Autot

1,119 posts, 56 pages, 233,343 views

Avatar
#1062 • • Taedium Guest

Eeeh joo. Voisko joku selittää, miksi nuo takarenkaat on tolleen lintassa? Onko se ns. siistiä?

Jotta saa sen kumin kulutuksen maksimoitua ja ripusteisiin riittävästi momenttia, että taipuu vauhdissa.

Ja onhan pyörätuoleissakin renkaat vähä lintassa.
Avatar
#1063 • • ken-guru Guest

Eeeh joo. Voisko joku selittää, miksi nuo takarenkaat on tolleen lintassa? Onko se ns. siistiä?

Jotta saa sen kumin kulutuksen maksimoitua ja ripusteisiin riittävästi momenttia, että taipuu vauhdissa.

Ja onhan pyörätuoleissakin renkaat vähä lintassa.



Hot diggity!

Ei meikä voi tajuta tollasia juttuja :-)
Avatar
#1064 • • akir0 Guest
Tulipa eilen ostettua emännän kanssa kakkosauto. Renault Clio -01, takana 63tkm ja koneena 1,2 litranen maitopurkki. Jospa kuvanki ehtis jokupäivä räpätä tosta.
Avatar
#1066 • • Quu Guest
Joo venäläisillä on liikaa rahaa. Esim näin ja näin rakennetaan Volgat ja Pobedat 2000-luvulla.
Avatar
#1070 • • A-E Guest

Almost 1.5 hours of pure Group B rally goodness, no commentators, no voiceovers, just engines and the crowd :) (Google video)



Ah aikoja, meni eikä meinannu.
:cool:



Kyllä ennen oli kovat kaverit ratin takana. Mikkola, Alen, Vatanen, Toivonen, Kankkunen, Blomqvist ja Rohl. Ei vaan nykyään enää. IMO koko laji on nykyään niin tylsää katsottavaa, että ei edes jaksa kiinnostaa. Eikä edes autot ole yhtä mielenkiintoisia. Takas vaan ralliin pösön 205 T16, Lancian Delta S4 ja Fordin RS 200.
Avatar
#1072 • • _U Guest
Huh, mikä kärry toi Bugatti Veyron! :eek:

* Hinta: 1 016 000 euroa (Saksassa)
* Teho: 1001 hv / 736 KW @ 6000 kier/min
* Vääntö: 1250 Nm / 922 ft lbs @ 2200 kier/min
* Voimansiirto: 4 vetävää pyörää
* Paino: 1,9 tonnia
* Huippunopeus: > 407 km/h (renkaiden asettama rajoitus)
* 0-100 km/h: 2,5 s
* 0-300 km/h: 16,7 s
* Sylinteritilavuus: 7 993 cm³, 16 sylinteriä, W16 à 72°, kaksi V8:aa asennettu yhteen
* Turbot: 4
* Venttiilit: 4 jokaisessa sylinterissä
* Pituus: 4,46 m
* Leveys: 2 m
* Korkeus: 1,20 m

* Kulutus kaupunkiajossa: noin 34 L/100 km
* Kulutus maantieajossa: noin 24 L/100 km
* Kulutus huippunopeudessa: 112 L/100 km, joten auto kuluttaa 100 litran tankkinsa kahdessatoista minuutissa.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Veyron
Avatar
#1073 • • ville Guest
Mä hyvin harvoin innostun autoista, mutta toi sai kyllä innostumaan aika tavalla. Selkeästi mun ensimmäinen auto!
Avatar
#1074 • • Daniel Braun Guest
<3
Rakkatta ensisilmäyksellä...
Vaikka en edes omista korttia.
Aikas perkeleen moinen laitois :)
Avatar
#1075 • • JussiS Guest
Mun mielestä toi keulan "klassinen" tuuletusräppänä on ruma.
Avatar
#1076 • • _U Guest

Mun mielestä toi keulan "klassinen" tuuletusräppänä on ruma.



Sun tuuletusräppänä on ruma.

Mut vakavasti puhuen, kyl toi on aika älytön kärry. http://www.bugatti-cars.de löytyy aika tyylikäs kikkailucombo. Voit itse maalata autoasi, tsekkailla eri värivaihtoehtoja. Huh, pornoo! :)

Kiitos Quu tästä masturbaatiomateriaalista!
Avatar
#1077 • • Timce Guest
Voi helvetti tätä maailman menoa. Toi on kyllä turhin auto ikinä.
4 turboa 10 cooleria.

Jos olisin vitun turhmainen miljardööri, ostaisin noita pari kappaletta ja antaisin kaikille naapureille.
Avatar
#1078 • • _U Guest

Voi helvetti tätä maailman menoa. Toi on kyllä turhin auto ikinä.
4 turboa 10 cooleria.

Jos olisin vitun turhmainen miljardööri, ostaisin noita pari kappaletta ja antaisin kaikille naapureille.



Just siks se ainakin mun mielestä onkin niin mahtava! Toi on niin ylilyönti koko auto, että en mä ainakaan tollasta ostais ja onhan se nyt kuitenkin aikamoinen insinööritekniikan saavutus! Tollasesta on kiva haaveilla, mut vaik rahaa oliskin, eihän tolla mitään tekis. Missään ei voi ajaa kovaa, ja saati sit se miten paljon tuhoa tollanen tekee ympäristölle saastuttaessaan.

Haaveilu on kivaa! Kelaa nyt, sun autossa olis vitusti turboja ja coolereita! :)
Avatar
#1079 • • Timce Guest

Just siks se ainakin mun mielestä onkin niin mahtava! Toi on niin ylilyönti koko auto, että en mä ainakaan tollasta ostais ja onhan se nyt kuitenkin aikamoinen insinööritekniikan saavutus! Tollasesta on kiva haaveilla, mut vaik rahaa oliskin, eihän tolla mitään tekis. Missään ei voi ajaa kovaa, ja saati sit se miten paljon tuhoa tollanen tekee ympäristölle saastuttaessaan.

Haaveilu on kivaa! Kelaa nyt, sun autossa olis vitusti turboja ja coolereita! :)



Sanotaan vielä näin, jos toi olis konsepti, niin OK, mutta "liukuhihna"-mallina en vaan ymmärrä minkä takia noita tehdään.
Näköjään moni muukin kuolaa tuon perään, mutta itselle ei nuo miljoonan euron alumiinisukkulat iske oikein lainkaan.
Haaveilen Audista ja näen unia Porsche 911:sta. ;)
Ja mitä insinööritekniikan taidonnäytteeseen tulee, niin olet kyllä oikeassa, Bugattilla on osaavia kavereita, mutta minkä takia se taitavuus tuodaan esille tuollaisessa yököttimessä? Nooh, kai Bugatti halus tehdä sen maailman nopeimman auton. :) (Enemmän annan kyllä pojoja VW:n vastaaville 1.4 litran twinturbosta.)
Avatar
#1080 • • ville Guest


Sanotaan vielä näin, jos toi olis konsepti, niin OK, mutta "liukuhihna"-mallina en vaan ymmärrä minkä takia noita tehdään.



Sen takia, että maailmassa voi kerrallaan olla vain yksi auto, joka ihan oikeasti jättää kaikki muut kuin tikku paskaan.

Aina tarvitaan esikuvia ja ne esikuvat ei todellakaan ole mitään mersuja.


Ja mitä insinööritekniikan taidonnäytteeseen tulee, niin olet kyllä oikeassa, Bugattilla on osaavia kavereita, mutta minkä takia se taitavuus tuodaan esille tuollaisessa yököttimessä?



Yökötin ja yökötin. Eikö enemmän yökötintä ole jossain porsche 911:ssä joka muuttuu vain vähän kerrallaan ja joka harvoin onnistuu tuomaan mitään totaalisen uutta koko autoteollisuuteen? Porsche 911 ja sen variaatiot on kuitenkin ihan samalla tavalla lukusluokan laitteita, joiden tarkoitus on lähinnä venyttää elintä pari pykälää suuremmaksi. IMO dumpataan tämän 911 luokan menopelit kokonaan pois ja keskitytään oleelliseen eli äärimmäisyyksiin, joita ei voi kuin ihailla.


Nooh, kai Bugatti halus tehdä sen maailman nopeimman auton. :) (Enemmän annan kyllä pojoja VW:n vastaaville 1.4 litran twinturbosta.)



Eiköhän bugatti voisi keskiä vaikka parikin twinturboa, mutta kyse nyt sattuu olemaan siitä, että bugattia ei joku keskiluokan kakkoskärryn moottori hirveästi kiinnosta.


Noin ylipäätään koko autoilu on imo turhaa, mutta sen vähän mitä seuraan, niin pitäähän tolla bugatille nostaa enemmän hattua kuin millekään muulle nelipyöräisellä tässä maailmassa.