ajaa kovaa, ja saati sit se miten paljon tuhoa tollanen tekee ympäristölle saastuttaessaan.
Haaveilu on kivaa! Kelaa nyt, sun autossa olis vitusti turboja ja coolereita! :)
Sanotaan vielä näin, jos toi olis konsepti, niin OK, mutta "liukuhihna"-mallina en vaan ymmärrä minkä takia noita tehdään.
Ja mitä insinööritekniikan taidonnäytteeseen tulee, niin olet kyllä oikeassa, Bugattilla on osaavia kavereita, mutta minkä takia se taitavuus tuodaan esille tuollaisessa yököttimessä?
Nooh, kai Bugatti halus tehdä sen maailman nopeimman auton. :) (Enemmän annan kyllä pojoja VW:n vastaaville 1.4 litran twinturbosta.)