kala oukei (karaoke) = carol OK
pingdan (tylsä, ikävä, mauton) = pedestrian (adj.)
I Got Wet In The Rain All Over
Since It Is So, Now let's Say Good-bye
Taiwan is the first big island. (Taiwan on [Kiinan] suurin saari)
:crybaby:
389 posts, 20 pages, 170,475 views
PEARL HARBOUR Cold (weather). An example of it would be - "It's a bit Pearl Harbour out there (there's a nasty nip in the air)
Vieläkään en ymmärrä Pearl Harbouria, mutta jätänkin sen mua fiksummille. Tart Fuelista oon lukenu ihan lehdestäkin... Greyhoundista puhuu myös tytötkin joskus. (With that skirt she has to shave - and I don't mean legs...) :D
Öh... nyt tuntuu tyhmältä. Ei tajuu miten ei osannu vaa yhdistää... Dänks, selvitti tuonkin. Ja itse asiassa nyt ku tajusin ton, ni naurattaa tuo. Aika hassu.nasty nip = "pureva" kylmyys tai tuhma japanilainen (nip = Nipponese).
Joo. Oliks tää se missä on Ben Afflec?Pearl Harborin tapahtumat varmaan tiedät :)
Aviopari heräsi aamulla. Päivä tuntui muodostuvan täydelliseksi pikku aamusessioille. Mies oli tietysti solidaarinen ja nuoli naisen p..... ja nainen oli tietysti tyytyväinen miehen suorituksiin. Yhtäkkiä mies muisti, että tänäänhän on se päivä, kun on hammaslääkäri. Mies nousi aktin jälkeen ja meni vessaan pesulle. Tietysti ohjelmassa oli myös hampaiden harjaus tulevaa hammaslääkärikäyntiä varten. Hämmästyneenä mies kuitenkin huomasi, että naisen p....sta oli irronnut karva hänen hampaidensa väliin. Karva oli vielä niin ikävästi juuttunut, että sen poissaaminen tuntui vaikealta. Mies otti pienet sakset käteen ja ajatteli, että leikkaamalla karva lähtee. Valitettavasti mies koki epäonnea niin, että sakset ulottuivat ainoastaan hampaiden etupuolelle ja karva lähti vain puolittain pois. Toiselle puolelle jäi jäljelle pieni tiitti. Mies ajatteli, että tokkopa hammaslääkäri sitä huomaa ja lähti vastaanotolle. Paikalle päästyään hammaslääkäri kutsui miehen istumaan vastaanottotuolille ja totesi salamannopeasti:"Sitä ollaan aamulla nuoltu ilmeisesti naisen p....a". Mies katsoi hetken äimänkäkenä ja kysyi:"Näkyykö se karva tosiaan niin selvästi?"Lääkäri vastasi:"Ei, mutta sinulla on paskaa leuassa".
:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
MIKÄ TEITÄ VAIVAA!!!
Eks toi ollut kenenkään mielestä hauska? :panic:
Eks toi ollut kenenkään mielestä hauska? :panic:
No olihan toi... mut eniten mä repeilen tälläsille (voi olla vanhoiki seassa, en jaksa lukea koko threadia läpi)Repeytyminen!!! :D :D Loistava!
No justiinsa näille mä naureskelen aina. Pahkasiasta toi läppä. Lisää pahkasikaläppää:Vampyyri meni ravintolaan ja tilasi tarjoilijalta litran kokista.