1,119 posts, 56 pages, 233,539 views
Originally posted by yana:
mulla on tojota 500cx 5,4kwI ja kaikki muuta autot on perseestä. varsinkin tojotan 500dx 5,4kwI:t
Originally posted by KuntaKinte:
Uskomatonta että maailmasta löytyy vielä tollasta antiikkia kuin polttomoottorilla kulkeva auto. No joku kerää v*tusti massia(öljy-yhtiöt) ja tuhoo samalla luonnon . Nostais vaan auto sekä bensaveroja lisää. varsinkin öljyndiilamiseen pitäis saada paljon suurempi verotus.
Originally posted by Analogia:
Jep. ja kaikki avustuspaketit kehitysmaihin voidaankin sitten
näppärästi kuljettaa perille vaikkapa polkupyörillä.
Uskomatonta että maailmasta löytyy vielä tollasta antiikkia kuin polttomoottorilla kulkeva auto. No joku kerää v*tusti massia(öljy-yhtiöt) ja tuhoo samalla luonnon . Nostais vaan auto sekä bensaveroja lisää. varsinkin öljyndiilamiseen pitäis saada paljon suurempi verotus.
Originally posted by Tapi T:
[QB]Vielä pari teesiä lisää:
- Omalla autolla ei tartte ajella kiskoilla, ei tartte yöllä kuunnella denoja, ei tartte pysähdellä jatkuvasti eikä kiertaa puolta Espoota päästäkseen kävelemään loppumatkan himaan.
- Volvo on eurooppalaisista autoista persoonattomin. Etenkin mua etoo ne kaikki Volvon imelät mainoskamppanjat ja se kuva tutusta ja turvallisesta perheautosta. Katsokaapa te kaikki Volvoista haaveilijat teille, kuinka moni n. 35 000e:n auto on Volvo? Jos mä laittaisin noin paljo hilloo autoon, niin en kyllä haluis että kaikilla ois samanlainen. Sitäpaitsi V70 on hintaluokkansa rumin farmari, eikä S80:ään mikään kaunis ole. Ainoa asia mikä mua niissä puhuttelee, on teho suhteessa hintaan. Mene massan mukana ja osta Volvo...
- Japanilaisissa ei omasta mielestäni juuri vikaa ole. Kohtuullisella hinnalla saa kohtuullista laatua, kohtuulliset ajo-ominaisuudet ja kohtuullisen neutraalin ulkonäön. Ymmärrän siis toisaalta japsien ostajia, vaikkei itselläni sellaista tule ikinä olemaan.
- Autoja dissaavat eivät ole koskaan kokeneet Hienon Auton riemua, joten he olkoot vaiti ja lähtekööt dösällä jonnekin muualle...
Originally posted by esther:
apua mikä amistopikki.
Originally posted by Sasa (ex-Tranceformer).:
Hmm.. Itse asun täällä Espoon korvessa (ikkunoista näkyy vain metsää ja dösät kulkee kerran tunnissa ma-pe 6-22) ja siksi omistan auton, jonka myyn/romutan/tms heti kun muutan täältä pois.
Dissaan autoja, en siksi etten olisi kokenut "Hienon Auton riemua", niitä kyllä tästä taloudesta löytyy (kaikkien muiden perheen jäsenten autot alle 2 vee ja ei mitään halpiksia ja olen ajellut myös mersun SL 500:sta illan) vaan siksi että ne ovat turhia, metelöiviä ja rumia saastepesiä. Itselläni on vanha ruosteinen rellu 19 -89 ja se kelpaa hyvin koska AUTOT OVAT PAIKANVAIHTOVÄLINEITÄ!!!!! Niin kauan kun se liikkuu se riittää minulle.
Originally posted by kristian:
ääiikkä. halpa ja hyvä sen pitää olla
itselläni vuosimallia 1982 oleva ford fiesta. ostin auton pari vuotta sitten 2000mk:lla, eikä sen jälkeen ole tarvinnut huoltaa auto kuin kerran (250mk:n kaasariremontti). auto toimii moitteettomasti ja päivittäin kertyy kilometrejä vähintään 20.. kilometrejä on mittarissa vajaat 150tkm.
Originally posted by Quu:
Tuning : Discopallo taustapeilissä roikkumassa
Originally posted by Gnizhak:
Joten ydinkeskustassa asuvat autonvastustajaekohipit hajotkoon mielipiteisiinsä ja muuttakoot pariksi vuodeksi Elimäelle ilman hevoskärryjä.
(nimim. kaikki eivät mahdu asumaan keskustoihin)
Joten ei dissata autoa, vaikkakin voidaan spekuloida "öljy-yhtiöiden ylivaltaa, joka on estänyt paremman kehityksen". Jos joku löytää tuolle todellista näyttöä, editoin viestini :>
[ 23 June 2002: Message edited by: Gnizhak ]
Originally posted by Gnizhak:
Näin on näreet; itse asun lähes espoon korven kaltaisessa paikassa: Klaukkalassa. Täältä ei edes enää kulje seutuliikenne, ja lähin juna on Vantaankosken päätepysäkki. Ainoa vaihtoehto järkevään liikkumiseen on auto. Lähimpään kauppaan on pari kilometria, ja lopputalvesta loppukevääseen ilman autoa eläneenä täytyy sanoa että kauppareissut tuppasivat olemaan välillä tuskaa. (Ja jos nyt joku vetoaa "entisaikoihin" niin nekin saatana käyttivät hevoskärryjä.)
[ 23 June 2002: Message edited by: Gnizhak ]
Originally posted by Tapi T:
Volvo on eurooppalaisista autoista persoonattomin. Etenkin mua etoo ne kaikki Volvon imelät mainoskamppanjat ja se kuva tutusta ja turvallisesta perheautosta. Katsokaapa te kaikki Volvoista haaveilijat teille, kuinka moni n. 35 000e:n auto on Volvo? Jos mä laittaisin noin paljo hilloo autoon, niin en kyllä haluis että kaikilla ois samanlainen. Sitäpaitsi V70 on hintaluokkansa rumin farmari, eikä S80:ään mikään kaunis ole. Ainoa asia mikä mua niissä puhuttelee, on teho suhteessa hintaan. Mene massan mukana ja osta Volvo...
[ 23 June 2002: Message edited by: Tapi T ]
JosSiis hä, pari kilometriä kauppaan? On mullakin saman verran ja ei kyllä tuota mitään ongelmia kävellä sitä matkaa. Kannatais ehkä harkita lenkkeilyä tai jotain vastaavaa kuntoilua. vaikka ihan vaan terveyden takia.
Originally posted by CM:
Nykyajan autot saastuttavat yhä vähemmän. Busseista lähtee
jo niin karsee öljyn lemu että saastuttavat varmasti
enemmän kuin uusi auto rekoista puhumattakaan, diesel sux.
No joo, tottakai esim kimppakyydit yms on järkevä
ratkaisu. Tulee ensinnäkin kulut jokaiselle paljon
pienemmiksi (joskus känniläisiä hyödyntäen ei itse
tarvitse maksaa mitään)
Originally posted by tez:
AUTOT...VOIKO TÄLLÄISTA TOPICIA OLLAKAAN!
no mikäs siinä jos kiinnostaa...