Tarina "teidän" takaa?

41 posts, 3 pages, 11,228 views

Avatar
#21 • • Ana-- Guest

Originally posted by Dani Cior:
Täytyy tässä olla Analogian, Khatin ja muiden kovien jätkien linjoilla ja tunnustaa että tietokoneiden ja bileiden lisäksi mulla ei erityisemmin elämää ole. Ok, muutamat kahvilakeskustelut, taidenäyttelyt ja klassiset konsertit siinä välissä. Muuten menee bailuissa, koneella, koneella ja jatkoilla. Siinä sitä seurustellaan minä ja mun PC.



Nojoo.. onhan mulla tän lisäksi vielä Cindy

[ 08 April 2002: Message edited by: Analogia ]
Avatar
#22 • • ville Guest
argh.. väärällä nickillä kirjoitettu. on jo vähän liian harhaista replytä itselleen ja kirjoitella siitä kuinka ensi kertaa tavattiin. :/

[ 08 April 2002: Message edited by: ville ]
Avatar
#23 • • vaavu Guest

Originally posted by ville:
99 kesällä kun asuin vielä vanhempien luona westendissä pidin aina silloin tällöin ns pirtubileitä. Idea oli yksinkertainen: pöydällä 10 l kanisteri täynnä pirtua ja jääkaappia täynnä laimentavia nesteitä.
Kutsuin entropyn silloisen johdon bileisiin ja vaavu tuli siinä porukassa mukana. Muistan kun vaavulla oli kiva toppi joka oli todella syyvään uurrettu .... muuta en sitten illasta muistakaan


Ville oli ovella kättelemässä jokaisen vieraan ovella, muistan vaan kuinka nolona olin kun tulin noin vaan kuokkimaan bileisiin. Nolostus lisääntyi kun Ville sitten jossain vaiheessa tuli keittiöön ja avoimesti kehoitti nauttimaan kaikista talon antimista. Join pari lasia pirtusekoitusta ja tulin niin humalaan että piti lähteä Ihanaan karkuun. =)


Syksyllä kun "opiskelu" taas alkoi, liityin mukaan entropyyn. Syyskuussa Bunka vitosessa jo haaveilin vaavusta, mutta olin niin ujo, että en uskaltanut edes toivoa mitään ... syksyn mittaan kuitenkin nähtiin bileissä.


Ja joka kerta osoitit ujoutes kertomalla ihan uskomattomia luikuritarinoita joille ei voinut muuta kuin nauraa. Olin tona syksynä ihan hirvittävän yksinäinen ja irrallinen muuten, mutta sun kanssa pystyi aina heittämään läppää (ja ihan vakavaakin asiaa) tosi luonnollisesti, ei tarvinnut yhtään spennata minkään asian suhteen.


Helmikuun alussa kaikki sitten tapahtui yhden viikon sisällä. Perjantaina vaavu piti tuparit ja mä en päässyt lähtemään sieltä vasta kuin yöllä, ehkä me molemmat viivyteltiin, kun mä en halunnut lähteä. Kun olin lähdössä pois, vaavu pyysi hyvänyönhalausta, annoin suukon ja muistan vieläkin kun sydän meinasi lähteä irti kun mietin uskallanko antaa suukon vai en



Me maattiin koko se ilta sängyllä ja juteltiin. Mä yritin koko ajan hivuttautua lähemmäs sun kylkeä, mutta sä menit koko ajan vaan kauemmas niin että lopulta meinasit tipahtaa siitä sängyltä. Silloin mä olin ihan varma että sä et pidä musta minään muuna kuin kaverina... Lopulta kun olitte lähdössä, uskalsin vielä pyytää sen halauksen. Kun suikkasit sen suukon poskelle, tunsin sun pulssin, niin voimakas se oli. Harmitti ihan älyttömästi kun ovi sulkeutui, piti vielä lähettää joku mitäänsanomaton tekstiviesti perään kun jäi niin tyhjä olo.

Lauantaina oli contrast, entropyn bile. Siellä me ei oikeestaan ehditty edes jutella, vaan sovittiin että nähdään suoraan illussa. Mä menin sinne jo kello viisi ja jäin odottamaan vaavua ... odottelin kahdeksaan ja olin jo aika varma että vaavu ei tule onneksi olin väärässä.



Contrastissa oli tosiaan ihan hirvee kiire, ne oli isoimmat Smökkibileet mitkä koskaan on ollut. Koko päivä ja ilta meni bilettä säätäessä. Sitten kun homma oli ohi ja piti lähteä Illuun, Yana ja Nessi sääti ja vetkutteli niin kauan että päästiin vasta niin myöhään paikalle. :/ Onneksi et ollut lähtenyt vielä.

Käytin sitten törkeästi hyväkseni väsynyttä tilaa ja hyökkäsin kyllä Villen syliin kuin iilimato. Meni se viesti sitten onneksi perille vihdoin ja viimein... =)

Ei se Illun vessa mikään hirveän romanttinen ole, mutta kyllä mä ainakin muistelen sitä erittäin lämmöllä.
Avatar
#24 • • clubculture Guest

Originally posted by Late:


...Ja sitten se toinen kulta, hänet sain n. vuosi sitten. Tehoa hänessä on 1.33Ghz, 512 MB ja 60GB.

[ 08 April 2002: Message edited by: Late ]



On sun kultsi-multsis kyl aika hidas kommunikoimaan...
lue: 56 Kbps




(oli ihan pakko kuitata, sorry bro )
Avatar
#25 • • mmm... Guest

Originally posted by Analogia:
Nojoo.. onhan mulla tän lisäksi vielä Cindy







Paljon riemua tänne ja
henkkoht "Reply of the Year"-virtuaalipalkinto sinne. Onnea!
Avatar
#26 • • mark hamilton Guest

Originally posted by tiKlu:
vähänkö itkette

tai, itkette ja nauratte

kun, luette näitä juttujanne

joskus kuukaudentaiparin päästä

kun kaikki, onkin ohi



Juuri näin!!!
Avatar
#27 • • Mimako Guest

Originally posted by Homegrove:
Seuraavalla viikonloppuvapaalla kyseisen tytön kaveri tulee ja antaa punatukkaisen tytön numeron ja käskee soittaa sille tai tulee turpaan perkele. No minä soitin ja jätin viestin vastaajaan vahvasti sammaltaen.



Aaaaahh... True Love... Hauska havaita, että jonkun muunkin suhde alkoi yhtä romanttisissa merkeissä kuin meidän (vrt. sammun hetki rakastumisen jälkeen)!
Avatar
#28 • • Mimako Guest

Originally posted by tiKlu:
vähänkö itkette


tai, itkette ja nauratte


kun, luette näitä juttujanne


joskus kuukaudentaiparin päästä


kun kaikki, onkin ohi



Tätä nyt on tuskin tarpeen sanoakaan, mutta sanon kuitenkin: Sä olet vain kateellinen.
Avatar
#29 • • Edited tiKlu Guest
...
Avatar
#30 • • Homegrove Guest
Jotta pystyisi olemaan kateellinen täytyy omata tunteita ja Tikklussa en oo ainakaan vielä havainnut juuri mitään viitettä niiden omistamiseen
Avatar
#31 • • JussiS Guest
Kerrotaan omakin siirappitarina...

Nähtiin tän tytön kanssa ekaa kertaa joulupäivänä, kun oltiin yhden toisen kaverin luona aloittelemassa ennen Progresseja. No ujo kun olen, niin en sitten uskaltanut mitään ihmeempiä jutella, mutta tyttö jäi hyvin mieleen.

Pari viikkoa myöhemmin olin menossa illalla soittamaan Stardustiin, kun sama tyttö soittaa ja kysyy olenko menossa sinne ja koska soitan jne... Lupasin tytölle vielä nimen listaan, että varmistuisin sen paikalle tulosta...

Oman settini soitettuani tyttö tuli sitten juttelemaan, ja kun bilepaikasta ei viinaa saanut ostettua, niin siirryttiin lähibaariin juomaan. Tästä eteenpäin mun muistikuvat on tosi vähäisiä, vaikken kännissä ollutkaan. Ilta päättyi kuitenkin siihen, että tyttö antoi puhelinnumeronsa ja käski käyttää sitä... Seuraavalla viikolla soitin tytölle, ja siitä eteenpäin ollankin oltu yhdessä tiiviisti.

Enpä olisi ikinä uskonut, että mulle käy näin
Avatar
#32 • • emilia Guest
Ja minä ainakin olen kateellinen
ja
TOSI ISOLLA KOOLLA!!!!

Mä jään (varmaa) vanhaksi piiaksi..

-e-
Avatar
#33 • • Homegrove Guest
Ei kukaan muukaan olis uskonut että sulle käy niin!

edit:typo

[ 09 April 2002: Message edited by: Homegrove ]
Avatar
#34 • • Pan Guest

Originally posted by Homegrove:
Ei kukaan muukaan olis uskonut että sulle käy niin!



Good one
Hahah Tätä varten kaverit on olemassa.
des

Posts: 118

#35 • • des

Originally posted by emilia:
Ja minä ainakin olen kateellinen
ja
TOSI ISOLLA KOOLLA!!!!

Mä jään (varmaa) vanhaksi piiaksi..

-e-



Ei noin mukava tyttö jää vanhaksi piiaksi!
Kyllä mäkin oon aika monelle kateellinen.
Mm. Varvana-Ville, Homegrove, @lex ja Tinkle :ien tarinat siirappisuudesta johtuen ovat tosi hauskoja .
Avatar
#36 • • JussiS Guest

Originally posted by des:
Mm. Varvana-Ville, Homegrove, @lex ja Tinkle :ien tarinat siirappisuudesta johtuen ovat tosi hauskoja .



Mielenkiintoista, yleensä Homegrove on lähinnä rasvainen
Avatar
#37 • • pHaze Guest

Originally posted by JZZ:
Mielenkiintoista, yleensä Homegrove on lähinnä rasvainen



*reps* That's affirmative Jim.. eikun Jussi Tai jotain, kunhan on takaapäin *menee muualle häröilemään*
Avatar
#38 • • Homegrove Guest
Totta puhut JZZ...
Avatar
#39 • • Katrina Guest
Minäkin tahdon avautua!

Tavattiin oman kultani kanssa n. puoli vuotta sitten Hallmarkeissa Kaapelilla. Aika ei ole valtavan pitkä, mutta tarina on, lainatakseni muutamien jo tarinansa kertoneiden sanoja, erittäin "siirappinen"!

Tulin paikalle kaverini kanssa jolle olin juuri metrossa avautunut siitä, että en halua miestä elämääni enää koskaan. Ruoholahden asemalla seuraamme liittyi mies, johon kiinnitin niin vähän huomiota, että luulin hänen olevan sähköasentaja, joka oli menossa töihin... Emme varmaan vaihtaneet matkalla sanaakaan, kaverini hoiti puhepuolen.

Sitten sisällä yllättäen, joku tarrasi minua kiinni kädestä ja halusi jutella. En edes aluksi tunnistanut, että kyseessä oli sama mies, jonka kanssa tulin sisään. Ihmettelin vaan, että mistä hän tietää nimeni. En ollut kovinkaan kiinnostunut aluksi kyseisen herran kauniista sanoista ja kehuista, mutta jostakin syystä annoin numeroni, johon jo saman yön aikana sain elämäni kauneimman viestin...

Jutusta ei varmaan olisi tullut ikinä mitään enkä olisi "lämmennyt" ellei nykyinen rakkaani olisi pyytänyt minua mukaansa Illuihin, joista kieltäydyin tekosyyllä, että minun pitää mennä keskeyttämään veljeni kotibileet... Jostakin syystä hän kysyi, että mitä kavereita veljeni on kutsunut ja vastasin totuudenmukaisesti, että uimakavereita, jolloin hän kertoi harrastaneensa uintia joskus, johon minäkin kerroin olleeni uimari... Selvisihän se sitten jossain vaiheessa, että juttelin parhaillani entisen valmentajani kanssa...

Siitähän se lähti! Ollaan nyt onnellisesti yhdessä oman raksuttimeni kanssa!
Avatar
#40 • • Cloud Guest
Tapasin erään siten että se tuli sano et on kiinostunut en uskonut.. se suuteli. siinä se =) jälkeenpäin kuulin että se oli vaan tykännyt mun hiusten väristä ja vaatteista ..LOL jos olisin ollut tumatukkanen se ei olis koskaan tullut.. lisäks se tuli vain koska oli ollut ankarassa jurissa HYVÄ VIINA..