Kuinka vanha olet?

198 posts, 10 pages, 24,396 views

#161 • • Osiriz Guest
Tällä hetkellä taulussa on 23... :rolleyes:
#162 • • Zeraf Guest
Pyöristettynä 23
#163 • • kuilu Guest

Mielenkiintoista muuten havaita, että tässä topikissa monet,
jotka sanovat että ikä on vain asennekysymys pitävät
kuitenkin jostain syystä 30-vuoden ikää jonkinlaisena etappina. ;)
eikös sekin ole vain yksi vuosilukema muiden joukossa. :rolleyes:

On ja ei.;) Se on siitä kiinni mitä etappeja sitä itselleen antaa asettaa. Myönnettäköön et oli hieman "eriolo" ku seuraavana päivänä astu ulos lepakosta lahjaks saatu "medication keeps me going"-paita päällä aurinkoiseen kesäaamuun. "Sitä nyt sitte ollaan 30..." :015: BNH soitti muuten sOdan alakerrassa edellisenä iltana, hui!:011:

- lhymiöp -
#164 • • Max Raven Guest
Kevään korvilla 25...
#165 • • Peter Skogberg Guest
16
#166 • • DamiX Guest
25 vielä hetkisen....
#167 • • Quu Guest
Onko kenelläkään muulla ollut kahdenkympin kriisiä?

Itse koin sellaisen tuossa kesällä täyttäessäni 20.

Tajusin että lapsuus oli takana. Ei enään Mäkkylän pahamaineista fillarijengiä. Ei enään pitkiä kesälomia. Ei enään peruskoulua. Ei enään teini-iän bilesekoiluja. Ei enään ensimmäisiä kännejä. Se oli kauheaa.

Välillä tekisi mieli olla todellinen teini. Ottaa se mauton huppari sieltä komeronpohjalta ja jättää kengännauhat sitomatta. Mennä r-kioskin eteen hengaamaan ja pölliä himasta kotiviiniä jonkun kaverin kotibileisiin.

Takaisin en sinällään haluaisi, mutta olisi joskus kiva edes kokeilla.
#168 • • ER Guest
minulla oli myös tuossa taannoin 20 täytettyäni hirmuinen kriisi. vapisin kotona illan itkuun purskahtamaisillani. mauttomasta hupparistani en silti ole luopunut.
#169 • • kilobitti Guest

Ei enään pitkiä kesälomia. Ei enään peruskoulua. Ei enään teini-iän bilesekoiluja. Ei enään ensimmäisiä kännejä.

Luvassa on vain ensimmäisiä lapsia, ensimmäisiä volvoja ja
ensimmäisiä avioliittoja;)

-kb
#170 • • Taedium Guest

Välillä tekisi mieli olla todellinen teini.

Oon miettiny ihan samaa. Nyt osaisi arvostaa enemmän teiniajan vastuuttomuutta. Viimeinen vastuuton etappi on ollut intti. Sen jälkeen pitää kasvattaa selkäranka.

Teiniajan kaikki riemut ja ihanuudet tuhlataan niihin kloppeihin, jotka ei sitä osaa vielä arvostaa. Darn.

ensimmäisiä volvoja ja
ensimmäisiä avioliittoja;)

:016:

ensimmäisiä lapsia,

:016: :016: :016:
#171 • • Remotion Guest

Itse koin sellaisen tuossa kesällä täyttäessäni 20.

Tajusin että lapsuus oli takana. Ei enään Mäkkylän pahamaineista fillarijengiä. Ei enään pitkiä kesälomia. Ei enään peruskoulua. Ei enään teini-iän bilesekoiluja. Ei enään ensimmäisiä kännejä. Se oli kauheaa.

Luvassa on vain ensimmäisiä lapsia, ensimmäisiä volvoja ja
ensimmäisiä avioliittoja

No parin viikon päästä 20 lasiin, entiiä, tuskin se paljoo muuttaa, multa meni toi teini vaihe ohi kokonaan...

otetaan mukaan noi bileet ja volvot tuolta alle 20v nuoruudesta ja jatketaan joskus myöhemmin_myöhemmin tolla avioliitolla...
#172 • • Sniff Guest

joo.
ja kahenyhen.
ja kahenkahen.
ja kohta kahenkolmen.
sen siitä saa ku syntyy vuoden pimeimpään aikaan.
kriisistä kriisiin vuodesta toiseen.

sen mä muistan että sivarin jälkeen, yliopistoon päästyä kyllä alko ahistaa. liian vapaat kädet. liikaa kaikkee. ei enää koskaan pääsykokeita.
syksysin tuntuu aina vanhalta, tekis mieli ostaa koira ja hankkii saunavuoro. mutkyl se aina menee ohi. eka kevätpäivä, eka sulanut jalkakäytävä, ekat puistoläskit nii johan sitä taas tuntee ittensä teinix. tai ainakin nuoreks.
#173 • • jUSSi Guest
Nuoruus on mielentila.

nimim. "Saunavuoro keskiviikkoisin klo 21.00"
#174 • • Juki54 Guest
Riippuu baarin ikärajasta mut normaalisti 18 :)
#175 • • clubculture Guest
Nuori & ikuisesti laiha.... vai laiha & ikuisesti nuori? :017:
#176 • • Elatek / Lauri E Guest
20v
#177 • • Edited SKUTTA Guest
20-25 henkiseltä keski-iältään keski-ikäistä
#178 • • clubculture Guest
19 today :011:
#179 • • opri Guest
joo kyllähän tuo vanheneminen aina ajoittain pistää hatuttaan, kun tuntuu ettei jotenkin ole saavuttanutkaan tiettyyn ikään mennessä sitä, mitä oli joskus naivina lapsena kuvitellut.

Mutta asiasta kolmanteen. Aamulehdessä oli yhen proffan villi ennuste, että vanhainkodeissa alkaa soimaan tekno vuonna 2030! Huh huh.. mitäs mieltä olette? Mulla on ainakin niin villi mielikuvitus että argh..:016: :001:
#180 • • anco Guest

Aamulehdessä oli yhen proffan villi ennuste, että vanhainkodeissa alkaa soimaan tekno vuonna 2030! Huh huh.. mitäs mieltä olette? Mulla on ainakin niin villi mielikuvitus että argh..:016: :001:

En yhtään ihmettelisi tuota. 2030 on ehkä hieman aikaisin, mutta 2040 jo paljon enemmän.

Tekno on tullut jäädäkseen. Niin kuin isä½:ni on jämähtänyt ABBAan, niin siten minä olen jämähtänyt 1992-99 vuosina tehtyyn teknoon.

Teknosta tulee 15 vuoden kuluttua paljon "sallitumpaa" (yleisesti hyväksytympää), kun "Gatecrasher kid"it rupeavat saamaa arvostusta elämässä. Jokunen ehkä korkeassa asemassakin..

Mutta, koska olen jämähtänyt 90-luvulle, tulen tuskin ymmärtämään stä musiikkia, mikä on nuoren sukupolven suosiossa vuonna 2030...