Kantarellit kyllä rox, nami nami... et on hyvää kunnon kastikkeessa...
täytyy yhtyä ja tarvii varmaan käydä vkonloppuna poimimassa taas vähän lisää ;) muutkin sienet putoo hyvin varsinkin vaaleat orakkaat
616 posts, 31 pages, 212,539 views
Kantarellit kyllä rox, nami nami... et on hyvää kunnon kastikkeessa...
dijon-sinappi on monin tavoin erinomainen mauste,
...ja varsinkin tulisen ruuan kanssa jugurtti sopii. (Taitaa noi intiaanit käyttää jugurttia paljon chilin kaa.)
Jugurtti
Maapähkinävoi
Coca Cola
Kokis sopii varsinkin hapanimeläkastikkeeseen.
jugurtti neutraloi sen tulisuuden.
Cayenne on jopa niin tulista, että kun leikkelin juuri poimittua palkoa siemenineen palasiksi, nousi sen seurauksena ilmaan niin paljon polttavia molekyylejä, että kurkku ja keuhkot rupesivat palamaan sisältä päin.
[ 06 August 2002: Message edited by: Varvana ]
Maksa on jostain syystä raaka-aine, joka herättää yhdellä jos toisellakin kylmiä väreitä pitkin selkäpiitä; mieleen hiipii oitis muistikuvia koulujen maksakastikkeesta, jossa kellui harmaita ja sitkeitä möykkyjä harmaassa kastikkeessa.
Ha! Vai että Habaneroja...
Nah! Cayenne on vielä lastenleikkiä, kannattaa kasvattaa Habaneroja...
Maksa suodattaa elimistöstä kaiken paskan. En halua käytettyä suodatinta itseeni, kuten en laittaisi autoonikaan käytettyä filtteriä. Munuaiset kun on lähes kokonaan ureaa, niin minä en myöskään halua lounaaksi virtsaa.
maksaa
Maksa suodattaa elimistöstä kaiken paskan. En halua käytettyä suodatinta itseeni, kuten en laittaisi autoonikaan käytettyä filtteriä. Munuaiset kun on lähes kokonaan ureaa, niin minä en myöskään halua lounaaksi virtsaa.
No mä puhdistan kyllä ainakin porkkanat ennen kun syön.
Entä miten on kaikkien juuresten laita?
Mutta se filtteri mitä suuhun tungetaan sisältää sen kuonan.
Jaa, no käsitys mulla on, että maksa nimenomaan varastoi esmes kuparia. Sitten kun iskee hepatiitti, niin maksa ei sitä pysty tekemään ja kupari kerääntyy aivoihin ja jopa silmiin, mistä tulee silmään jonku tyypin niminen rengas. Ja ihokin voi muuttua keltaiseksi. Ihan tarkasti en tiedät tota ja miten päin se menee, mutta kai kotitohtori.fi tai joku muu neuvoo. Kirjoitan lisää kun löydän infoa.
Ehkä tarttis taas ollin painavan sanan asiasta, mutta mä ainakin olen siinä käsityksessä että maksa vaan hajottaa ne kuona-aineet, ei säilö niitä.
Jaa, no käsitys mulla on, että maksa nimenomaan varastoi esmes kuparia...