seksi

706 posts, 36 pages, 274,659 views

#701 • • Quu Guest
BUMP!
#702 • • miinus Guest

Oma käsi on oma kulta. Se ei koskaan vaadi mitään, sitä ei tarvi lämmitellä. Se sitäpaitsi tekee just sen minkä itse haluaa. Saattaa myös tehdä sen mitä kaveri haluaa :hah:

Niinpä, ja jos vaihtelua haluu, ni puuduta oman hanska vaikka istumalla sen päälle kunnes se on puutunut ja ala vatkata - on ihan ku joku muu tekis duunin sun puolestas.
#703 • • Bio Guest

Oma käsi on oma kulta. Se ei koskaan vaadi mitään, sitä ei tarvi lämmitellä. Se sitäpaitsi tekee just sen minkä itse haluaa. Saattaa myös tehdä sen mitä kaveri haluaa :hah:

Niinpä, ja jos vaihtelua haluu, ni puuduta oman hanska vaikka istumalla sen päälle kunnes se on puutunut ja ala vatkata - on ihan ku joku muu tekis duunin sun puolestas.

hehee.. tää on kuuluisa "puutuneen-käden-tekniikka" :D

intissä tuli opittua, tietty vaan teoriatasolla.. käytännön kokemuksesta en osaa sanoa.. niin niin, seli seli :scared:
#704 • • Funkatronik Guest
Jep.

Kerran nukahdin niin että käsi jäi kehoni alle ja sitten kun heräsin niin jotenkin vaan kompastuin sillä tavalla että pippeli vaan meni sinne sisään, ihan vahingossa.

Uskokaa nyt.
#705 • • kouma Guest

Jep.

Kerran nukahdin niin että käsi jäi kehoni alle ja sitten kun heräsin niin jotenkin vaan kompastuin sillä tavalla että pippeli vaan meni sinne sisään, ihan vahingossa.

Uskokaa nyt.

ns. kilpikonna -efekti?
#706 • • DeaconX Guest

hehee.. tää on kuuluisa "puutuneen-käden-tekniikka" :D

A.K.A.

"The Stranger"