Originally posted by ville:
99 kesällä kun asuin vielä vanhempien luona westendissä pidin aina silloin tällöin ns pirtubileitä. Idea oli yksinkertainen: pöydällä 10 l kanisteri täynnä pirtua ja jääkaappia täynnä laimentavia nesteitä.
Kutsuin entropyn silloisen johdon bileisiin ja vaavu tuli siinä porukassa mukana. Muistan kun vaavulla oli kiva toppi joka oli todella syyvään uurrettu .... muuta en sitten illasta muistakaan
Ville oli ovella kättelemässä jokaisen vieraan ovella, muistan vaan kuinka nolona olin kun tulin noin vaan kuokkimaan bileisiin. Nolostus lisääntyi kun Ville sitten jossain vaiheessa tuli keittiöön ja avoimesti kehoitti nauttimaan kaikista talon antimista. Join pari lasia pirtusekoitusta ja tulin niin humalaan että piti lähteä Ihanaan karkuun. =)
Syksyllä kun "opiskelu" taas alkoi, liityin mukaan entropyyn. Syyskuussa Bunka vitosessa jo haaveilin vaavusta, mutta olin niin ujo, että en uskaltanut edes toivoa mitään ... syksyn mittaan kuitenkin nähtiin bileissä.
Ja joka kerta osoitit ujoutes kertomalla ihan uskomattomia luikuritarinoita joille ei voinut muuta kuin nauraa. Olin tona syksynä ihan hirvittävän yksinäinen ja irrallinen muuten, mutta sun kanssa pystyi aina heittämään läppää (ja ihan vakavaakin asiaa) tosi luonnollisesti, ei tarvinnut yhtään spennata minkään asian suhteen.
Helmikuun alussa kaikki sitten tapahtui yhden viikon sisällä. Perjantaina vaavu piti tuparit ja mä en päässyt lähtemään sieltä vasta kuin yöllä, ehkä me molemmat viivyteltiin, kun mä en halunnut lähteä. Kun olin lähdössä pois, vaavu pyysi hyvänyönhalausta, annoin suukon ja muistan vieläkin kun sydän meinasi lähteä irti kun mietin uskallanko antaa suukon vai en
Me maattiin koko se ilta sängyllä ja juteltiin. Mä yritin koko ajan hivuttautua lähemmäs sun kylkeä, mutta sä menit koko ajan vaan kauemmas niin että lopulta meinasit tipahtaa siitä sängyltä. Silloin mä olin ihan varma että sä et pidä musta minään muuna kuin kaverina... Lopulta kun olitte lähdössä, uskalsin vielä pyytää sen halauksen. Kun suikkasit sen suukon poskelle, tunsin sun pulssin, niin voimakas se oli. Harmitti ihan älyttömästi kun ovi sulkeutui, piti vielä lähettää joku mitäänsanomaton tekstiviesti perään kun jäi niin tyhjä olo.
Lauantaina oli contrast, entropyn bile. Siellä me ei oikeestaan ehditty edes jutella, vaan sovittiin että nähdään suoraan illussa. Mä menin sinne jo kello viisi ja jäin odottamaan vaavua ... odottelin kahdeksaan ja olin jo aika varma että vaavu ei tule onneksi olin väärässä.
Contrastissa oli tosiaan ihan hirvee kiire, ne oli isoimmat Smökkibileet mitkä koskaan on ollut. Koko päivä ja ilta meni bilettä säätäessä. Sitten kun homma oli ohi ja piti lähteä Illuun, Yana ja Nessi sääti ja vetkutteli niin kauan että päästiin vasta niin myöhään paikalle. :/ Onneksi et ollut lähtenyt vielä.
Käytin sitten törkeästi hyväkseni väsynyttä tilaa ja hyökkäsin kyllä Villen syliin kuin iilimato. Meni se viesti sitten onneksi perille vihdoin ja viimein... =)
Ei se Illun vessa mikään hirveän romanttinen ole, mutta kyllä mä ainakin muistelen sitä erittäin lämmöllä.