isäni hankki auton, ja sanoi että siinä se nyt on - sinun autosi. ford sierra... tekee mieli kiroilla. onneksi on sentään kesyllä 1.6l koneella... no kyllähän silläkin pääsee, jos mieli palaa tien päälle.
laiskistaa vaan, kirosana..
1,119 posts, 56 pages, 232,756 views
...joka muuten btw ei pärjää millään Lamborghini Murcielagolle tai Ferrrari 550 Barchetalle. Em. eurooppalaiset ovat Dodgea huomattavasti kevyempiä, kiitos tehokkaan alumiinin (Ferrari) ja hiilikuidin (Lamborghini) käytön. Tämä tuntuu varmasti parempana käsiteltävyytenä... Kuinka paljon enemmän painaakaan Viperin yli kahdeksan litrainen jenkki-standardien mukaan valmistettu V10, verrattuna Lambon 6 litraiseen V12:ta tai Ferrarin 5.5 litraiseen V12:a? Se Viperin voittajista....
Ai niin ja piti vielä sanomani että ne ferrarin äänet on kuraa ne ei myös muiden autojen äänet on kuraa verrattuna Huippuunsa viritettyihin Japanilaisiin kuten esim. Toyota supra ka Ford escort cosfort.. Mikään ei vain voita kunnon huippuunsa viritettyä katu-kilpuria ja sen ääniä joita säestää turpon paukkuminen =)
Pistetään tähän vähän faktoja:
Dodge Viper Hennessey Venom 800 Twin Turbo
hinta: 127.225$
1/4-mile: 10.2 sec
0-60 mph: 3.1 sec
nopeus: n.370 km/h
http://members.aol.com/SPEEDDMN16/venom800tt.html
(ps. Eurooppalainen urheiluauto, jonka tankkiin laitetaan vipereita menovedeksi: Bugatti 16/4 Veyron )
kanattaa etsiä käsiinsä pätkä nimeltä Getaway in Stockholm2.. Kunnon meisink
Onkos nää niitä "Teuvo maanteiden kuningas"-rainoja, joita se huopalahdentiellä pikkutytön yli audilla ajanut nousukasjuppi toi maahan?
(ps. Eurooppalainen urheiluauto, jonka tankkiin laitetaan vipereita menovedeksi: Bugatti 16/4 Veyron )
Erikoismalleja ei lasketa. :p
Tästäkin huolimatta noita vipereita mahtuu 13 tusinaan. Ferrari on aina Ferrari.
(ps. Eurooppalainen urheiluauto, jonka tankkiin laitetaan vipereita menovedeksi: Bugatti 16/4 Veyron )
Joo aika hullu peli... Muistan lukeneeni nelisen vuotta sitten kun General Motorsin pojat olivat päässeet vähän leikkimään autoilla. Olivat pojat virittäneet Camaro Z28n yli 800 heppaan... kiihtyvyyttä 0-100km/h alle 3 s... Ulkoisesti auto näytti samanlaisesta kun kaikki muutkin lajitoverinsa.
Camarossa nyt ei vielä ole kauheasti sleeper-ainesta, mutta tässä kyllä on:
http://www.parcomp.com/syren/videot/242_vs_t-gul1.mpeg
Oikeanpuoleinen on sentään T4, joten ei sekään ihan nuhasesti lähde.
Mä muuten toivon, että eurooppa vs. jenkkilä -debate loppuu tähän. Eikö ihmiset ole sen verran viisaita, että tajuaisi vertailun olevan mahdotonta.
"Makuasioista ei voi kiistellä."
Makuasiat oat ainoa asia, josta voi kiistellä.
Kiistelläänkö vaikka? :p
Camarossa nyt ei vielä ole kauheasti sleeper-ainesta, mutta tässä kyllä on:
http://www.parcomp.com/syren/videot/242_vs_t-gul1.mpeg
Oikeanpuoleinen on sentään T4, joten ei sekään ihan nuhasesti lähde.
On muuten 850 T5R tai 850 R. <= 250 pollee... ;)