No ei varmaan ole mikään ihme että mies suostuu helpommin 2n+1m -kombinaatioon kuin toisinpäin. Toisaalta nainen taas suostuu usein helpommin 2m+1n -kombinaatioon, joten eikö samalla voisi sanoa että yhtä hyvin helpommaksi tekee asian jos mies on kiinnostunut toisista miehistä?
Yritin SETA:n sivuilta etsiä pikaisesti infoa, mutten löytänyt tilastoja. Joten minulla ei ole faktaa tukemaan tätä, mutta olen ymmärtänyt että bi-seksuaalisuus on yleisempää naisten, kuin miesten keskuudessa. Muistaakseni jopa heteronaisen on helpompi olla sängyssä juuri 2n+1m kombinaatiolla, kun heteromiehen 2m+1n jaotelmalla. Harmi kun en löytänyt mitään lukuja tai edes viitettä moiseen.
Sleepless in Seattle. Miten niin?
Ei Sam & Annie, vaan Joe Fox ja Kathleen Kelly. Yritin olla nokkela... Mut homma meni jo ohi ja sain jo vastauksenkin. Unohda tämä.
"Can you spell 'cat'?"
"F-O-X"
Ja itseasiassa en tunne kyllä kovinkaan montaa naista jotka haluaisivat erityisesti nähdä kahden miehen harrastavan seksiä keskenään, kun taas en tunne kovinkaan montaa miestä jotka eivät haluasi nähdä naisia keskenään.
Taas harmittaa, ettei ole lähteitä. Lukisin itsekin tarkempia tietoja mielelläni. Mutta kumminkin asiaan: Olen lukenut, että miehen seksuaalisuus on keskimäärin enemmän visuaalista kuin naisen. Mies siis nauttii voyeurismista todennäköisemmin, kuin nainen. Kun mies katsoo kahta naista, hän voi samalla samaistua toiseen. Nainen taas ei välttämättä kykene samaistumaan mieheen homoeroottisessa tilanteessa. (Tökerösti ja melko karkeasti sanottuna, mies pystyy samaistumaan siihen kielenkäyttöön, mutta nainen ei niin helposti voi kuvitella itselleen penistä.) Ja muistaakseni jostain vain faktatietoja sisältävästä lehdestä (kuten Iltalehti tai Ilta-Sanomat) luin tutkimuksesta, jossa todettiin että ~98% heteromiehistä ja ~60% heteronaisista pitää kiihoittavamman näköisenä masturboivaa naista, kuin miestä.
Mutta kuten sanoin: Minulla ei ole valitettavasti mitään linkkiä laittaa todisteeksi.
Lopetan kirjoitukseni Kummisedän sanoihin: "Go to the mattresses."