How many Minbaris does it take to change a lightbulb?
None. They all quit just before they finish and never tell you why.
The universe is mysterious and secretive
517 posts, 26 pages, 117,229 views
How many Minbaris does it take to change a lightbulb?
None. They all quit just before they finish and never tell you why.
Polanski rules!!
En tiedä leffasta, mutta minusta kyseinen pedofiili ei ruleta, ohjatkoon mitä tahansa.
Näihin elokuvatopiikkeihin pitäis saada joku järki, nythän "Other Chat" on täynnä kaikenmaailman höpöleffoista perustettuja topiikkeja. Mielestäni tuo SAMi:n parhaita elokuvia käsittelevä topiikki riittää vallan mainiosti.
Edit: we <3 Daddy!
Et voi olla tosissas. Yhdeksäs Portti on vaiks kuin hyvä. Tosin mäkään en nyt ihan kirkkaimpaan kastiin tota nostais, mut laadukkaita ja teknisesti taitavia leffoja se on tehnyt.
Mun mielestä aivan loistava ja vaikuttava kuvaus juutalaisvainoista, pituudestaan huolimatta en lyhentäisi sekunttiakaan
Makuunista ja himasta löytyy DVD. Kysy joltain kaveriltas, jolla on tv-out näytönohjaimessa tai TV-kortti tahi sitten DVD soitin, jos voisi kopioida sen sulle VHS muotoon siksi aikaa kunnes palautat vuokra-DVD:n ja nauhoitat VHS kasetin yli, jottei piratismista päästä syyttämään. (Mä en rupee täältä lähettelemään - ainakaan bissestä - turha kysyä.)
Mistähän leffavuokraamosta muuten löytäisi Monty Pythonin Holy Grail?
Tarjoon bissen sille joka sen mulle veehooässänä toimittaa.
Katso se FilmFourin* "Series 7: The Contenders" (Ei pidä sekottaa The Contender leffaan.) Pääosassa siinä on se muija joka Uhrilampaissa on siellä kaivossa. On myöskin perhanan hyvä, muttei ihan yhtä hyvä ku Battle Royal.
Battle Royal (ihan perhanan hyvä)
Katso ehdottomasti Band Of Brothers!! HBO:n 10 osanen minisarja. Spielberg ja Hanks ollu tuottamassa. Paras sotasarja mitä oon ikinä nähny. Ozistakin (ja Office Spacesta) tuttuja kasvoja näkyy. Tässä seurataan (muistaakseni) 506 Airborne division, 101 regiment, E(asy) Companyn laskuvarjojääkäreiden matkaa Curraheen harjoitusleiriltä, Englantiin, sieltä Normandian maihinnousun kautta* aina Kotkanpesälle saakka. Realismia on muistettu laittaa mukaan.
Saving Private Ryan
Tos ei tainnutkaan olla kyse niistä leffoista?
Diskit 1-5 on jaksoja, 2 jaksoa / levy. Sit bonus diskillä on niitten Easy Companyn elossa olevien jannujen haastatteluja ja vähän syvemmin niitä juttuja mitä ne niissä jaksojen alussa selittää. Sitten siinä on Making Of ja mitäs siinä nyt olikaan... Nii dokkaria miten oikeat henkilöt ja näyttelijät sopii keskenään ja tollee. Hyvä setti. Kandee ostaa.
Uskaltaisikohan sitä ostaa sen DVD-boksin...?
Veteen piirretty viiva?!? ...siis vitsinä sanoit tuon? IMO se oli surkea leffa. Ryankin oli parempi.
kirkkaasti paras sotaelokuva.