Kuinka vanha olet?

198 posts, 10 pages, 24,407 views

#121 • • neea Guest
Marraskuun toiseen päivään asti 20, sen jälkeen taas vähän enemmän.
#122 • • Dani Cior Guest

Originally posted by Taedium:

Mutta jätkillä se on eri juttu. Kaverit, jotka alotti 10 vuotiaana kuuntelee Iron Madeinia ja Megadethiä, kuuntelevat sitä vieläkin ja ne jotka kuuntelivat Yötä ja Eppu Normaalia kuuntelevat niitä vieläkin.

Kumma juttu.

Hmm...10 vuotiaana tais tulla kuunneltua Kissiä ja Mötley Crueta, joten en osaa sanoa. Iron Maideniin, AC/DC:n ja WASPiin tuli sit friikahdettua ehkä 11-vuotiaana ja Megadethiin 12-vuotiaana.

Muuten en ollut kuunnellut mitään noista bändeistä vuosiin, mutta frendin hyvä tuttu pyysi kerran jatkoille, joilla soitti Iron Maidenia. Täytyy myöntää että pidin muutamasta biisistä kuten Powerslave ja Somewhere in Time yllättävän paljon,ja voisin ihan hyvin kuunnella niitä joskus muutenkin. Silloin pikuteininä nää biisit ei kuulunut mun suosikkien juokkoon kyseisen sukkahevin ykkösbändin tuotannosta.

Megadethin musiikista pidän enää oikeastaa Mary Jane nimisestä biisistä, jota en oo kuullut vuosiin. Megadethista tuli pidettyä melko paljon, tosin imo herra Mustaine on toistanut itseään kohta 10 vuotta, joten ei erityisen nappaa.

Muut mainitsemani hevibändit ei kiinnosta.

Eppu Normaalilla on ihan hauskoja biisejä, ja muutama melko päteväkin biisi, tiettyihin tilanteisiin vaikken oo ikinä kuunnellut suomipoppia kun hevi kolahti nuorempana hieman enemmän. Eppu Normaalia vastaan ei ikinä ole ollut mitään.

Yöstä en ikinä pitänyt.

Joten yleistyksesi on väärä ja oikea, ainakin omalta kohdaltani, mut ihan jännää jos oma kokemuksesi on tuollainen.

ps. vanhat muistelee offhopikkina vanhoja hyviä aikoja

[ 12 August 2002: Message edited by: Dani Cior ]
#123 • • MikkiHiiri Guest

Originally posted by Dani Cior:
Joten yleistyksesi on väärä ja oikea, ainakin omalta kohdaltani

Sama täällä. 9-10-vuotiaana kaverit kuunteli just tota Iron
Maidenia jne. Tuli itsekin kuunneltua jonkin aikaa. Teiniaikoina kolahti eurohumppa, suomirock jne. Sit alkoi
tää rave-kausi.. Sen jälkeen kuitenkin kuuntelin todella
paljon suomirockia, vanhoja kasaribiisejä ja acidhousea.
Nyt en kuuntelis noista enää mitään noita rave-kauden biisejä
lukuunottamatta
#124 • • Taedium Guest

Joten yleistyksesi on väärä

No joo.. mä kirjoitinkin mun kavereista, mutta sitten mä muistin, että mulla ei ole kavereita.

Mun musiikkimaku on muuttunut aina laajemmaksi aikojen saatossa. Mitään musiikkityyliä en ole lopettanut kuuntelemasta; uusia tyylejä vain tullut lisää. Frank Sinatraan hurahdin kuukausi sitten. Mutta sehän ei enää tänne kuulu...

Iästä sen verran: Nyt tuntuu, että olisi 6-vuotias ja odottaisi karkkikauppaan pääsyä, mutta joutuu istumaan vielä 7 tuntia paikoillaan kuumassa autossa takapenkillä, vanhempien riidellessä siitä, oliko Teuvo-Tädin mekko sama kuin viime sukujuhlissa, ennen kuin pääsee sinne karkkikauppaan. Ja kun mulla on vielä lapsen ajantaju, niin en tiedä kauanko se 7 tuntia kestää. Ja mehuakin join liikaa.
#125 • • Dani Cior Guest

Originally posted by Taedium:
No joo.. mä kirjoitinkin mun kavereista, mutta sitten mä muistin, että mulla ei ole kavereita.

Joo, olipa multa tyhmästi kirjoitettu lause, siis voin puhua vaan itsestäni, blääh...Olin ilmeisesti vieläkin unessa.

Eli johtopäätöksesi pätee osittain muhun olisi vaikka se hieman järkevämpi ilmaisu.

Eri musiikkityyleihin pätee sama kuin sulla. Sinatrakin on ihan jees, ja frendi tossa friikahti Johnny Cashiin briteissä asuessaan

MTV:n poppi-R'n B:tä , enkä kyllä R'n B:ta yleensä muutenkaa, voi kyllä sietää jne. Tosin tuo voi johtua siitä kun en ole pahemmin kyseistä musatyyliä kuunnellut.

Iästä niin paljon että tuntuu vanhalta ja väsyneeltä.

[ 12 August 2002: Message edited by: Dani Cior ]
#126 • • Taedium Guest

Joo, olipa multa tyhmästi kirjoitettu lause, siis voin puhua vaan itsestäni, blääh...Olin ilmeisesti vieläkin unessa.

No äläpä masennu. En minä sitä noin vakavasti tarkoittanu. Jos laitan nämä tohon jälkikäteen:
#127 • • hexasonik Guest
32 v. tein henkinen ikä-testin ja sain tulokseksi päittäin vaihdon eli 23. olin ahdistunut kolmekymppiseksi tulosta noin pari vuotta ennen taphtumaa. turhaan, huomaan jälkeen päin. mikään ei muuttunut. sama säätäjä edelleen.
#128 • • Jacques LeBlanc Guest
Elokuuhun asti on aikaa totutella ajatukseen että matemaattisesti mennään kolmannelle kymmenelle... Eli 20 on lasissa.
#129 • • Kate Guest
Vasta 19 vuotta on kulunut syntymästä...:D ja siitä henkinen ikäsi testissä tuli 27 v...aika ...hmm.. ahdistavaa...
#130 • • Nefertete Guest
19 w. , ensi wapun aaton aattona 20.. :p
#131 • • miiko Guest

19 w. , ensi wapun aaton aattona 20.. :p

ai sit vast pääset kaikkiin k-20 räkälöihin... hmh..
#132 • • kilobitti Guest

Ja todennäköisesti, kun me kaikki ollaan vanhoja ja kuunnellaan jotain kiksuklassikoita vuonna 2048, niin meidän omat lapsemme häpeävät silmät päästään, vaikka meistä kiksussa ei ole mitään pahaa..

...ja tuossa vaiheessa kaikki kiksuklassikot löytyvät Anttilan alennushyllystä pan-huiluversioina;)

Pelottavaa.

-kb
#133 • • Jacques LeBlanc Guest

...ja tuossa vaiheessa kaikki kiksuklassikot löytyvät Anttilan alennushyllystä pan-huiluversioina;)

Pelottavaa.

-kb

kirte kanawa (tms) ja lontoon filharmonikot esittävät

dance 2 trance - power of american natives

apuuva tossa vaiheessa rupeis ehkä kannattamaan aktiivista eutanasiaa:)
#134 • • illusion Guest
Maaliskuussa tulee 25v. täyteen
#135 • • Edited hujades Guest
22 tuli täyteen tänä vuonna. Jännä juttu miten sitä tuntuu nyt että ei haluis vanheta enään. Että nyt olis se sopiva ikä. Samaa sanoin kuitenkin vuosi, kaksi, ja kolme sitten. Ehkäpä haluankin oikeasti vielä vanheta. hmmm...
#136 • • -orion- Guest
Homegrovehan voisi luoda aiheesta Pollin, niin saisi jotain prosenttilukujakin.
#137 • • crash Guest
20-vuotias

(synt. 24.12.1981)
#138 • • hujades Guest

20-vuotias

(synt. 24.12.1981)

Mahtaa olla joulu?
#139 • • funkyboy Guest
21 vee
#140 • • crash Guest

Mahtaa olla joulu?

No eipä sen hassumpaa syntyä jouluaattona. Ainakin pienenä sai lahjoja ihan samalla mitalla... paitsi että tuplasti päivässä.