Kuinka vanha olet?

198 posts, 10 pages, 24,438 views

#41 • • Katrina Guest
20!
#42 • • Taurus Guest
Vasta 28, mikä ei tietenkään ole vielä liikaa. Eihän se ole läheskään 30 päinkään!
#43 • • Cee Guest
oon 19, sitten ensi Tammikuussa 20.

vaikka sitä ei uskokkaan kukaan
kaikkein vähiten minä itse.
#44 • • Zapa Guest
moi mä oon 28 vee ja mä tykkään leikkii legoilla ja ajaa polkuautolla.
#45 • • Caj Wirman Guest

Originally posted by Boot:
Mä täytän 2 joulukuuta v. 2045 70 vuotta. Toi tieto pistää mielen maihin....

Ja minä 7 jolukuuta 2045 70v. Elämästä ei selviä hengissä. JUICE Forever!!
#46 • • Zeta Guest
...22...

Syntynyt arja korisevan syntymäpäivänä, hieman hitlerin jälkeen.
Henkisesti olen uudelleensyntynyt pari vuotta sitten.
#47 • • MikkiHiiri Guest

Originally posted by ville:
23 nyt, 21.11 olen 24

Kappas! Ollaan samanikäisiä =) 21.11.78 myös
#48 • • Tapi T Guest

Originally posted by Varvana:
23,5 vuotta hyvinkin tarkkaan.

Hirvittävä ikäahdistus on ollut päällä jo viimeisen vuoden ajan. Ajatus siitä että vuosi vuodelta rupsahtaa yhä enemmän ei ole kauhean kiva. Ja eikös sitä sanota että nainen on hehkeimmillään 19-vuotiaana (tosin nykyisinä pedofiilisävytteisinä aikoina toi ikä on taitanut tippua 17 vuoteen).

Naisille se on tosi rankkaa. Miehet on tän ikäsenä parhaassa terässä, naiset on jo vanhoja ja rupsahtaneita. Muutama iän myötä tullut kilo vain tekee miehestä miehisemmän, naisesta plösön lehmän.

Jotenkin tuntuu aika hassulta että jo tän ikäisenä alkaa naistenlehdissä kiinnostaa nämä "säilytä ihosi nuorekkuus" -jutut paljon enemmän. Ja kilojakin tulee vahdattua paljon tarkemmin, vaikka elopaino on 15-vuotiaasta lähtien pysynyt +-2 kilon haarukassa nykyisestä. Ehkä sitten sinä aamuna kun mä herään 24 vuotta täyttäneenä, huomaan että läskit on ryöpsähtäneet yhdessä yössä esiin. =)

Mä jo odotinkin että joku avaa pelin tästä vanhenemisesta ja yhdistää sen miesten ja naisten väliseen eriarvoisuuteen "tässäkin" asiassa.

Koska vanheneminen on väistämätöntä, niin miksi ihmeessä vaivata sillä päätään? Nauttii vaan nuoruudesta kun vielä voi. Tehdä asioita joita voi sitten kolmekymppisenä muistella kun elämä alkaa olemaan jo ehtoon puolella. Ainakin mun mielestä on kunniakasta vanhentua kunnolla; on todella säälittävää nähdä joitain nelikymppisiä, jotka yrittää näyttää parikymppisiltä.

Mitä nyt tulee naisten vanhuuteen ja hehkeyteen, niin IMO nainen on kauneimmillaan ~19-25-vuotiaana. Mainittakoot vielä, että monet kolmekymppiset naiset ovat vielä kohtuullisessa kunnossa. [tjeu: J.Lo]

Jopa me miehet vanhenemme aivan samaa rataa kuin naisetkin. Yleinen mielipide kyllä on se mitä Vaavu sanoi, mutta mitä ihmeen väliä sillä on? Miksi ylipäänsä ajatella niinkuin lehdissä kirjoitellaan?
#49 • • jzu Guest
15vee teini
#50 • • plasma Guest
20.5.02 tuli 26 täyteen ja kauhee asunnonostokuume päällä!
#51 • • Taedium Guest
Uhmaiässä.

...tai no fyysisesti olisin voinut laittaa Taediumin sijaan nimekseni Vesimies'79? (Etsii tositarkoituksella leikkimielistä seuraa kaikista 18-68 vuotiaista nuorekkaista gimmoista pk-alueelta...)

Vähän vaan toi perhanan evoluutio harmittaa. Kun se on laittanu meidän geeneihin joukkoon rappeuttavan mukaan. Jos sitä ei olisi, niin kun solu jakaantuu, siinä ei tapahtuisi rappeutumista. Jos tätä ei tapahtuisi, emme kuolisi vanhuuteen.
#52 • • Jone Guest
"V*TUN."

Öhhhh, 16.8. tulee 24 lasiin ja tunnen itseni muumioksi. Sedäksihän mua nyt kutsuttu jo kauan.

[ 19 July 2002: Message edited by: Jone aka. @lex ]
#53 • • yana Guest
synnyin kuudes syyskuuta vuonna 69
#54 • • kontaktor Guest
Raihnainen kakskutonen. Henkisesti jymähdin tonne parinkympin tienoille... surullista.
#55 • • Lily Guest
Mä olen 21 v, ja henkiseltä iältäni suunnilleen samaa luokkaa..
#56 • • Elwira Guest
23.7 Täytän 21v. Synttärit pidän 20.7 Luontoäidin helmassa... Loisteessa siis. Tervetuloa iloiset ihmiset juhlimaan meidän mukaan!
#57 • • Kaum Guest
.18
#58 • • Jna Guest
Lokakuussa 23..
#59 • • Secur Guest
Lokakuu 30 - 20 v.

Mut henkine taso ei taida olla noin pitkällä viel
#60 • • xybo Guest
26 ja risat.

-- xybo