Kuinka vanha olet?

198 posts, 10 pages, 24,402 views

#181 • • Lauri Leino Guest
Jos ku ketä kiinnostaa nii 23v.
Kännissä 16v.
#182 • • tR3mONt Guest
kakskyyyt
#183 • • Edited Dj Vision Guest

Mutta, koska olen jämähtänyt 90-luvulle, tulen tuskin ymmärtämään stä musiikkia, mikä on nuoren sukupolven suosiossa vuonna 2030...

Eiköhän tekno ole silloin meidän skideille just sitä abbaa.. Tulee olemaan samanlaisia legendoja kuten elvis elää. Tiesto imitaattoreita pitkin hollantia.. (= Näin ainakin voisi olettaa.

Ikää on vielä neljätoista päivää kaksikymmentä.

edit:typo
#184 • • Saint Guest
tänä vuonna tulee neljännes vuosisata täyteen
#185 • • jóga Guest
ihan kohta 18..heh [fuckin' teen]:017:
#186 • • Edited Tres Guest

Mutta, koska olen jämähtänyt 90-luvulle, tulen tuskin ymmärtämään stä musiikkia, mikä on nuoren sukupolven suosiossa vuonna 2030...

Mä en suoraan sanottuna ymmärrä tota populaarimpaa
nuorisomusiikkia nytkään. Toisaalta joku Köln-tekno
tuskin tulee olemaan mikään Abba-tason juttu missään
vaiheessa :rolleyes:

Originally posted by Dj Vision
Eiköhän tekno ole silloin meidän skideille just sitä abbaa.. Tulee olemaan samanlaisia legendoja kuten elvis elää. Tiesto imitaattoreita pitkin hollantia.. (= Näin ainakin voisi olettaa.

Jotkut jutut on niin marginaalisia, että ne säilyy sukupolvelta
toiselle eikä niistä koskaan pääse syntymään mitään
massaliikkeitä. Perusteinihän ei tajua vieläkään jotain Frank
Zappaa, John Zornista puhumattakaan. Ehkä tosiaan jostain
popimmasta konemusiikista tulee massaviihdettä keski-ikäisille,
ja ATB tekee comebackin 2030, mutta varsinainen tekno jää
elämään omaa pientä marginaalista elämäänsä joidenkin
yksittäisten vanhojen partojen muistoihin. Pelkkä ajan kuluminen
ei tee jostain musiikista suosittua.
#187 • • Dj Vision Guest

Jotkut jutut on niin marginaalisia, että ne säilyy sukupolvelta
toiselle eikä niistä koskaan pääse syntymään mitään
massaliikkeitä. Perusteinihän ei tajua vieläkään jotain Frank
Zappaa, John Zornista puhumattakaan. Ehkä tosiaan jostain
popimmasta konemusiikista tulee massaviihdettä keski-ikäisille,
ja ATB tekee comebackin 2030, mutta varsinainen tekno jää
elämään omaa pientä marginaalista elämäänsä joidenkin
yksittäisten vanhojen partojen muistoihin. Pelkkä ajan kuluminen
ei tee jostain musiikista suosittua.

tiedän, hieman ehkä elävöitin juttua liikaa vertauksilla.
#188 • • LindaGP Guest
Olen vm -77. Tein syksyllä henkinen-ikä-testin ja sain murskaavan tuloksen: 37. No minkäs teet jos Monty Python ja ykkösen uutiset on lemppariohjelmat telkussa... heh heh!
#189 • • Hanna Guest
öö, taidan olla 21 v... ei näissä vuosissa enää ees pysy perässä.. mä kun oon jo NIIN vanha :017:
#190 • • Funkatronik Guest
Täytin eilen 26 (kaksikymmentäkuusi) vuotta.

Olen siis aika vanha.
#191 • • Ryvon DJ Guest
Joskus en millään muista ikääni kun joku sitä kysyy (itse en koskaan ajattele koko asiaa), sitten joutuu hieman kiusaantuneena änkyttämään: "ööh, ootas vähän... umm... venaas...", ja todella laskemaan miten vanha oikein on jos nyt on esim. vuosi 2003.
Esim. tajusin vasta about puolen vuoden kuluttua siitä kun olin täyttänyt 18v, että olen itseasiassa täysi-ikäinen ja voin jopa mennä reiveihin virallisesti.
Jotenkin minusta tuntuu että en vanhene juuri ollenkaan psyykkisesti, ajatus ja tunto on suunnilleen sama nyt kuin viisivuotiaanakin. Jos yhtäkkiä heräisin huomenna ja huomaisin olevani viisikymppinen, ei se haittaisi pätkääkään, sillä ei olisi mitään merkitystä.
Joku voisi pitää tällaista jonain patologisena "ei suostu kasvamaan ihmisenä"-syndroomana, bullshit I say. Keho ja sen tuntemukset ovat vain maallista, rappeutuvaa.
Perusmieli pysyy aina samana.
#192 • • omniholic Guest
just joo, jos et vuosi toisensa jälkeen pysty sanomaan "kylläpä olen psyykkisesti kasvanut viime vuodesta" niin otan osaa.
#193 • • Ryvon DJ Guest
Ei kannata ottaa osaa, en mäkään sääli sua.
#194 • • Kopernikus Guest
22
#195 • • Kikprohotec Guest
24 tuli täyteen viikko sitten..
#196 • • Bio Guest
23
#197 • • phanatic Guest
20.
#198 • • club-man Guest
21 kesällä 22 voivoi joskus tuntuu että olisipa taas teini joskus taas ajattelee että olisinpa aikuinen niin osaisin tämänkin hoitaa/ vastata/ jotain.. mitä tahansa viisasta

useammin kuitenkin löytää itsensä muistelemasta teini vuosiaan hymy huulilla ja katse horisonttiin keskelle ei mitään.. kun siitä tilasta havahtuu tuntuu pelottavalle..

Kaikki pitkät kesät ja kotiseudun tutut ja tuvalliset puistot ja lähi metsät ja kaikki ihanat kiusattavat lähitalot ja naapurit..
ovikellot joita voi pimpottaa ja juosta metsään karkuun.. vesiilmapallot joilla voi heitellä kallioilta ohikulkiota.. ja talvella lumipallojen heittely autoja päin ja kaikki muu ihanan viaton ja aivoton toiminta..

vähän vanhempana ensimmäinen tupakka jota kaveri piilotteli sukassa ja joka poltettiin syvällä metsän uumenissa ja oltiin ihan varma että "mä näin ton puun takana jonkun ..fuck"

entäpä ensimmäinen humala.. isältä salaa jokaisesta pullosta vähän viety / tehty lantraus jonka nyrpistellen sai jotenkin alas ja sitä ihanaa oksentamista ja konttaamista vaatteet kurasena , sekä mahtavat näyttelysuoritukset kotona josta itse Jhonny Debkin olisi ollut kateellinen
"en varmaan oo juonu mitään.. hei ihan oikeesti"

entäpä ensimmäinen parisuhde.. ensimmäinen yö ensimmäisen tyttöystävän kanssa.. joo.. tota pidemmäs en uskalla muistellakaan.. mutta kelatkaa.. kaikki tämä ..EI KOSKAAN enää..wow