http://dvd.ign.com/articles/374/374921p1.html
edit: Lisätään tähän vielä linkki suomenkieliseenkin arvosteluun:
http://www.fs-film.fi/showPage?page_id=3_3_3_11
377 posts, 19 pages, 70,650 views
Ja vielä muistutuksena jos joku ei satu tietämään, tällä viikolla kauppoihin siis saapuu Fellowship of the Ringin puoli tuntia teatteriversiota pidempi extended-versio neljän dvd:n pakkauksena
...
kaksi muuta levyä pitävät sisällään paljon mielenkiintoisen kuuloisia extramateriaaleja.
Nimim. VHS 4-ever.
Ja vielä muistutuksena jos joku ei satu tietämään, tällä viikolla kauppoihin siis saapuu Fellowship of the Ringin puoli tuntia teatteriversiota pidempi extended-versio neljän dvd:n pakkauksena.
Uudessakaan versiossa ei ilmeisesti nähdä Tom Bombadilia ja kohtauksia Hautakeroilta lainkaan, ymmärsinköhän oikein?
.we progress
Kertokaapas te DVD:en ostajat, että mitä ihmettä noilla kaikilla ekstramateriaaleilla oikein tekee? ... Selittäkää. Kertokaa.
Nimim. VHS 4-ever.
Kertokaapas te DVD:en ostajat, että mitä ihmettä noilla kaikilla ekstramateriaaleilla oikein tekee? Kuka kumma jaksaa katella tuntitolkulla siltä levyltä kaikkea leffaan liittyvää paskaa aina leikkaajan haastatteluista kuvaussihteerin kissan sukupuuhun ja niitä typeriä pätkiä, jossa ohjaajat, vessansiivoojat, näyttelijät ja kameramiehet kehuvat kilvan toisiaan? Mitä hyötyä on leffan mukana tulevista trailereista? Selittäkää. Kertokaa.
:confused:
Tosta Lotr:n dvd-paketista löytyy jo varmaan "The making of the making of The Lord Of The Rings".
Nimim. VHS 4-ever.
Uudessakaan versiossa ei ilmeisesti nähdä Tom Bombadilia ja kohtauksia Hautakeroilta lainkaan, ymmärsinköhän oikein?
.we progress
Kertokaapas te DVD:en ostajat, että mitä ihmettä noilla kaikilla ekstramateriaaleilla oikein tekee?
Nimim. VHS 4-ever.
Ja vielä muistutuksena jos joku ei satu tietämään, tällä viikolla kauppoihin siis saapuu Fellowship of the Ringin puoli tuntia teatteriversiota pidempi extended-versio neljän dvd:n pakkauksena
kilpailukykyinen hinta
tästä mä olen kyllä eri mieltä. 30e uudesta pölynkerääjälevystä on ihan v*plur*tusti :(
nimim. DivX
edit. ulkomailta tilaamiset erikseen.
30e uudesta pölynkerääjälevystä on ihan v*plur*tusti
tästä mä olen kyllä eri mieltä. 30e uudesta pölynkerääjälevystä on ihan v*plur*tusti :(
nimim. DivX
* Pidennettyjä versiota (kuten tätä LOTR) ei aina tarjota VHS:lle.
* VHS:llä ei ole mitään elokuvaan liittyvää informaatiota
* VHS kuluu
* VHS nauhurit ovat kohta kehityskaaran päässä, jolloin koko formaatti hiljalleen kuolee.
* VHS:n laatu on niin heikko, että eron huomaa surkeallakin televisiolla ja äänentoistolla.
* DVD:n jälleenmyyntiarvo on loistava, VHS:llä olematon
DivX laatu ei parhaimmillaankaan pääse DVD:n tasolla, mutta VHS:n kilpailijaksi siitä on. Esim itse käytän juuri näitä kahta formaattia: kun DVD:ä ei ole saatavilla, hyvälaatuinen DivX kopio on parempi vaihtoehto kuin VHS.
DivX Mikä se on?
LOTR tuli tsiigattua 3 kertaa leffassa ja jotain 4 kertaa nyt tsiigaillut ton kahden cd:n kokoisen DVD-ripin. viimeksi eilen.