Pikaisen nettietsiskelyn tuloksena Hollannista toi löytyis vähän päältä 130ke. Kaippa se jostain vielä halvemmalla irtoisi.Kuka lainaa 170 000e?
Ööö... :confused: Me valittiin Audi sen takia, että se on hyvä? Mersua en ostaisi ajofiiliksen vuoksi, mutta kyllä mä jollain Bemarin 318Ci mallillakin ajaisin mieluummin ku turpaani ottaisin. Sama se mulle mikä merkki pellillä on, ominaisuudet merkkaa.mä en voi käsittää miks ihmiset haluu hankkia läskin ja rivon sikaria polttelavan toimitusjohtajan imagon ostamalla mersun?
huh, ehkä mulla on sit tiukat mielipiteet, mutta ei helvetti bemaria, audia tai mersua en osta ikinä ihan vaan sen mielikuvan takia mikä mulla on ko. autojen omistajaluokasta :panic:
Miksi ostaisin huonon auton vain sen takia, että jollain tulee siitä hyvästä autosta mieleen pankinjohtaja?
Ja kuinkakohan monelle mun ulkoasun tietävälle tulisi meidän autosta mieleen läski, rivo (no ehkä nää pari ekaa määretta, mutta...) ja sikaria poltteleva pankinjohtaja. Mulla on nyttemmin Teppokin muuttanu lompakkoon asumaan...
Meillä on Audissa BOSE 4.1 surroundin ja automaatti-ilmastoinnin lisäksi kaikkea kivaa herkkua. Esmes ohjaustehostin, tiukat jouset, ABS, airbagit myös pelkääjän puolella, ajotietokone kertoo ulkolämpötilat ja varoittaa jos on huurretta, ajotietokone tarkkailee moottorin toimintaa, laitteiden toimivuutta, kertoo jos vaikka ihan vaan pissapojasta on nesteet vähissä, mutta myös jos lämpöjä nousee tai vaikka öljynvaihto alkaa olemaan lähellä, varottaa jos olet ajanut tauotta 2h, 4h... TDi:stä löytyy 110 heppaa ja tietty toi T tarkoittaa turboa, eli ihan bensakoneiden nimeen vannovat ovat kysyneet että onko tuo bensakone, kun ollaan kiihdytetty helposti bensalla kulkevien ohi. (Hiljainen kone, ei tarvii hehkuttaa, eikä takaluukussa lue mitään, ni ei sitä aina huomaa mikä kone pellin alla. - Ja kun rallia emme harrasta, niin eipä sitä kiihdytystä ole mitään kunnollista autoa vastaan tullu kokeiltuakaan.)
Vuotta uudemmassa mallissa olis ollu jo ESP vakiona, sitä ei valitettavasti meiltä löydy. Mutta katsot, että näistä olisi parempi luopua sen takia, että ei tuu "irstas pankinjohtaja" -fiilis?
Nimim. Audi A4 Avant 1.9TDi Combi