talebaneja on n.50 000, USA:lla n. 29 000 sotilasta...(mut sit taas jenkeil on kaikki hienot aseet, ohjukset, kopterit, hävitääjät ym. ym.... talebaneilla vanhat ohjukset, hävittäjät yms.)
490 posts, 25 pages, 88,714 views
Originally posted by Felis:
Jaksatko oikeasti väittää, että Yhdysvallat ei ole tehnyt mitään väärin?
Originally posted by Spaze:
Parasta olisi. Ilman tätä "vapaata kasvatusta" ei olisi näin paljon ongelmia nykynuorin kanssa. Ainakin itse sain nuorena piiskaa kun tein jotain väärin ja tiedätkö mitä? En kadu sitä yhtään.
En, mutta jos mielestäsi USA:n vastaisku on väärin niin miksi et näe terroristi-iskua kostona USA:n ulkomaanpolitiikkaa vastaan vääränä? Mielestäni asia on aivan sama kummalta suunnalta sitä katsookin.
Kuten sanoin, kosto ei ratkaise ongelmia, oikeus sen voisi tehdä. Ja siinä vaiheessa myös Yhdysvaltojen olisi syytä katsoa peiliin.
Luulenpa, että nykynuorison ongelmat eivät kuulu tähän topikkiin, ja että lapsiaan voi rakastaa hakkaamattakin. Sitä paitsi ihmiset ja koirat oppivat eri tavoin.
Mun puolesta iskeköön Afganistaniin ja tuhotkoon Talebanit. Silti mä pelkään tätä sotaa juuri sen takia kuinka hulluja ne Talebanit ovat. Juuri uskonnon takia he ovat valmiita tappamaan muita ja itsensä koska joku vi**n Allah sanoo niin (yksi syy lisää olla ateisti).
Siviilien kuolema näissä pommituksissa ovat enimmäkseen siviilien omaa typeryyttä, koska heillä oli muutama viikkoa lähteä helvettiin strategisista alueista kuten kaupungit ja harjoitusleirit.
Originally posted by Mescalero:
Tälläisiä juttuja nähdessään täytyy muistaa, että länsimailla on valtava propagandakoneisto. Persianlahden sodan alkaessa CIA lavasti videopätkän missä Irakin sotilaat lastensairaalan lapsia aavikolle kuolemaan. Tämän jälkeen kaikki länsimaat yhdessä rintamssa alkoivat vaatia Husseinin päätä vadille.
Originally posted by Mescalero:
Muutenkin on syytä muistaa ettemme ole itsekkään puhtaita pulmusia. Väittäisin, että joka päivä kehitysmaissa kuolee tuhansia ihmisiä länsimaiden harjoittamien sortotoimien takia.
JZZ:
"Muuten keskusteluun osallistumatta, olen sitä mieltä, että iskut Afganistaniin ovat oikeutettuja, koska yhtään USA:n vaatimusta (mm. Osama bin Ladenin luovutus, terroristien koulutusleirien sulkeminen, ulkomaisten epäoikeudenmukaisesti vangittujen vankien vapauttaminen) ei ollut toteutettu, tai edes toimiin ryhdytty."
mekaanikko:
"Oxfam (yksi maailman suurimmista hätäapujärjestöistä) kritisoi rankasti noita avustuspudotuksia.
-klipz-
Pelkkä PR-operaatio siis, valitettavasti. =( "
Originally posted by jUSSi:
George Bush vanhempi on sotkeutunut Bin Ladenin perheen liiketoimintaan...
Judicial Watch
päätelkää itse luotatteko lähteeseen.
Originally posted by Orange:
NO saksan telkkari näytti ohjelman konekaappaajista, fanaattiset muslimit menivät kaapausta edeltävänä iltana strippiluolaan viinaa juomaan... kyseessä on kaksi kuolemansyntiä joita mikään ei pyyhi pois... epäilen että todelliset islamin kannattajat olisivat viettäneet päivän ennen iskuja ennemmin rukoilemalla, kuin allahin sanaa rikkomalla...
Originally posted by Orange:
Jenkkilässä on ilmennyt kolme pernaruttotapausta... taitaa vaan ameebat tanssia tämän polkan loppuun..
Originally posted by Gi@na:
Tämähän menee tappeluksi koko topic... Muistakaa mielipidevapaus hyvät ihmiset! Henk.koht. mä en enää jaksa puida asiaa, koska sitä on käännetty ja väännetty nyt kaikkien kanssa joka taholla. Mielenkiinnolla odottelen tulevia tapahtumia.