Jalkapallon MM-kisat

485 posts, 25 pages, 190,870 views

Avatar
#261 • • Lara C Guest
Ihan sama miten näissä kisoissa enää käy, kunhan Saksa ei voita. Tätä mieltä olin viikko sitten ja tätä mieltä olen nyt. Valitettavan pitkälle ne on kyllä päässeet...
Avatar
#262 • • -=aave=- Guest
Kyllähän toi siis jo melko varma on et Brasilia on MM.
Ei Saksasta oo maistaakaan.
Avatar
#263 • • Dani Cior Guest
Brasilia rulaa! Voitto tulee kotiin kauniilla pelillä, ei muuten ole muut brassikärjet ole ollut lähelläkään samaa tasoa kuin Ronaldo. Luizaon, Denilsonin ja Edilsonin paikalle olisi ainakin kuulunut Amoroso ja miksei Elberkin.

Mutta hieno päätös kisoille kun joukkueet ovat pelityyleiltään lähes vastakkaisia.
Avatar
#264 • • funkyboy Guest
Nyt kun mun pari (symppis)suosikki joukkuetta on pois niin mä toivon että brassit nuijis saksan huolella. Mun toivomus oli alusta asti että kunhan ranska tai saksa ei vaan voittaisi.
Avatar
#265 • • tez Guest
brasilian on pakko voittaa! ja kyllä ne niin loisto pelaajia on että uskon että ne saksan pesee 6-0 (kuvainnollisesti, tai parempi vielä ois jos oikeesti).

...lopetan kyllä marienhoffin katsomisen jos saksa voittaa.
Avatar
#266 • • jUSSi Guest
voihan perse.

tää oli tylsin vaihtoehto loppuottelumaille, mulle on nimittäin ihan sama kumpi voittaa, sillä en diggaa kumpaakaan joukkuetta. No, täytyy varmaan hakea lisäjännitystä tulosvedosta...
Avatar
#267 • • Tapi T Guest
Onneks Saksalla on ainoa puolustus, jolla (hyvänä päivänä) on mahdollisuuksia Brasilialle. Saksa voittaa maailmanmestaruuden perinteisin luvuin 1-0, maalin tekee Klose.
Avatar
#268 • • MikkiHiiri Guest

Originally posted by jUSSi:
voihan perse.

tää oli tylsin vaihtoehto loppuottelumaille, mulle on nimittäin ihan sama kumpi voittaa, sillä en diggaa kumpaakaan joukkuetta. No, täytyy varmaan hakea lisäjännitystä tulosvedosta...



Ainut mikä mua harmittaa on Saksa, joka pelaa puolustuspeliä
heti maalin tehtyään. No, tällä kertaa saavat turpiinsa
kunnolla Brasseilta. Brasilia hyökkää kokoajan, se tuli huomattua
eilisestä pelistä, toisekseen ne käsittelee palloa
tyylillä, jolle ei löydy kauneudessa vastusta mistään
muusta maasta. Täten edustaa (senkin lisäks että on
oma suosikki ollut pitkään=) mun mielestä kevyesti
kauneinta ja hienointa jalkapalloa maailmassa. Ansaitsevat voittaa
Avatar
#269 • • Dani Cior Guest
joo, ne on lanseeranneet nimen 'the beautiful game'. Brassien liike pallon kanssa ja syöttöpeli on oikeasti kaunista.
Avatar
#270 • • akir0 Guest
Meikäläinen on kyllä Saksan puolella. Se on mun mielestä sellaista tasaista puurtamista ja tahtojalkapalloa. Varmasti joidenkin mielestä tylsää, mutta omasta mielestä on hieno seurata kun joka äijä tekee juuri sen mitä on sovittu, eikä lähde höntyilemään. Brassit saa "hienostojoukkueena" ottaa takkiinsa.
Avatar
#271 • • SAMi Guest
kor - tur!
ompas alku..

:-o
Avatar
#272 • • lelle Guest

Originally posted by Dani Cior:
Brassien liike pallon kanssa ja syöttöpeli on oikeasti kaunista.



allekirjoitan!
saksan peli taas on mielestäni äärimmäisen tylsää katsottavaa.
Avatar
#273 • • Anonymous Guest
meilläkin oli kämppikseni roosan kanssa tänä aamuna kova keskustelu jalkapallosta.
ensin minä kuulin uutisista että tänään on joku loppuottelu ja vastakkain ovat saksa ja brasilia.
kerroin siitä roosalle hänen herättyään ihan vaan sivulauseessa keskustelun pääaiheen ollessa vielä toistaiseksi sateinen sää.
no siitäkös kehkeytyi kova keskustelu kumpaa kukin kannattaa.
roosa oli saksan puolella koska hän on ollut saksassa ja kokee sen jotenkin läheisemmäksi maaksi.
minä sitävastoin kallistun brasilian puolelle sen ollessa jotenkin eksoottisempi maa.
siispä minulle brasilian kiehtovuus ja "coolius"/saksan laimeus ja roosalle saksan tunteminen ja sieltä saadut kokemukset(liekköhän ne liittyneet biletykseen ?)/brasilian kaukaisuus määräsivät puolemme.
sitäpaitsi roosa ei tykkää sambasta.
toivottavasti perusteemme eivät loukkaa syvästi ketään kovaa jalkapalloilijaa, saitte kuitenkin meidän taloudestamme yhden kannattajan kummallekin puolelle.
Avatar
#274 • • tez Guest
jeee!!!

brassit voitti!


Avatar
#275 • • MikkiHiiri Guest
OIKEA JOUKKUE VOITTI!!!!!!!!!!!!!!!!! HYVÄ BRASILIA!!!!!!!!!!!!!!
Avatar
#276 • • ZeiKei Guest
Loistavaa!

Hyvä Brasilia. Ehkä tämä näytti myös eurooppalaisille joukkueille, että tekniikkaa tarvitaan ja yksilöt ratkaisevat ottelut.
Ehkä tulevaisuudessa jalkapallo muuttuu tämän myötä entistä yleisöystävällisemmäksi, kun muutkin joukkueet ymmärtävät että hyökkäysvoittoisellakin pelillä voi pärjätä!
Avatar
#277 • • Zwek Guest
Muut veivät sanat suustani. Oikea joukkue voitti. Saksa tuntui olevan maalivahtinsa ansiosta näin pitkällä.

Toi Ronaldon letti on ihan kauhea
Avatar
#278 • • Gi@na Guest
Että Brasilia... Oon kyllä vähän pettynyt, mut nyt voin myönttä, et Paarma oli oikeessa, nöyrryn siis

Mut silti sanon, että Saksa!
Avatar
#279 • • JsL Guest
Olipa hieno peli ja parempi joukkue voitti. Onnittelut Brasilialle. 2006 on sitten Suomen vuoro
Avatar
#280 • • Sheng Guest
kun kattelin eilen eurosportilta edellisten kisojen pelejä, niin nää kisat tuntuu nyt finaalinkin jälkeen jotenkin tosi nahkeilta. noista peleistä puuttui tosiaan 'se jokin'.

okei, olihan se nyt hienoa kun senegal ja etelä-korea pelas itsensä hyvällä pelillä ihan loppupeleihin asti, thumbs up. ranska ei osunut puiden väliin kolmessa pelissä kertaakaan ja argentiinakin sai maistaa omaa kalkkiaan. italia ja espanja 'joutuivat' salaliiton uhreiksi, niinnnin. sensaatioita sinänsä, mutta siltikään pelit eivät olleet _sitä kaunista futista_ ja yhtäkään todellista huippumatsia mitä muistelis joskus aikojen kuluttua ei nähty. harmi.

vois jatkaa vaik kuinka pitkälle mut jätänpä väliin. pääasia kuitenkin et mestari vuosimallia 2002 tulee etelä-amerikasta(=luovuus ja taito) ja päästiin eroon kuuden maalin kirouksesta.

ronaldon hinta tais muuten kohota sellaset parikyt miljonaa euroa tän turnauksen aikana